Melanerpes radiolatus

especie de páxaru

El carpinteru xamaicanu (Melanerpes radiolatus) [2][3] ye una especie d'ave piciforme de la familia Picidae endémica de Xamaica. Habita en montes húmedos de tierres baxes y zones degradaes.

Melanerpes radiolatus
Estáu de caltenimientu
Esmolición menor (LC)
Esmolición menor (IUCN 3.1)[1]
Clasificación científica
Reinu: Animalia
Filu: Chordata
Clas: Aves
Orde: Piciformes
Familia: Picidae
Xéneru: Melanerpes
Especie: Melanerpes radiolatus
(Wagler, 1827)
Distribución
Consultes
[editar datos en Wikidata]

Descripción editar

Mide unos 25-28 cm de llargor. La parte cimera de la cabeza y la nuca son de color coloráu brillante, ente que'l restu de la cabeza ye de color blancu. El pechu y l'abdome son de color marrón amarellentáu, con un parche de color naranxa nel centru de la parte baxa del abdome. La cola ye de color negru. El colloráu na cabeza de la fema cubre namái una porción de la corona. [4]

Referencies editar

  1. BirdLife International (2012). «Melanerpes radiolatus» (inglés). Llista Roxa d'especies amenazaes de la UICN 2014.1. Consultáu'l 17 de payares de 2014.
  2. Bernis, F; De Juana, E; Del Hoyo, J; Fernández-Cruz, M; Ferrer, X; Sáez-Royuela, R; Sargatal, J. «Nombres en castellano de las aves del mundo recomendados por la Sociedad Española de Ornitología (Séptima parte: Piciformes)». Ardeola. Handbook of the Birds of the World (Madrid: SEO/BirdLife) 49 (1):  páxs. 121-125. ISSN 0570-7358. https://www.seo.org/wp-content/uploads/tmp/docs/vol_49_1_septimo.pdf. 
  3. «Carpinteru Xamaicanu (Melanerpes radiolatus) (Wagler, 1827)». avibase. Consultáu'l 17 de payares de 2014.
  4. Bernal, Frank (1989). Birds of Xamaica. Xamaica: Heinemann Publishers (Caribbean) Ltd., páx. 56.

Enllaces esternos editar