Melanerpes rubricapillus

especie de páxaru

El carpinteru habado, Melanerpes rubricapillus, ye una ave de cría qu'habita nel suroeste de Costa Rica al sur de Colombia, Venezuela, Guyana y Tobagu..

Melanerpes rubricapillus
Estáu de caltenimientu
Preocupación menor (LC)
Esmolición menor (IUCN)
Clasificación científica
Reinu: Animalia
Filu: Chordata
Clas: Aves
Orde: Piciformes
Familia: Picidae
Xéneru: Melanerpes
Especie: M. rubricapillus
(Cabanis, 1862)
Distribución
Consultes
[editar datos en Wikidata]

Esti picatueru atópase na selva y nos montes semiabiertos y en tierra de cultivu. Añera nun furacu d'un árbol muertu o d'un cactus grande. La niarada ye de dos güevos, guaraos por dambos sexos, qu'abandonen el nial dempués de 31-33 díes.

Descripción editar

Los adultos son de 205 mm de llargu y pesen 48 g . Tienen un llombu blancu con negru paecíu al color de les cebres, ales y les zanques blanques. La cola ye negra con daqué de blancu y les partes inferiores pardu macios.

El machu tien un parche de corona colorada na nuca. La fema tien una corona color beige y la nuca pálida. Particularmente, les aves nueves son más pálides nes árees de cabeza y pescuezu. M. R. terricolor de Tobagu ye más grande y más escuru de pechu que la raza nominal.

Dieta editar

El carpinteru habado alimentase d'inseutos, y va alimentase de frutes y va visitar comedores onde-y sirven néctar. Esta llamativa y convencional especie fai un llamáu krrrrl y dambos sexos faen ruios nel territoriu.

Referencies editar

Enllaces esternos editar