Oriturus superciliosus

especie de páxaru

Les especies d'aves con nome común en llingua asturiana márquense como NOA. En casu contrariu, conséñase'l nome científicu.

Oriturus superciliosus
Estáu de caltenimientu
Preocupación menor (LC)
Esmolición menor (IUCN)
Clasificación científica
Reinu: Animalia
Filu: Chordata
Clas: Aves
Orde: Passeriformes
Familia: Emberizidae
Xéneru: Oriturus
(Bonaparte, 1850)
Especie: O. superciliosus
(Swainson, 1838)
Distribución
Consultes
[editar datos en Wikidata]

Oriturus superciliosus ye una especie d'ave de la familia Emberizidae. Ye endémica de Méxicu y pertenez al xéneru monotípicu Oriturus

Carauterístiques editar

Ye un emberízido relativamente grande, pos na edá adulta mide en permediu 17 cm de llargor. Nun hai dimorfismu sexual. Los individuos adultos son de llombu, cola y ales pardes con rayes escures. El pechu ye gris y la parte baxa del abdome amarellentada. Los calteres de la cabeza son diagnósticos: picu negru relativamente grande, gargüelu blancu y un parche negru en mexelles y lores; una amplia raya supraocular (supercilio) blanca que s'estiende dende la frente hasta les bandes de la nuca, y enriba d'ésta una corona acoloratada. Los inmaduros son similares, pero con rayes nel pechu color blancuciu.

Ye una especie esclusiva de tierres altes, que se distribúi a lo llargo de l'Altiplanicie Mexicana, el Exa Neovolcánico y les tierres altes d'Oaxaca. Habita pacionales y montes de coníferes con vexetación arbustiva.

Referencies editar

Referencies editar

Enllaces esternos editar