Otidiphaps nobilis

especie de páxaru

Otidiphaps nobilis ye una especie d'ave columbiforme de la familia Columbidae, la única del xéneru Otidiphaps y de la subfamilia Otidiphabinae. Habita la selva primaria de Nueva Guinea. Vive principalmente nes árees montascoses, pero tamién puede atopase nes árees de la tierra baxa.

Otidiphaps nobilis
Estáu de caltenimientu
Preocupación menor (LC)
Esmolición menor (IUCN)
Clasificación científica
Reinu: Animalia
Filu: Chordata
Clas: Aves
Orde: Columbiformes
Familia: Columbidae
Subfamilia: Otidiphabinae
Xéneru: Otidiphaps
Gould, 1870
Especie: O. nobilis
Gould, 1870
Consultes
[editar datos en Wikidata]

El so nome científicu fai referencia a les sos semeyances cola familia de l'avutarda, mientres el so nome común reflexa la so adautación a caltenese nel suelu del monte como un faisán asiáticu oriental, al que se paez, particularmente pola so cola lateralmente estruyida y les ales arrondaes.

Nenguna ave del galliforme ocupa Nueva Guinea y el palombu del faisán enllenó'l nichu ecolóxicu d'una perdiz o faisán pequeñu, mientres el palombu coronáu (Goura cristata), muncho más grande, tienen un estilu de vida similar a los faisanes más grandes, urogallos o pavus.

Ye una especie bien callada, mientres s'alimenta de les granes y de frutos cayíos. Añera na tierra debaxo de los árboles y arbustos, pon un güevu que guara p'alredor de 4 selmanes.

Nun ta considerada amenazada anguaño, anque s'escastó en delles árees. Considérase una especie que rique investigación estensa y supervisión.

Galería editar

Referencies editar

  • [1] Distribución Otidiphaps nobilis.

Referencies editar

Enllaces esternos editar