Patamon (xaponés: パタモン) ye un personaxe ficticiu del anime y manga Digimon. Trátase del digimon compañeru de Takeru Takaishi y apaez en Digimon Adventure, Digimon Adventure 2, Digimon Frontier y Digimon Xros Wars Hunters.

Patamon
Personaxe de Digimon
Cabera apaición  
Causa/razón • .
Información
Nome orixinal パタモン
Raza Digimon
Especialidá Disparu d'aire
Aliaos Neños y digimon escoyíos
Enemigos Digimon escuros polo xeneral
Pareya(es) Takeru
[editar datos en Wikidata]

Patamón tien una forma senciella, la d'un hámster del tamañu d'un perru pequeñu, gordosu y con pezuñes. La parte inferior ye de pelame blanca y la cimera naranxa, incluyíes unes grandes oreyes en forma d'ales que-y dexen volar sele a una velocidá de 1 km/h, polo que se movería más rápidu si caminara. El so nome provién del términu xaponés patapata (パタパタ), la onomatopeya del aletéu.

Actuación en Digimon Adventure editar

Xunto al restu de los digimon escoyíos, Patamon digievoluciona pa ganar a Devimon nel primer episodiu. A partir d'entós llucha contra los Digimon escuros xunto al restu, n'unu de los últimos episodios gana al mayor dark master (los penúltimos enemigos) digievolucionando a la so forma ultimate MagnaAngemon. En Digimon Adventure 02 vuelve apaecer pa siguir lluchando contra'l mal.

Actuación en Digimon Adventure 02 editar

Yá que esta segunda temporada de Digimon ta cronolóxica ya históricamente amestada a la primera, Patamon remanez al llau de T. K. Nésta amiéstense'l so forma d'evolución armada (Pegasusmon) y el so ADN-digievolución xunto a Armadillomon (Shakkoumon).

Remanez con una competitividá y fuercia mayor, lo que lo fai participar viviegamente en casi toles batalles d'esta temporada, carauterístiques aparentemente amestaes a la mayor edá cronolóxica del so compañeru humanu, T. K.

Como yera d'esperase, forma una especie de dúu estratéxicu con Gatomon, venceyu que depués ye repitíu na cuarta temporada de la serie, incluyendo a estos dos digimon nel tríu d'Ánxeles Guardianes.

Actuación en Digimon Frontier editar

Esta temporada (la cuarta) ruempe la mayoría de rellaciones colos dos primeres, y poro, la figura de Patamon asume otru papel na hestoria.

Patamon apaez primeramente na so etapa de cuerpu supremu (Seraphimon) como unu de los trés Ánxeles Guardianes del mundu dixital. Depués, tres una curtia apaición, ye ganáu por unu de los villanos principales de la serie, y d'esta miente, torna a la so forma ñácaru, a partir de la cual evoluciona dempués hasta convertise en Patamon, tao nel que se queda la mayor parte de la serie.

Patamon acompaña a los nuevos neños escoyíos, más como un aliáu que como un protagonista, y nun participa viviegamente en nenguna de les batalles o decisiones tomaes polos neños escoyíos mientres la serie; al contrariu, ye representáu como un digimon ñácaru casi indefensu, al cual Bokomon y Neemon (otros digimon aliaos) tienen que dar curiaos casi tol tiempu.

Ataques editar

  • Air Shot (エアショット, Ea Shotto): Encher col aire esneldáu y depués espulsar.
  • Tai Atari (たいあたり ): Ataca al l'enemigu.
  • Hane Binta (はねビンタ): Da bofetadas al enemigu coles sos oreyes.
  • Patapata Hover (パタパタホバー, Patapate Hoba): Vuela pel cielu.
  • Aire Slam (エアスラム, Ea Suramu): Vuela y cute nel enemigu.
  • Miles Wing (タウザントウイング, Tauzando Wingu): Xira nel aire mientres ataca al enemigu coles sos oreyes.
  • Pretty Rush (プリティラッシュ, Puriti Rasshu).
Digievoluciones
Nivel Digimon

Poyomon

Tokomon

Infantil Patamon

Angemon

MagnaAngemon

Mega Seraphimon/Goldramon
Armor Pegasusmon
Digievolución ADN Shakkoumon (Ankylomon + Angemon)

Referencies editar

Enllaces esternos editar