Península de Kanín

La península de Kanín (rusu: полуостров Кáнин) ye una gran península del distritu autónomu de Nenetsia, dependiente del óblast de Arjángelsk, Rusia.

Península de Kanín
Situación
PaísBandera de Rusia Rusia
Óblasts Óblast d'Arcánxel
Distritos autónomos Distritu Autónomu de Nenetsia
Tipu península
Asitiáu en Mar de Barents
Coordenaes 67°N 45°E / 67°N 45°E / 67; 45
Península de Kanín alcuéntrase en Rusia
Península de Kanín
Península de Kanín
Península de Kanín (Rusia)
Datos
Superficie 10 500 km²
Cambiar los datos en Wikidata

Ta asitiada al noroeste de la Rusia Europea, aproximao ente los 67-69°N y 43-47°E.

Ta arrodiada al sur pola Badea de Mezén, al oeste pel Mar Blancu, al este la badea de Chesha y al norte estiende'l Mar de Barents.

La so estensión ye d'unos 10.500 km² y el so llargor de norte a sur, d'unos 300 km. La so vexetación consiste básicamente en mofos y líquenes típicos de la tundra ártica.

En frente de la península topa la islla Kolgúyev, una islla despoblada a 75 quilómetros de Kanin. La islla tuvo poblada polos nénets hasta qu'éstos fueron echaos alredor de 1900.

Los Nenets vivíen nes zones polares del nordés d'Europa y el noroeste de Siberia, dende la península de Kanin nel Mar Blancu ya islla Kolgúyev nel Mar de Barents hasta la desaguada del Ríu Yeniséi (aproximao 1 millón de km²). Alministrativamente pertenecen a la Rexón Autónoma de Nenets (capital: Naryan-Mar), Rexón Autónoma Yamal-Nenets (capital: Salekhard) y Taimyr o Rexón Autónoma Dolgan-Nenets (capital: Dudinka).

Ecología y Mediu ambiente editar

Na Península, un pandu de tundra con branos frescos y fuertes vientos alcuéntrense un total de 29 caparines de unes 14 especies distintes, ente les que s'atopen:

A pesar de la fauna aprobetada de Rhopalocera, delles especies de caparines prevalecen claramente a esgaya y habiten una amplia gama de biotopos, lo que concuerda col conceutu de los mecanismos compensatorios de la naturaleza.

Referencies editar

Enllaces esternos editar

  • [1] The Editors of Encyclopaedia Britannica.
  • [2] Fauna y ecología de les caparines (Lepidoptera, Rhopalocera) de la Península de Kanin y la Islla Kolguev.