Península de Kowloon

La península de Kowloon (chinu tradicional: 九龍半島, chinu simplificáu: ]:九龙半岛, pinyin: Jǐulǒng Bàndǎo) ye una península que forma la parte sur de la masa principal del territoriu de Ḥong Kong. La península de Kowloon y l'área de Nueva Kowloon conócense colectivamente como Kowloon.

Península de Kowloon
九龍半島 (zh)
Situación
PaísBandera de la República Popular China República Popular China
Rexón alministrativa especialBandera de Ḥong Kong Ḥong Kong
Tipu península
Asitiáu en Mar de la China Meridional
Coordenaes 22°19′N 114°11′E / 22.31°N 114.18°E / 22.31; 114.18
Península de Kowloon alcuéntrase en República Popular China
Península de Kowloon
Península de Kowloon
Península de Kowloon (República Popular China)
Datos
Cambiar los datos en Wikidata

Xeográficamente, el términu "península de Kowloon," tamién puede referise a la zona sur de les sierres de Beacon Hill, Lion Rock, Cairn Tate, Kowloon Peak, etc. La península entiende cinco de los dieciocho distritos de Hong Kong. Kowloon Bay ta allugáu al nordeste de la península.

Xeoloxía editar

El principal tipu de roca de la península consiste nun monzogranito biotita de granu finu con dellos afloramientos de granitu finu.[1]

Historia editar

Antes del establecimientu de les llendes reales de Kowloon, la península de Kowloon foi unu de los primeros destinos pa escapar mientres la dómina dinástica de China. En 1287, l'últimu emperador de la Dinastía Song, el Emperador Bing taba fuxendo del líder mongol Kublai Kan que tomo abellugu nuna cueva na península de Kowloon. Nel añu 1600, dempués de la cayida de la Dinastía Ming, munchos de los siguidores del emperador tamién atoparon abellugu na península de Kowloon pa escondese de los manchúes.

Históricamente falando, la península de Kowloon referir a los territorios vencíos de Kowloon en 1860 como parte de la Convención de Beixín, pero xeográficamente cubre la totalidá sur de les sierres de Lion Rock, y Kowloon Peak y otros cuetos.

Referencies editar

Enllaces esternos editar

  • Warres, Smith D. [1990] (1990). European Settlements in the Far East: China, Japan, Indo-China, Straits Settlements, Malaysia. Stanford University Press. Non ISBN Digitized