Península de Malaca

La península de Malaca o península malaya o península de Malasia, (tamién conocida como península de Kra) (en malayu, Semenanjung Tanah Melayu) ye un llargu y estrechu apéndiz del continente asiáticu, la mayor península del Sureste Asiáticu y tamién el puntu más austral d'Asia continental. El so puntu más estrechu ye l'ismu de Kra.

Península de Malaca
Situación
Tipu península
Parte de Farther India (en) Traducir
Asitiáu en Mar d'Andamán
Coordenaes 7°N 100°E / 7°N 100°E / 7; 100
Península de Malaca alcuéntrase en Malasia
Península de Malaca
Península de Malaca
Península de Malaca (Malasia)
Datos
Superficie 242 363,8 km²
Cambiar los datos en Wikidata

La mariña suroeste ta dixebrada de la islla de Sumatra pol estrechu de Malaca. Al este, nel mar de la China Meridional, alcuéntrase la islla de Borneo. La mariña sur ta dixebrada de la islla de Singapur pol estrechu de Johor. Singapur, al ser una islla, nun ye parte de la península malaya. Políticamente ta estremada en territorios pertenecientes a Birmania, Tailandia, Malasia y Singapur:

  • El noroeste ye la parte más al sur de Birmania.
  • La rexón central y el nordeste ye la parte del sur de Tailandia.
  • El sur ye una parte de Malasia llamada Malasia Peninsular o Malasia Oeste (dacuando confundida cola península en sí).

Dacuando úsase políticamente'l términu malayu "Tanah Melayu" pa llamar a la unidá a los pueblos de la península so una sola nación malaya. Anque esta unidá consiguióse cola creación de Malasia, entá queda una mayoría de población malaya en la parte sur de Tailandia, una área que formaba parte del reinu malayu de Pattani. Esiste amás una minoría malaya na islla de Singapur, de población mayoritariamente china, qu'adquirieron los británicos (Thomas Stamford Raffles) del sultanatu de Johor en 1819.



Referencies editar

Enllaces esternos editar