Phalacrocorax penicillatus

Phalacrocorax penicillatus ye una especie d'ave pelecaniforme de la familia de los mabees (Phalacrocoracidae). Puebla les mariñes del Pacíficu dende Alaska hasta'l Golfu de California.

Phalacrocorax penicillatus
Estáu de caltenimientu
Preocupación menor (LC)
Esmolición menor (IUCN)
Clasificación científica
Reinu: Animalia
Filu: Chordata
Clas: Aves
Orde: Pelecaniformes
Familia: Phalacrocoracidae
Xéneru: Phalacrocorax
Especie: P. penicillatus
(Brandt, 1837)
Consultes
[editar datos en Wikidata]

Ye puramente una ave marina de la familia de mabees de mar quien habiten na mariña pacífica d'América del Norte. La so distribución nel branu ye dende Alaska hasta'l golfu de California anque la población al norte de la islla de Vancouver migra al sur mientres l'iviernu.

El so nome específicu, "penicillatus" significa brocha de pintor en llatín (pincel de pelos), en referencia a les plumes blanques del so pescuezu y llombu mientres la dómina de reproducción. El nome común fai honor al naturalista alemán Johann Friedrich von Brandt de l'Academia de Ciencies de San Petersburgu, quien describió la especie polos especímenes recoyíos nes espediciones al Pacíficu a principios del sieglu XIX.

Les mabees de Brandt alimentar de forma individual o en grupos y afáense a la presa escoyida y al hábitat submarín. Aliméntase de pequeños pexes del fondu marín llográndolos, como cualquier mabea, por aciu la inmersión, na qu'utilicen los sos pies pa propulsarse. La presa menuda más común suel ser: nel centru de California la gallineta del xéneru Sebastes y na Columbia Británica el sardina del Pacíficu. Reparóse a la mabea de Brandt prindando pexes a más de 12 metros de fondura.

Mientres la dómina de reproducción, los adultos tienen un parche azul nel plumaxe del pescuezu. Esta especie añera nel suelu o n'afloramientos predresos.

Referencies editar

Enllaces esternos editar