Pokémon Mystery Dungeon: Ginji's Rescue Team

Pokémon Mystery Dungeon: Ginji's Rescue Team
ポケモン不思議のダンジョンギンジの救助隊
(Pokémon Fushigi no Danjon Ginji no Kyūjotai)
XéneruAventura
Otros
Creáu porMakoto Mizobuchi
EditorialShōgakukan
Espublizáu enCoro Coro Comic
DemografíaKodomo
Fecha de fin2006


película
[editar datos en Wikidata]

Pokémon Mundu Misteriosu: l'equipu de rescate de Ginji (ポケモン不思議のダンジョンギンジの救助隊 Pokemon Fushigi no Danjon Ginji no Kyūjotai?) ye una manga de 6 volumes creáu por Makoto Mizobuchi que foi publicáu per primer vegada en Xapón pola editorial Coro Coro Comic nel 2005 y ye una adautación del videoxuegu Pokémon Mundu Misteriosu. Foi traducíu al Inglés de parte de la revista Nintendo Power y tres la traducción del últimu volume, Viz Kids publicar nun solu llibru de serie. Tamién ye'l primer manga de Pokémon presentáu nel so formatu orixinal de llectura de derecha a esquierda.

Esta manga esplica les aventures de Ginji, un neñu que se convierte nun Pokémon y entra nun Mundu Misteriosu onde habiten los Pokémon. Estos Pokémon tienen problemes causaos por un factor desconocíu que tienen de pescudar. Pero antes, Ginji, convertíu nun Torchic, tendrá d'acostumase a la vida como Pokémon. Al pie del so compañeru d'equipu, un Mudkip, tendrán de dir al rescate de los Pokémon enfusándose en cuartones.

Personaxes editar

  • Ginji.- Un provecíu ya inquietu neñu que buscaba'l so regalu un día antes del so cumpleaños qu'en buscándolo y ensin resultancies duérmese por cuenta de la fatiga y de siguío espiértase convertíu nun Torchic. Al dase cuenta del so tresformamientu, Ginji decide xunise a Mudkip pa formar un equipu de rescate y recuperar la so forma humana. Tien nel so frente un repulgu en forma d'una cruz tantu na so forma humana como de Pokémon, estremándose de los demás.
  • Mudkip.- Un Pokémon que desea formar parte d'un equipu de rescate pero como ye débil y cobarde nun tien nin una posibilidá pa logar el so suañu. Sicasí, cuando conoz a Ginji, que de primeres non -y creía que yera un humanu, decide acompañalo nel so viaxe por que recupere la so forma humana y empieza a creer en sí mesmu.
  • Gengar.- Gengar ye un malváu Pokémon que tien la intención de destruyir al mundu por cuenta de razones que se revelen más palantre a lo llargo de la historia. Cuando s'entera de que Ginji ye en realidá un humanu, acusar de tar baxu "La maldición de Ninetales" y de qu'él ye'l responsable de los desastres naturales p'asina nun ser afayáu nel so malévolo plan.
  • Xatu.- Un Pokémon que ye capaz de ver el futuru y ye él el que llogra revelar la identidá de Ginji siendo un Torchic, lo cual confírmase que Ginji ye de naturaleza humana. Cuando Gengar escucha esto, decide revelar la identidá de Ginji al pueblu pa esquitase d'él y asina nun atayar nos sos planes.
  • Ninetales.- Cuenta "La lleenda de Ninetales" de qu'un entrenador Pokémon osó tocar una de les sos coles por diversión, na cual díba-y a llanzar la so maldición, pero la compañera Pokémon del humanu, Gardevoir, sacrificar por él y ésta sufre la maldición. Cuando Ninetales pregúnta-y al humanu si quería salvar, ésti fuxe y en consecuencia prediz una profecía na que 1.000 años dempués l'humanu reencarnaría nun Pokémon (supuestamente nun Torchic cuando Gengar acusa a Ginji de ser el "Humanu malditu"). Cuando Ginji y Mudkip lleguen al so xoril, Ninetales revéla-yos la identidá del "Humanu malditu" y alvierte sobre l'espertar del Pokémon Groudon, que ye la causa verdadera de los desastres naturales.
  • Absol.- Tamién conocíu como "El Pokémon de los desastres", conoz a Ginji y a Mudkip cuando taben viaxando p'atopar a Ninetales na cual les ayuda a convencer a Articuno por que los dexen pasar porque ésti cree na inocencia de Ginji, yá que a él tamién lo culpen de los desastres naturales, siendo marxináu.
  • Equipu ACT.- Un equipu de rescate del rangu d'oru, compuestu por Alakazam, Charizard y Tyranitar. Gengar alviérte-yos sobre la esistencia de Ginji pa prindalo y evitar a que llegue onde Ninetales (creyeron de qu'él yera'l responsable de los desastres naturales). Cuando atopen a Ginji y a Mudkip, empieza una feroz batalla na que Ninetales llogra detener y revela la identidá del "Humanu malditu".

Diferencies ente la manga y los videoxuegos editar

A pesar de qu'esta manga ta inspiráu nos xuegos Pokémon Mundu Misteriosu Equipu de Rescate Coloráu y Azul hai marcaes diferencies ente una y otra:

  • Gengar nun forma parte de nengún Equipu de Rescate. El so equipu qu'apaez nos xuegos nun esiste na manga, nin Medicham nin Ekans. Él namái quier destruyir el mundu Pokémon por convertise en Pokémon como resultáu de la "Maldición de Ninetales".
  • Ginji yá nun torna a ser un Pokémon dempués de salvar al mundu Pokémon, siquier non como nos xuegos.
  • Ginji recuerda cómo yera dempués de convertise en Pokémon, lo cual nun pasa nos xuegos.
  • Nel xuegu, el protagonista espierta por causa del so acompañante Pokémon. Sicasí na manga Ginji espierta por causa de un pequeñu terremotu y polos berru d'ayuda de Mudkip.

Volúmenes editar

  1. "¡Los Pokémon al rescate!"
  2. "¡Quiero volver ser humanu!"
  3. "¡Adiós al sele pueblu!"
  4. "Batalla nuna tierra xelada"
  5. "Por qué me convertí en Pokémon. ¡¡A la fin la respuesta!!"
  6. "Llárimes y emoción: ¡El capítulu final!"

Referencies editar

Enllaces esternos editar

  • [1] Páxina d'enllaz de la manga Pokémon Mundu Misteriosu: L'equipu de rescate de Ginji (n'inglés).