Pokémon Ultra Sun & Ultra Moon

Pokémon Ultrasol y Ultraluna (n'inglés: Pokémon Ultra Sun & Ultra Moon), conocíos en Xapón como Pocket Monsters Ultra Sun & Ultra Moon (ポケットモンスター ウルトラサン & ウルトラムーン Poketto Monsutā Urutora San & Urutora Mūn?), son videoxuegos disponibles pa les consoles de la familia Nintendo 3DS, que fueron llanzaos de forma mundial el 17 de payares de 2017. Fueron anunciaos nel Pokémon Direct del día 6 de xunu de 2017.[1] Trátase de la continuación de la 7ª xeneración de la saga Pokémon, que foi empecipiada en Pokémon Sun and Moon.

Pokémon Ultra Sun & Ultra Moon
Desendolcador Game Freak
Distribuidora The Pokémon Company
Plataforma Nintendo 3DS
Publicación 17 payares 2017
Serie serie principal de Pokémon (es) Traducir
Xéneru videoxuegu de rol y turn-based Japanese role-playing game (en) Traducir
Mou un xugador y multixugador
Más información
Páxina web oficial pokemon.com…
' Pokémon Ultra Sun & Ultra Moon '
Cambiar los datos en Wikidata

Son versiones cimeres de la 7ª xeneración como Pokémon Yellow, Pokémon Crystal, Pokémon Esmerald y Pokémon Platinum, nesti casu de los videoxuegos de Pokémon Sun and Moon. Cunten con una historia con cambeos sobre la base de Sun and Moon, nuevos Pokémon y llugares nunca vistos nes anteriores ediciones, Game Freak denominó estes ediciones como revisiones de Sun and Moon con un Ultra camudo.[2]

Pokémon Ultrasol y Ultraluna fueron los últimos videoxuegos de la saga principal pa la familia de consoles Nintendo 3DS, el siguiente xuegu de la saga principal ta siendo desenvueltu pa la nueva consola de Nintendo, Nintendo Switch.[3] Trátase de Pokémon Let's Go, Pikachu! y Let's Go, Eevee!.

Novedaes editar

Nel Pokémon Direct del 6 de xunu de 2017 confirmóse que ye una historia alternativa na mesma rexón que los anteriores xuegos. Darréu demostróse al llanzar un nuevu mapa de la rexón Alola el 18 d'agostu de 2017. La trama va xirar en redol a los llexendarios. El 15 de xunu de 2017, la web xaponesa de la película 20 del anime diz que va haber una nueva forma de Pikachu con gorra de Ash, concretamente la d'esta película. va recibise cada vez que vaya daquién a ver esta película. En Xapón recibir con una tarxeta del xuegu de arcade Pokémon Ga-Olé, ente que n'Occidente, va recibir con una carta de Pokémon Trading Card Game. Al traviés d'un programa de TV xaponés, el 6 d'agostu de 2017 revelóse tamién una nueva forma de la evolución de Rockruff, llamada Lycanroc Crepuscular, que podrá llograse al traviés d'eventu dende'l día de llanzamientu. Tamién dixeron qu'esa forma tener Ash Ketchum nel anime.

El 18 d'agostu de 2017 revelaron dende GameInformer un nueva manera pa faete semeyes colos tos Pokémon faciendo poses de movimientos Z dende un sitiu llamáu Fotoclub de Alola, un nuevu movimientu Z esclusivu de Kommo-o dende'l Pokémon World Championship de 2017 y el xuguete de la Superpulsera Z publicáu por Takara Tomy. El 5 d'ochobre de 2017 revelóse un nuevu tráiler nel que son revelaes novedaes na historia del xuegu: la posibilidá de viaxar al traviés del ultra-estragal con Solgaleo y Lunala y visitar les distintes dimensiones de tolos ultraentes, una nueva ciudá, Ultrópolis, a la que Necrozma robó la lluz, una nueva organización llamada la Unidá Ultra y un nuevu ultraente, XE Mafosu.

Diferencies con Sun and Moon editar

  • La mesma historia que les ediciones Sun and Moon, pero con cambeos rellacionaos col Pokémon llexendariu Necrozma y la Unidá Ultra.
  • Nueves zones a lo llargo de la rexón de Alola, nuevos edificios, sableres y llugares qu'antes nun esistíen nesta.
  • Nueva ropa y peñaos disponibles.
  • Nueves formes de Pokémon como Lycanroc, Pikachu o Necrozma.
  • Cambeos nes pruebes principales de la rexón y la inclusión d'una nueva prueba de tipo Hada.
  • Nueves formes d'interactuar cola Rotomdex.
  • Los Pokémon que nun visti entá son analizaos pola Pokédex mientres el combate, per primer vegada na saga.
  • Posibilidá de surfear pa viaxar d'isla n'isla por Alola enriba d'un Mantine.
  • El Fotoclub de Alola nel que vas poder realizar fotografíes y montaxes xunto a los tos Pokémon.
  • Les dominsignias, recolectables gracies a lo que puedes faete con un Pokémon Dominante.
  • Nuevos movimientos Z esclusivos, como los de Kommo-o, Necrozma o Mimikyu.
  • Posibilidá de viaxar al traviés de los Ultraumbrales por distintes dimensiones montándote en Solgaleo o Lunala.
  • Poder viaxar al "Ultraespacio" de cada Ultraente.
  • Pokémon llexendarios como Mewtwo, Rayquaza o Giratina, ente otros, van poder atrapase en completando l'aventura principal.
  • Pokédex de Alola espandida con nuevos Pokémon d'otres rexones que nun apaecíen antes y otros dafechu nuevos.
  • El tutor de movimientos va tar disponibles.
  • Dellos nuevos Ultraentes como Poipole(XE Mafosu) van apaecer mientres esta nueva aventura.
  • El Team Rocket apaez nesta nueva edición formando'l Team Rainbow Rocket, con un episodiu especial mientres el postgame.
  • Tolos líderes de los equipos malvaos d'anteriores entregues vuelven.
  • L'Axencia de Combate na que vas poder combatir usando Pokémon emprestaos.
  • Nuevos y numberosos eventos na rexón de Alola van activar mientres el postgame .
  • Un nuevu Pokémon singular, Zeraora.

Receición editar

 Receición
Analises agregaos
Autor Puntuación
Metacritic88/100[4]
GameRankings88%[5][6]
Analís
Publicación Puntuación
Famitsu36/40[7]
GameSpot8/10[8]
IGN9/10[9]

Pokémon Ultrasol y Ultraluna tuvieron una bien prestosa receición crítica de forma mundial, dambos xuegos recibieron na so mayoría notes sobresalientes. Les notes falen d'una versión más completa y perfecta del que yá aclamaben como "el meyor xuegu de la saga Pokémon". Eurogamer encamienta los xuegos y afirma que «Si Ultrasol y Ultraluna fueren el final de Pokémon, seríen un zarru más que dignu», destacando tamién el so aumentu de dificultá, calificándolo como'l xuegu más difícil de la saga «esti xuegu tien una dificultá considerablemente alzada en comparanza a la de los sos predecesores. Ye más difícil que Sun and Moon, ya infinitamente más complicáu que cualesquier de les entregues previes a estes»[10]. IGN calificar como increíble, el xuegu más completu de Pokémon en Nintendo 3DS. GameSpot fala, sicasí, d'agregos na historia que compliquen demasiáu la orixinal, d'un empiezu lentu y de pocos cambeos na trama con al respective de los xuegos orixinales hasta averase final d'esta, anque tamién fala de prestoses novedaes y xiros na trama que nos sorprenderán. Les crítiques, polo xeneral, fueron bien bones pa una versión cimera d'un xuegu de Pokémon, falando d'un xuegu que se constrúi sobre les bases d'otru xuegu que yá de por sí ye bien bonu.

Ventes editar

Trátase de les ediciones cimeres d'un xuegu de la saga que más copies vendieron en Xapón, con más de 1 millón de ventes en tan solo 2 díes[11]. Amás, dambos xuegos debutaron nos primeros puestos de les llistes selmanales de ventes en Reinu Uníu. En xineru de 2018, los xuegos yá vendieren más de 2 millones de copies namái en Xapón. La resultancia de les ventes de dambos xuegos foi mayor que lo que tuvieron otres reediciones de la saga, como Pokémon Platinum o Pokémon Esmerald. Nes resultancies financieres d'avientu de 2017, Nintendo reveló que los xuegos habíen veníu más de 7.17 millones de copies en tol mundu en menos de dos meses[12]. Siendo un verdaderu ésitu en ventes, considerando que se trata d'una edición cimera d'un xuegu de la saga.

Referencies editar

Enllaces esternos editar


Predecesor:
Pokémon Sun and Moon
Pokémon Ultrasol y Ultraluna
2017
Socesor:
Pokémon Let's Go, Pikachu! y Let's Go, Eevee!