Abrir el menú principal
Espansión de los pueblos xermánicos del añu 750 a. C. al 1 (Penguin Atles of World History. 1988):       Establecimientos antes del 750 a. C.       Nuevos establecimientos ente'l 750 a. C. y el 500 a. C.       Nuevos establecimientos ente'l 500 a. C. y el 250 a. C.       Nuevos establecimientos ente'l 250 a. C. y el 1

Los pueblos xermánicos occidentales, tribus xermániques occidentales o a cencielles, xermánicos o xermanos occidentales, fueron pueblos xermánicos que falaben les denominaes llingües xermániques occidentales, una de les cañes de les llingües xermániques.

Paecen derivaes de la Cultura de Jastorf, una ramificación de la Edá de Fierro prerromana de la cultura de la Edá de Bronce nórdico.

Les tribus xermániques occidentales asitiaos nes veres del mar del Norte y el ríu Elba, espandir escontra'l sur, xuntu al Rin y el Weser, llegando más tarde hasta los Alpes y escontra l'oeste en Gran Bretaña.

La historiografía romana clasificaba a estes tribus en tres grupos principales de cultu (non étnicu), que debíen el so orixe mitolóxicu a los trés fíos de Mannus:[1]

GruposEditar

ReferenciesEditar

  1. Hermann Kinder y Werner Hilgemann con mapes diseñaos por Harald y Ruth Bukor (1972). Atles Históricu Mundial. Ediciones Istmo, 113.