Rachel Jarry

xugadora de baloncestu australiana

Rachel Jarry (6 d'avientu de 1991Melbourne) ye una xugadora de baloncestu australiana. Consiguió 2 medayes en competiciones internacionales con Australia, ente Mundiales y Xuegos Olímpicos. Mide 1,86 metros d'altor.

Rachel Jarry
Vida
Nacimientu Melbourne6 d'avientu de 1991 (32 años)
Nacionalidá Bandera de Australia Australia
Estudios
Estudios UC Senior Secondary College Lake Ginninderra (en) Traducir
Williamstown High School (en) Traducir
Llingües falaes inglés
Oficiu
Oficiu xugadora de baloncestu
Trayeutoria
  Equipu
2013–2013 Minnesota Lynx (es) Traducir
2009–2015 Melbourne Boomers (en) Traducir
Posición o especialidá aleru
Altor 186 cm
Cambiar los datos en Wikidata

Biografía editar

Jarry foi a una escuela de Canberra en 2008 pal Añu 2011 a la edá de 19 años, foi descrita como la moza pinup deportivu del Melbourne occidental, Australia suburbios.

Trayeutoria editar

Xugó nos equios de les Minnesota Lynx de la WNBA y los Boomers Melbourne de la WNBL. Empezó a xugar al baloncestu siendo una neña de cinco años, siendo moza participó nes competiciones nacionales, representando l'estáu de Victoria. En WNBL d'Australia, xugó pa los Rangers Dandenong, l'Institutu Australianu del Deporte y los Boomers Melbourne. Ella foi miembru del equipu de baloncestu nacional de muyeres d'Australia tantu na secundaria como nivel cimeru.

WNBL editar

Ella foi fichada pol Atlanta Dream nel 2011 como la selección global XVIII. El suañu del so trespasáu a les Minnesota Lynx nel día del draft. Ella enteróse del so fichaxe per mediu de la rede social Twitter.

El 11 de febreru del 2013, el Lynx robló un contratu con Jarry. Jarry ganó un puestu nel roster como defensa pa los campeones defensores de la Conferencia Oeste. Ella fixo'l so debú na WNBA el 1 de xunu del 2013, nuna victoria sobre'l Connecticut Sun

Jarry ganó gradualmente'l tiempu de xuegu como la temporada de 2013 avanzaba, y anotó en dobles díxitos en dos causes como reserva. El llobu cerval yera ganar el campeonatu 2013 de la WNBA.

Seleición nacional editar

Jarry representó a Australia nel equipu junior, llamáu les Xemes, con 25 partíos. Nel 2009, foi miembru del equipu de les xemes que compitió nel Campeonatu Mundial Sub-19 en Tailandia nel que l'equipu terminó quintu na xeneral. Jarry foi llamada al equipu nacional de baloncestu femenín nel 2012. Ella taba programada pa participar nel campamentu d'entrenamientu del equipu nacional, celebráu del 14 al 18 mayu de 2012 al Institutu Australianu del Deporte.

Referencies editar

Enllaces esternos editar