Ruminantia

(Redirixío dende Rumiantes)

Los rumiantes (Ruminantia) son un suborde de mamíferos artiodáctilos qu'inclúi dellos animales bien conocíos, como les vaques y toros, cabres, oveyes y venados. Los rumiantes dixeren los alimentos en dos pasos: mazcando y tragando de manera normal y, depués regurgitando el bolu pa remasticar y volver tragar, y asina estrayer al máximu'l valor nutritivu. L'estómagu de los rumiantes carauterizar por tener delles divisiones (cuatro nel casu de los bovinos, ovinos y caprinos).

Ruminantia
Rangu temporal: 49 Ma-0 Ma
Eocenu - Holocenu
Clasificación científica
Reinu: Animalia
Filu: Chordata
Clas: Mammalia
Orde: Artiodactyla
Suborde: Ruminantia
Scopoli, 1777
Infraórdenes
Consultes
[editar datos en Wikidata]

Daes estes carauterístiques, a diferencia de los non rumiantes, son capaces d'aprovechar los carbohidratos estructurales presentes nes plantes (celulosa, hemicelulosa y pectina, les dos primeres constituyentes de la fibra) teniendo asina una fonte d'enerxía adicional y basando la so alimentación nel consumu de forraxe.

Hai que sorrayar que non tolos rumiantes formen parte de Ruminantia, o pertenecen a esti suborde: los camellos y les llapaes tán ente les esceiciones. Tampoco pertenecen a esti suborde dalgunos de los grandes mamíferos que pastien y tienen adautaciones similares pa sobrevivir con cantidaes grandes d'alimentu calidable inferior, como los canguros y los caballos, que tienen un ciegu bien desenvueltu pa dixerilo bien.

Clasificación editar

 
Cladograma amosando la posición de Ruminantiamorpha.

Ver tamién editar

Referencies editar

Enllaces esternos editar