La sablera de Fabal atópase na llocalidá de Téifaros, nel conceyu asturianu de Navia. Ta dientro de la Mariña Occidental d'Asturies y presenta proteición ZEPA y LIC.

Sablera de Fabal
Carauterístiques xenerales
Llocalización Navia
Coordenaes 43°33′35″N 6°41′29″W / 43.559714°N 6.691275°O / 43.559714; -6.691275
Sablera de Fabal alcuéntrase n'Asturies
Sablera de Fabal
Sablera de Fabal
Sablera de Fabal (Asturies)
Anchor mediu 45 metros / muncha variación.
Grau ocupación baxu.
Grau urbanización aisllada.
Carauterístiques específiques
Composición Arena.
Mena de sable granu mediu y turráu[1]
Condiciones bañu aguaxe fuerte
Aspeutos medioambientales
Presencia vexetación
Accesibilidá
Tipu d'accesu a cuerpu fácil.[2]
[editar datos en Wikidata]

Descripción editar

Presenta forma de concha, con un llargor d'unos 150 m y un anchor medio d'unos 35 m. La so redolada ye rural, con un grau d'urbanización mediu y una peligrosidá baxa. L'accesu piatonal ye d'unos 500 m de llargor. El sable tien color turráu y el so granu ye de tipu mediu. Ta recoyida ente cantiles nos estremos y tien una gran guapura y tresmite una gran tranquilidá.

Los pueblos más próximos son Les Cortines y Téifaros. P'aportar a la sablera hai que llegar a Téifaros y travesar un gran pinar onde yá nun ye posible siguir col coche y hai que dexalo ellí. Tómase un camín en direición nordeste acolumbrando en primer llugar la Sablera de Frexulfe. Según empiézase'l descensu escontra la cota del mar vese a la izquierda el gran pedreru de la Sablera de Teifaros. Los últimos metros de baxada tienen una cierta dificultá polo qu'hai que tomar los debíos procuros. La sablera tien un cantil fósil d'unos cien metros de llargor. La sablera escarez de cualquier serviciu, y les actividaes encamentaes son la pesca recreativa con caña o la pesca somarina.

Referencies editar

  1. del Río, Alejandro (2013). Guía total de les sableres d'Asturies. 244 rincones pa esfrutar de la mariña asturiana. Nobel, páx. 46. ISBN 978-84-8459-669-1.
  2. http://sig.magrama.gob.es/93/ClienteWS/Guia-Playas/Default.aspx?nombre=PLAYA_WEB&claves=DGC.PLAYAS.PLY_CO_PLAYA&valores=506