Sablera de Los Botes

La sablera de Los Botes, tamién conocida como sablera de Les Chalanes, son una serie de pequeñes cales allegantes que s'atopen nel conceyu asturianu de Muros y pertenez a la llocalidá de Llodreda. El grau d'urbanización y d'ocupación son baxos.

Sablera de Los Botes
Carauterístiques xenerales
Llocalización Muros
Coordenaes 43°33′36″N 6°06′08″W / 43.559994°N 6.102304°O / 43.559994; -6.102304
Sablera de Los Botes alcuéntrase n'Asturies
Sablera de Los Botes
Sablera de Los Botes
Sablera de Los Botes (Asturies)
Anchor mediu 15 a 18 m aproximdamente.
Grau ocupación baxu.
Grau urbanización rural.
Carauterístiques específiques
Composición Xiliza.
Mena de sable Escasa, grises y grueses con munchos afloramientos predresos.
Condiciones bañu Aguaxe altu.
Aspeutos medioambientales
Presencia vexetación
Zona protexida
Accesibilidá
Tipu d'accesu A cuerpu difícil.
Señalización d'accesu Non.
[editar datos en Wikidata]

Esta sablera pertenez a la Mariña Central asturiana y presenta proteición como ZEPA y como LIC.

P'aportar a la sablera hai qu'alcontrar llugares más cercanos que dean una orientación y que nesti casu ye la ruta de los Miradores» onde hai que tomar una esviación estrecha que, anque ta abierta al tráficu, nun ye aconseyable coyer yá que nun hai nengún llugar onde dar la vuelta asina que ye meyor dir a cuerpu. Al cabu d'ochocientos metros de descensu llegar a una casa qu'apodera les vistes de tola sablera. Nun momentu del descensu, el camín encrúciase y unu de los ramales ta cerráu con una barrera metálica y ye esti, precisamente, el qu'hai que coyer. Dende la segunda cala cuntando dende la derecha escontra la esquierda pueden vese unos grandes cantiles que protexen les sableres de Cazonera y la Talaya. Mientres la baxamar xunir con les Llanes colindante pol oeste.

Nes zones próximes ta la sienda costera» que va dende San Esteban hasta los Miradores de L'Aguilar. Les actividaes encamentaes son la pesca submarina y la deportiva a caña. Hai que tomar procuros a la hora na que s'empezar a producir la pleamar yá que podría quedase atrapáu ensin mayor posibilidá de salida que pel mar.[1]

Referencies editar

  1. Del Río, Alejandro (2013). Nobel: Guía total de les sableres d'Asturies. Asturies: Nobel, páx. 132. ISBN 978-84-8459-669-1.