Santuarios del panda xigante de Sichuan

Los Santuarios del panda xigante de Sichuan (chinu tradicional: 四川大熊貓棲息地, chinu simplificáu: 四川大熊猫栖息地, pinyin: Sìchuān Dàxióngmāo Qīxīdì), tán asitiaos nel suroeste de la provincia de Sichuan, China. Ye'l hábitat de más del 30% de la población mundial del por demás amenaciáu panda xigante (Ailuropoda melanoleuca) y ta ente los sitios más importantes de cría en cautividá d'estos animales.

Santuarios del panda xigante de Sichuan - Wolong, Monte Siguniang y Montes Jianjin
Patrimoniu de la HumanidáUNESCO
Vista d'unos exemplares de panda xigante.
Llugar  China
Criterios Natural: x
Referencia 1213
Inscripción 2006 (XXX Sesión)
Área Asia y Oceanía
Cambiar los datos en Wikidata

Toma una área protexida de 9245 km² distribuyíes en siete reserves naturales y nueve parques paisaxísticos nel Qionglai y los Montes Jiajin. Aparte del panda xigante, ye l'abelugu d'otres especies en víes d'estinción como son: el panda coloráu, el lleopardu de les nieves y la pantera nebulosa. Tres les selves tropicales, estos santuarios tán ente los llugares botánicamente más ricos del mundu, y son el llar d'ente 5 000 a 6 000 especies de flora. Estos hábitats fueron comparaos colos montes paleotrópicos del periodu terciariu.

Los santuarios del panda xigante de Sichuan consisten en siete reserves naturales y nueve parques paisaxísticos. Esti conxuntu de llugares protexíos foi declaráu como Patrimoniu de la Humanidá pola Unesco nel añu 2006.

Ver tamién editar

Referencies editar

Enllaces esternos editar