Selmana Mundial de l'Harmonía Interconfesional

L'Asamblea Xeneral de les Naciones Xuníes proclama la primer selmana de febreru de cada añu Selmana Mundial de l'Harmonía Interconfesional.

Selmana Mundial de la Harmonía Interconfesional
Periodu de celebración 2 al 8 de febreru de 2015
Llugar de celebración Selmana Internacional
[editar datos en Wikidata]

Celebración editar

El 20 d'ochobre de 2010 l'Asamblea Xeneral de les Naciones Xuníes na Resolvimientu 65/5 proclama la primer selmana de febreru de cada añu Selmana Mundial dela Harmonía Interconfesional ente toles relixones, confesiones y creencies.[1]

La Selmana Mundial de l'Harmonía Interconfesional ente toles relixones, confesiones y creencies ye un eventu añal que, dende 2011, va celebrar mientres la primer selmana de febreru tolos años.
Cola observación d'esta selmana, quier ponese de relieve la necesidá imperiosa de que les distintes confesiones y relixones dialoguen por qu'aumente la comprensión mutua, l'harmonía y la cooperación ente les persones y que los imperativos morales de toles relixones, convencimientos y creencies inclúin la paz, la tolerancia y la comprensión mutua.
L'Asamblea Xeneral de la ONX proclamó la Selmana Mundial de l'Harmonía Interconfesional ente toles relixones, confesiones y creencies» na resolución 65/5 aprobada'l 20 d'ochobre de 2010. Na resolución, afírmase que la comprensión mutua y el diálogu ente relixones constitúin dimensiones importantes de la cultura de paz.
Por tal motivu, l'Asamblea Xeneral afala a tolos Estaos a que mientres esa selmana empresten sofitu, con calter voluntariu, al espardimientu del mensaxe de l'harmonía interconfesional y la bona voluntá nes ilesies, les mezquites, les sinagogues, los templos y otros llugares de cultu del mundu, sobre la base del amor a Dios y al próximu o del amor al bien y al próximu, cada unu según les mesmes tradiciones o convencimientos relixosos.

Referencies editar

Ver tamién editar

Enllaces esternos editar