Sense Tu

cantar de Jennifer Serrano

Sense Tu (Ensin Ti n'asturianu) foi la canción andorrana nel Festival de la Canción d'Eurovisión 2006. Interpretada en catalán pola asturiana Jenny, la canción tuvo que calificar dende la semifinal por mor de qu'Andorra nun quedó nel Top 10 del Festival anterior.

Sense Tu
Datos
Tipu cenciellu y cantar
Intérprete Jenny
Xéneru pop
Fecha publicación 2006
Cambiar los datos en Wikidata

La canción foi interpretada na posición 4 de la nueche (depués d'Anžej Dežan d'Eslovenia con "Mr. Nobody" y enantes de Polina Smolova de Bielorrusia con "Múm"). Al pieslle de la votación, la canción recibiera namás 8 puntos (de la vecina España) y finó en 23º - últimu - llugar, poro Andorra tendría que calificar dende la semifinal na so siguiente aparición nel Festival.

La canción ye una balada dramática, cola cantante describiéndose como "a lo cabero del camín" ensin el so amor. De fechu canta que nun tien razón pa vivir ensin él.

La interpretación foi dalgo criticada por fanáticos y comentaristes, yá que Jenny taba arrodiada per un númberu de baillarines usando llencería blanca y Jenny con daqué que paecía un vistíu prietu de nueche.

El cantar foi interpretada tamién por Anabel Conde, quien yá participó nel festival por España nel añu 1995.


Referencies editar

Enllaces esternos editar