Sogecable ye un grupu líder de la televisión de pagu n'España, fundáu en 1989. Foi'l pioneru na introdución de sistemes interactivos y principalmente de la Televisión Dixital n'España. El so llabor consiste en xestionar y adquirir derechos audiovisuales, asina como la distribución y producción de canales y xestión d'abonaos. Otres de les sos actividaes más importantes son la producción, distribución y exhibición cinematográfica.

Sogecable
negociu y empresa
Llocalización
Sede Madrid
Direición España
Forma xurídica sociedá por acciones
Historia
Fundación1989
Organigrama
Dueñu Grupo Prisa (es) Traducir
Sector
Industria mediu de comunicación de mases
Productos destacaos televisión
Participación empresarial
Organización matriz Grupo Prisa (es) Traducir
Filiales
Web oficial
Cambiar los datos en Wikidata

El so procesu de reestructuración comenzó n'ochobre de 2003 y finalizó n'avientu de 2004, cola integración de Vía Digital. Pretendíen asina redimensionar y reordenar les sos actividaes de Sogecable absorbiendo los compromisos con canales temátiques, proveedores con derechos audiovisuales y otros servicios. Con esta reestructuración contribuyó al rellanzamientu audiovisual n'España.

La productora de Sogecable ye Sogecine. Ye una de las principales distribuidores y productores nel territoriu español, con especial importancia nestos momentos (añu 2008), tal que se vive una profunda crisis nesta industria.

Les instalaciones de Sogecable alcuéntrense en Tres Cantos, produciendo a diariu 23 canales de televisión, incluyendo les nueve versiones de Canal+ y otres 14 canales que tán especializaes na emisión de diverses materies n'esclusiva, como deportes, cine, documentales, infantil, música. Estes emítense y son distribuyíes al traviés de Digital+, cable y ADSL.

En 2005, el grupu llanza una nueva canal de televisión n'abiertu y con carácter xeneralista y gratuitu; el quintu n'España. El so nome ye Cuatro y ocupa la frecuencia que dexó Canal+ cuando pasó a formar parte únicamente de la emisión de Dixital+ el 7 de payares de 2005.

En 2006 Prisa llanzó una Ufierta Pública d'Adquisición sobre un 20% de les aiciones de Sogecable p'aumentar la so participación hasta casi un 50%. D'esta forma, Prisa controla dafechu Sogecable.

En 2007 PRISA alcanza la mayoría absoluta en Sogecable, col 50,03% y llanza una UPA obligatoria pol 100% de la compañía.

Ver tamién editar

Referencies editar

Enllaces esternos editar