El Super Bowl XL foi la 40ª edición del campeonatu de la National Football League d'Estaos Xuníos. El xuegu celebrar na ciudá de Detroit, (Michigan) el 5 de febreru de 2006 en Ford Field. Los Pittsburgh Steelers vencieron a los Seattle Seahawks por marcador de 21 puntos a 10. Ben Roethlisberger ye calificáu por ser el 10º Mariscal cola peor actuación nun Super Bowl y siendo l'únicu d'un equipu ganador por cuenta de que solo completó 9 de 21 pases pa 123 yardes sumáu al horrible pase interceptáu por Kelly Herndon pa un regresu de 76 yardes que nun pudo ser anotación gracies a una tacleada salvadora de Antwain Randle-El. Sicasí, llogró una anotación terrestre y convirtió una importante xugada de tercera y 29 yardes por avanzar nel segundu cuartu pa remontar el marcador. A pesar de la so actuación nel partíu final fixo'l meyor añu de la so carrera convirtiéndose nel mariscal más nuevu en ganar el Super Bowl con 23 años. Amás, encabezó'l bloquéu pa llograr la xugada definitiva con una reversible con pase de Randle-El para Hines Ward y TD de 42 yardes nel cuartu periodu.

Super Bowl XL
Xeneral
Deporte fútbol americanu
Sede Ford Field
Estáu Estaos Xuníos
Ganador Pittsburgh Steelers
Estadístiques
Participantes Seattle Seahawks (10)
Pittsburgh Steelers (21)
Cronoloxía
Super Bowl XXXIX XL Super Bowl XLI
Cambiar los datos en Wikidata

Un factor pa la victoria foi'l corredor Willie Parker, quien llogró l'acarretada más llarga p'anotación na historia del Super Bowl, con una carrera de 75 yardes dende la llinia de cuto. El MVP del partíu foi'l receptor Hines Ward con 123 yardes y un TD. Amás los Seahawks convertir nel segundu equipu en perder el xuegu de campeonatu entá superando en yardes y perdíes de balón al rival vencedor, namái dempués de los Cinncinati Bengals quer fueron ganaos per San Francisco nel Super Bowl XVI.

Otros datos editar

  • L'espectáculu del entemediu consistió nuna presentación del grupu de rock The Rolling Stones.
  • Tom Brady, QB de los New England Patriots llanzó la moneda pa escoyer llau y posesión.
  • Foi'l postreru partíu de Jerome Bettis, históricu RB de los Steelers, quien curiosamente venía de la mesma ciudá onde se celebró la Super Bowl (Detroit)


Referencies editar

Enllaces esternos editar