Televisión per suscripción

La televisión per suscripción, televisión de pagu , televisión prémium o televisión per abonáu, ye un serviciu de televisión con conteníos esclusivos, referente a una plataforma multicanal o a una sola canal de pagu. Pal so visualización, ríquese contratar el serviciu cola compañía distribuidora, tando disponible al traviés de la televisión dixital terrestre (premium), o plataformes de televisión per cable, satélite y IPTV.

El serviciu de pagu per visión (PPV) y video so demanda ye una opción complementaria qu'ufierten delles plataformes de pagu, na cual l'usuariu paga p'aportar a un conteníu televisivu concretu, como un eventu deportivu o película.

Programación editar

La televisión per suscripción camudó'l modelu de negocios de les canales especializaes, yá que pueden tresmitir programes esclusivos a los que solo se puede aportar pagando. Asina, la so xera consiste n'ufiertar canales curioses polos que la xente tea dispuesta a pagar, pa poder ver los sos programes. Un exemplu d'ello son les canales temátiques, que se dediquen a una tema o grupu social específicu.

Una compañía de televisión per suscripción puede ufiertar un paquete básicu de canales, planes con más canales, y paquetes temáticos. Asina, cada veceru escueye les sos canales según qué-y interesa ver y cuántu desea pagar.

A diferencia de la televisión terrestre, ye común que les compañíes de televisión per suscripción ufierten canales con conteníu obscenu, desnudos, escenes sexuales o violentes ensin censura. Los sistemes de televisión de pagu protexer de forma habitual con contraseña, por que solamente los adultos puedan sintonizar diches canales.

Les películes entienden gran parte de la programación de los paquetes premium, éstes emítense casi coles mesmes que se llancen en DVD o Blu-ray, lo qu'en comparanza a les canales del paquete básicu significa nun esperar hasta 2 años pa velos per televisión. Munchos de los servicios de televisión per suscripción llogren derechos de películes al traviés d'alcuerdos esclusivos colos distribuidores de películes (esto nun yera típicamente normal hasta mediaos de la década de 1980 n'EE.XX.).

Estes cadenes tamién producen series de televisión orixinal, munches d'estes series llegaron a algamar gran ésitu y aponderamientu a pesar de la baxa audiencia por tener un costu adicional que la mayoría de la xente nun considera pagar. Delles canales premium tamién emiten programes especiales de televisión, lo que más comúnmente consisten n'eventos de conciertos, documentales, comedies y obres de teatru.

De la mesma, esisten canales de televisión paga, qu'emiten eventos de manera esclusiva. Ante la mayor cantidá de canales, aumentó la cantidá de competiciones deportives que s'emiten en direutu.

Les canales de televisión más populares cobren a los distribuidores per cada suscriptor. N'otros casos, les canales distribuyir de manera gratuita, y la compañía de televisión de pagu llindar a cobrar por dar accesu a la canal.

Delles canales de televisión per suscripción financiar por aciu un cobru per cada suscriptor, y nun tienen publicidá comercial. Dalgunos d'ellos emiten los sos programes en forma ininterrumpida. N'otros casos, les poses utilizar p'anunciar otros programes y canales, o p'amosar conteníu adicional, tal como detrás d'escenes de películes, momentos destacaos d'eventos deportivos, o videoclips musicales.

Estes canales tuvieron mientres munchos años prohibíos en numberosos países (inclusive capitalistes), yá que discriminen a los sos espectadores en razón del so nivel económicu. Por casu, n'España solo s'autorizaron a partir de 1990.[1] Na actualidá, por cuenta de la economía capitalista globalizada imperante en tol mundu, casi nun hai países onde tea prohibida la esistencia d'estes canales. Unu de los pocos exemplos ye Corea del Norte, onde solo se dexa la receición de la canal de la Televisión Pública de Corea del Norte.[2]

Referencies editar

Enllaces esternos editar