The Elders, (n'asturianu "Los Mayores") ye una organización internacional non gubernamental formada por un grupu de conocíos líderes globales, defensores de la paz, y de los derechos humanos. Foi convocada por Nelson Mandela y Graça Machel.

The Elders
organización y organización non gubernamental
Llocalización
Sede Londres
Historia
Fundación18 xunetu 2007
Fundador Nelson Mandela
Richard Branson
Desmond Tutu
Peter Gabriel
Web oficial
Cambiar los datos en Wikidata

L'oxetivu del grupu ye contribuyir a resolver problemes mundiales, al traviés del usu de "casi 1.000 años d'esperiencia coleutiva" pa trabayar en soluciones a problemes aparentemente insuperables, como'l cambéu climáticu, el VIH / SIDA, la fame y la probeza, según a "utilizar la so independencia política p'ayudar a resolver dalgunos de los conflictos más difíciles del mundu".[1]

Historia editar

Los Mayores ta presidíu pol ex Arzobispu de Ciudá del Cabu Desmond Tutu y na actualidá consta de 11 miembros (10 miembros activos y dos miembros d'honor).

En 1999 Peter Gabriel empecipió una conversación con Richard Branson alrodiu de The Elders: una xunta de líderes mundiales que sirviríen como guía y soporte na nuesa "aldega global". En 2001, Gabriel y Branson espunxeron la so idea a Nelson Mandela quien s'entusiasmó con ella. Cola ayuda de Graça Machel y Desmond Tutu, empezaron a xunir al grupu señaláu enantes.

Global Elders ye patrocináu por un grupu de fundadores qu'ayudaron a recaldar fondos pa ello. Mandela anunció la formación del grupu nel so 89 cumpleaños, el 18 de xunetu de 2007 en Johannesburgu, Sudáfrica.[2]

Misión editar

La primer misión del grupu foi viaxar a Sudán en setiembre y ochobre del 2007 pa promover la paz na zona de crisis de Darfur. Otra iniciativa mayor foi la campana toes los seres humanos tienen derechos humanos (Every Human Has Rights). Una tercer misión foi llevada a cabu n'Oriente Mediu en 2009.[3] Amás, el grupu fai numberoses declaraciones sobre temes como la llibertá de prensa, la paz sostenible, Oriente Mediu, Zimbabue o Irán.

Miembros editar

El Grupu de The Elders ta formáu por políticos internacionales de sonadía con amplia trayeutoria.

Antiguos miembros:

Na ceremonia de llanzamientu, una siella vacida que quedaba nel escenariu yera para Aung San Suu Kyi, activista de derechos humanos y Premiu Nobel de la Paz.

Ver tamién editar

Referencies editar

Enllaces esternos editar