Celestine Ann "Tina" Knowles (nacida Beyincé; 4 de xineru de 1954) ye una diseñadora de moda d'Estaos Xuníos d'América, más conocida por ser la madre de la cantante internacional Beyoncé y de la cantante Solange Knowles.

Tina Knowles
Vida
Nacimientu Galveston4 de xineru de 1954[1] (70 años)
Nacionalidá Bandera de Estaos Xuníos d'América Estaos Xuníos
Familia
Padre Lumis Beyincé
Madre Agnès Dereon
Casada con Mathew Knowles (1980 – 2011)
Richard Lawson (2015 – )
Fíos/es
Familia
Estudios
Estudios Escuela Preparatoria Ball (es) Traducir
Oficiu diseñadora de moda, entamadora, empresariadiseñadora de vestuariu
IMDb nm1659482
houseofdereon.com
Cambiar los datos en Wikidata

Biografía editar

Nació en Galveston, Texas, fía de Agnes DeRouen (modista) y Lumis Albert Beyincé (obreru). Tien ascendencia irlandesa y francesa. En 1980 #casar con Mathew Knowles, del que se divorció en 2011. Algamó la fama como la diseñadora de vestuariu del grupu Destiny's Child. Nos primeros años de carrera de Beyoncé, al nun tener enforma dineru, creó traxes que llevaben los miembros nel escenariu y nos eventos. Anguaño ye una empresaria y diseñadora de moda d'Estaos Xuníos, en concretu diseñadora de la marca "House of Dereon" y "Miss Tina by Tina Knowles fashion brands".

Vida personal editar

Nació en Galveston, Texas, fía de Agnes DeRouen (modista) y Lumis Albert Beyincé (obreru). La so ascendencia inclúi ascendencia africana, francesa, y 1/16o d'irlandesa. La so familia yera de clase baxa, y nun disponíen de munchos recursos económicos, polo que los padres sirvíen a la ilesia católica en cuenta de que Tina y los sos hermanos pudieren tener una bona educación nun Colexu Católicu. Más palantre, #camudar a un institutu públicu. Na escuela secundaria, Tina Knowles yera parte d'un grupu de cantar llamao Veltones , inspiráu por The Supremes . [ 1 ]

#Casar con Matthew Knowles en 1980, y en 1981 tuvo a la so primer fía, la famosa cantante Beyoncé Knowles. Más palantre en 1986 tuvieron a Solange Knowles.

Tina Knowles, tuvo cuatro años ensin trabayar y amás pasaba por una crisis matrimonial. Ante estos problemes y la so baxa autoestima decidió dir formase a la escuela de guapura. Nel momentu que tuvo a Beyoncé, yá que tenía vecería. Construyó un pequeñu salón de guapura na so casa. Ocho selmanes dempués de que naciera Beyoncé, #llevar a casa de los sos güelos paternos por que curiaren d'ella mientres abría'l so propiu negociu, pos precisaba salir d'aquel furacu de dependencia económica. Una vegada abiertu'l negociu foi tou un ésitu.

La so fía Beyoncé Knowles yera parte d'una banda llamada Destiny Child. El primer alcuerdu que-yos ufiertaron, Tina #oponer en dellos aspeutos al creer qu'esponíen al grupu a coses que nun yeren apoderaes pa moces tan nueves. Afarada por tener que dir a casa y cunta-y al grupu la so metedura de pata, nun pasaron sinón tres meses por qu'apaeciera una oportunidá y un alcuerdu muncho más importante pa les Destiny Child.

Cuando la so fía Beyoncé empezó a tener ésitu mundial, ésta entró nuna fonda depresión que foi superada gracies a l'ayuda de la so madre Tina, que siempres-y dicía "¿Por qué crees que #nadie te va #amar? ¿Se te escaeció lo bella, intelixente y dulce que yes?".

Oficiu editar

Tina Knowles trabayó hasta 1990 como esteticista, motivada pol enfotu de querer faer sentir guapa a les muyeres, cuando abrió'l salón de guapura "Headliners", en Houston. El salón de bellezá #convertir nuna de les más famoses empreses d'estética en Houston. L'ascensu de Tina a la fama vieno como diseñadora de vestuariu pa Destiny Child. Nos primeros díes de la carrera de la so fía, cuando'l dineru yera llindáu, creó traxes que los miembros llevaben nel escenariu y p'eventos. En 2002, publicó un llibru tituláu "Estilu de Destiny Child", "Moda Bootylicious" y "Secretos de Guapura y Moda de Destiny Child", onde faló sobre cómo la moda impactó nel ésitu de Destiny Child. El llibru foi publicáu pola compañía HarperCollins.

En 2004, Tina Knowles llanzó llinia de ropa "House of de Dereon" al pie de Beyoncé, n'honor a la so madre Agnes Dereon. El 22 de payares de 2010, Knowles apaeció con Beyoncé en The View pa promocionar la so llinia de ropa llamada "Miss Tina by Tina Knowles". En 2009 , amplió la llinia de Walmart dempués de qu'enantes se vendiera nel Home Shopping Network. Sobre'l so estilu de diseñu de la llinia, Knowles reveló qu'apunta a "despintar defectos y crear una figura d'endelgazamientu", y amestó: " Tou foi creáu como un vistíu fundación, inclusive los vistíos. les pieces tán diseñaes pa faer que la muyer vease más delgada y más alta." A principios de 2010 , Tina Knowles nuevamente collaboró con Beyoncé p'abrir el Centru Beyoncé de Cosmetoloxía, nel Phoenix House, Brooklyn.

  1. Afirmao en: Internet Movie Database. Identificador IMDb: nm1659482. Data de consulta: 12 xunetu 2016. Llingua de la obra o nome: inglés.