Toronto Blizzard foi un equipu de fútbol allugáu na ciudá de Toronto (Canadá). El club foi fundáu en 1971 como Toronto Metros na North American Soccer League, y a lo llargo de la so historia tuvo distintos nomes y propietarios. El so mayor llogru foi un campeonatu de lliga en 1976 como Toronto Metros-Croatia, con una plantía liderada pola estrella portuguesa Eusébio.

Toronto Blizzard
Situación
Estáu Canadá
Datos
Tipu equipo de fútbol desaparecido (es) Traducir
Fundáu en1971
Desapaecíu en 1984
Categoría North American Soccer League
Instalaciones
Estadiu Varsity Stadium (es) Traducir
Uniforme
Titular
Alternativu

Cambiar los datos en Wikidata

L'equipu cesó la so actividá en 1984 cuando la NASL dexó d'esistir. Dos años dempués foi refundado y participó en competiciones como la Canadian Soccer League, pero sumió definitivamente en 1993.

Historia editar

Como equipu de la NASL editar

En 1971, la ciudá canadiense de Toronto recibió una franquicia d'espansión na North American Soccer League, competición que nesos años empecipió una fuerte crecedera. El nuevu club llamóse Toronto Metros, y xugó los sos partíos nel Varsity Stadium de la Universidá de Toronto. Nes sos primeres temporaes l'equipu nun consiguió grandes resultancies, hasta que se fundió en 1975 col Toronto Croatia de la Lliga Nacional de Canadá pa formar el Toronto Metros-Croatia.

Los sofitos al equipu aumentaron gracies al interés de la comunidá croata, unu de los mayores grupos d'inmigrantes nesa ciudá, y el fichaxe en 1976 del portugués Eusébio, ganador de la Bota d'Oru en 1968 y 1973.[1] Con una plantía formada casi na so totalidá por xugadores yugoslavos d'orixe croata, como'l goliador Ivan Lukačević, Toronto ganó la lliga de 1976 en venciendo na final a Minnesota Kicks por 3:0. Sicasí, l'alcuerdu ente Metros y Croatia rompióse y 1978 foi la última temporada del equipu, que cuntó nes sos files con Manuel Velázquez, ex del Real Madrid.[1]

En 1979 la cadena de televisión Global TV mercó la plaza vacante, y formó un nuevu equipu llamáu Toronto Blizzard. Con una fuerte campaña mediática y sofitáu en xugadores como Jomo Somo, Jimmy Nicholl, Peter Lorimer y Lukačević, l'asistencia al estadiu superó los 10.000 espectadores de media. En 1983 Blizzard foi subcampeón de lliga, al perder la final frente a Tulsa Roughnecks, y un añu dempués perdió la final de la última edición de la NASL ante Chicago Sting. Toronto foi, xunto con Minnesota Strikers, l'únicu equipu comenenciudu en xugar otra temporada de la estinguida lliga, pero la suspensión del tornéu provocó la so desapaición.

Blizzard n'otres competiciones editar

Dempués del final de la NASL, los propietarios del equipu mercaron un club semiprofesional de la Lliga Nacional de Canadá, el Dynamo Llatín, que renombraron como Toronto Blizzard en 1986. Sofitáu por estrelles como Paul Hammond, Randy Ragan y Paul James, el club ganó la lliga.

Una temporada dempués, Toronto foi miembru fundador de la nueva Canadian Soccer League. A diferencia del equipu de la NASL, la plantía de Toronto tuvo formada nesta ocasión por una mayoría de xugadores canadienses como Carl Fletcher, Paul Peschisolido o Eddy Berdusco. El so mayor llogru nesa competición foi un segundu puestu en 1991 en perdiendo na final del campeonatu contra Vancouver 86ers. Un añu dempués Toronto colar a l'American Professional Soccer League, onde solo permaneció una temporada hasta la so desapaición definitiva en 1993.

En 2001, los propietarios de los derechos de Toronto Blizzard solicitaron una franquicia pa la Major League Soccer, que la ciudá recibió en 2005. Sicasí, el nome final pal equipu foi Toronto FC, quedando refugada la denominación Blizzard.

Estadiu editar

L'estadiu onde Toronto Blizzard xugó los sos partíos como llocal foi Varsity Stadium, con capacidá pa 22.000 espectadores y verde natural. El terrén de xuegu tamién foi utilizáu polos equipos deportivos de la Universidá de Toronto, con quien compartía campu.

Mientres tola so hestoria, Toronto tuvo munches dificultaes pa enllenar les graes. La so mayor asistencia media al campu foi de 12.000 persones cuando la franquicia empezó la so actividá como Blizzard. La instalación que l'equipu utilizó foi baltada en 2002, pa ser reconstruyida en 2007.

Entrenadores editar

Palmarés editar

Referencies editar

  1. 1,0 1,1 NASL Jersey (ed.): «Toronto Metros Rosters» (inglés). Consultáu'l 12 de mayu de 2010.

Enllaces esternos editar