Major League Soccer

La Major League Soccer (MLS) (asturianu: Lligues Mayores de Fútbol) ye la principal lliga del sistema de lligues de fútbol de los Estaos Xuníos y Canadá. Ta supervisada pola Federación de Fútbol d'Estaos Xuníos (U.S. Soccer), que ye miembru de la FIFA.

Major League Soccer
Xeneral
Tipu de competición lliga de fútbol
Deporte fútbol
Clase de competencia fútbol masculín
País Estaos Xuníos
Canadá
Historia
Fundación 17 d'avientu de 1993
Competición
Participantes 28
Periodicidá Cada añu
Lliga superior ensin valor
Lliga inferior USL Championship (es) Traducir
Web oficial
Cambiar los datos en Wikidata

Ta integrada por 23 equipos en dos conferencies, Conferencia Este y Conferencia Oeste. La temporada empecipiar en marzu y termina n'avientu. Cada equipu xuega 34 partíos mientres la temporada regular. El campeón de la temporada regular recibe la MLS Supporters' Shield. Los 12 meyores equipos clasificaos na temporada regular clasificar pal tornéu d'eliminación direuta denomináu MLS Cup Playoffs que remata col partíu final de la Copa MLS.

Ocupa'l 4ᵘ puestu como la lliga más fuerte de la última década del sieglu XXI d'América del Norte y Centru.[1]

La Major League Soccer ye la 52a meyor lliga del mundu según el ranking oficial de la Federación Internacional d'Historia y Estadística de Fútbol (IFFHS).[2]

Historia editar

La Major League Soccer creóse'l 17 d'avientu de 1993, en cumplimientu de la promesa d'Alan Rothenberg y de la Federación de Fútbol de los Estaos Xuníos (USSF) a la FIFA d'establecer una lliga profesional de fútbol de “primer nivel” en cuenta de la concesión de la Copa Mundial de Fútbol de 1994 a los Estaos Xuníos. Enantes, solamente una lliga profesional, la NASL que s'apostó ente 1968 y 1984, tuviera un siguimientu mediáticu y d'aficionaos importante. L'oxetivu de la Major League Soccer yera convertise nuna de les grandes lligues de fútbol del mundu y nuna de les grandes lligues deportives d'Estaos Xuníos. La lliga empecipió la so primer temporada en 1996 con diez equipos y goció de cifres d'asistencia prometedores. Los númberos tornaron llevemente dempués del primer añu, pero aumentaron n'años posteriores. Estremaron a los 10 equipos orixinales en dos conferencies: la Conferencia Este (Columbus Crew, D.C. United, New England Revolution, NY/NJ MetroStars, Tampa Bay Mutiny), y la Conferencia Oeste (Colorado Rapids, Dallas Burn, Kansas City Wiz, Los Angeles Galaxy y San Jose Clash).

Espansión, contraición, y treslláu editar

 
El Mapfre Stadium, casa del Columbus Crew y el primer estadiu de fútbol específico de la MLS.

La lliga ampliar a 12 equipos en 1998, añadiendo al Chicago Fire a la Conferencia Oeste y al Miami Fusion a la Conferencia Este. En 2000, la lliga reorganizar nes conferencies Esti, Central y Oeste; Chicago Fire, Tampa Bay Mutiny, Dallas Burn y Columbus Crew fueron treslladaos a la nueva División Central. Sicasí, los problemes financieros de la lliga llevaron a la salida del Comisionado Doug Logan dempués de la final de la temporada de 1998. Don Garber, un xefe ex NFL, foi contratáu nel so llugar y el so lideralgu convertir nun preséu pa encontiar el futuru de la lliga. La construcción d'estadios de fútbol pa los equipos de la lliga, financiáu en gran parte polos financieros como Lamar Hunt y Phil Anschutz, convertir nun puntu d'énfasis pa llograr la salú fiscal y garantizar la sobrevivencia de la lliga. El Mapfre Stadium de 22.000 espectadores, construyíu en 1999 como'l primer estadiu específicu de fútbol d'Estaos Xuníos, cítase de cutiu como un modelu de la lliga. Siguiéron-y el Toyota Park de Chicago de 20 000 espectadores, el StubHub Center de Los Angeles de 27 000, l'Estadiu Toyota de Dallas de 22 000, el Rio Tintu Stadium de Salt Lake City de 20 000, el BMO Field de Toronto de 20 000, l'estadiu Dick's Sporting Goods Park de 18 000 en Denver, el Red Bull Arena de Nueva York de 25 000, el Balten Energy Stadium de Filadelfia de 18 000, el Children's Mercy Park de Kansas City de 18 000 y el Avaya Stadium de San José de 18 000.

A pesar d'esti movimientu, pa detener el sangráu económicu por aciu la contraición de les franquicies de Florida na temporada de 2001, los dos equipos de Florida (Miami Fusion y Tampa Bay Mutiny) sumieron y la lliga volvió ser de diez equipos. La lliga volvió ser de namái dos conferencies, como yera orixinalmente, con Chicago Fire na Conferencia Este.

La Copa Mundial de Fútbol de 2002, na que Estaos Xuníos inesperadamente llegó a los cuartos de final ganando contra Portugal y Méxicu, provocó un resurdimientu del fútbol d'Estaos Xuníos y de la MLS. La final de la Copa MLS 2002, que tuvo llugar cuatro meses dempués del final de la Copa del Mundu d'esi añu, estableció un récor d'asistencia nel Gillette Stadium que vio Los Angeles Galaxy ganar el so primer títulu.

Na temporada de 2004, la lliga amplióse otra vegada, añadió'l Real Salt Lake, que xuega nel nuevu Rio Tintu Stadium de 20.000 espectadores y el C.D. Chivas USA, que comparte'l StubHub Center col Galaxy. Los dos equipos nuevos fueron allugaos na Conferencia Oeste, moviendo a Kansas City a la Conferencia Este. El nome de Real Salt Lake deber a que'l so propietariu ye siguidor del Real Madrid y estableció dellos alcuerdos col club español. Ente que Chivas USA fundar el propietariu del Guadalajara de Méxicu.

Na temporada 2006 el MetroStars pasó a llamase New York Red Bulls tres la compra del equipu per parte del xigante de bébores enerxétiques Red Bull. L'equipu va ser hermanu del Red Bull Salzburg d'Austria.

El San Jose Earthquakes sumieron como franquícia, pero los sos xugadores y cuerpu téunicu treslladar a a formar parte del Houston 1836 qu'a les poques selmanes d'esistencia camudó'l so nome a Houston Dynamo. Sicasí, el nome de los Earthquakes y la so hestoria nun fueron treslladaos, remaneciendo San Jose Earthquakes en 2008 gracies a un nuevu grupu de propietarios, asina'l Houston Dynamo convertir nun equipu d'espansión.

Selmanes antes d'empecipiar la temporada 2007 la lliga cerró un alcuerdu cola Bundesliga alemana de cooperación, intercambiando conocencies de construcción d'estadios de fútbol y financiamientu.[3]

(2007-2009) editar

 
David Beckham foi'l primer Xugador Franquicia de la lliga en 2007.
 
Hinches de los Seattle Sounders FC na plataforma inferior del CenturyLink Field.

La MLS ampliar con un equipu nuevu na temporada de 2007, el Toronto FC, siendo'l primer equipu canadiense na hestoria de la MLS, y que la so alministración llocal construyó un estadiu de fútbol. Nel so primer añu escosó tolos sos abonos pol so gran acoyida. Dende 2007, el lideralgu de la Major League Soccer dio pasos pa internacionalizar entá más la lliga nun esfuerciu p'alzar el nivel de xuegu. Ente los primeros pasos nesti sentíu foi la regla del xugador franquicia, qu'ayudó a traer estrelles internacionales na Lliga, a pesar que los sueldos tán relativamente baxos, y la creación de la SuperLiga Norteamericana, qu'enfrenta la parte cimera de los equipos de la MLS contra los meyores equipos de la Primer División de Méxicu nun esfuerciu pa exercer una competencia más significativa pa dambes lligues. La MLS camudó les normes relatives a los xugadores estranxeros na lliga pa dexar un total de 8.

Asina la temporada 2007 foi testigu del debú na MLS de David Beckham, que la so robla fuera vistu como un golpe pal fútbol d'Estaos Xuníos. El contratu de Beckham con Los Angeles Galaxy de foi posible gracies a la nueva regla del xugador de franquicia. Xugadores como Cuauhtémoc Blanco del Club América, robláu col Chicago Fire, y Juan Pablo Ángel, proveniente d'Aston Villa a los New York Red Bulls, son dalgunos de los primeros xugadores designaos que fixeron contribuciones importantes nos sos clubes. Les salíes de Clint Dempsey, Jozy Altidore y la cesión de Landon Donovan a la Premier League, xunto col regresu de Claudio Reyna a los New York Red Bulls y Brian McBride al Chicago Fire, respeutivamente, destaquen l'intercambiu de los meyores prospeutos a Europa pa xugadores esperimentaos a la lliga. Dellos otros xugadores estranxeros conocíos siguieron David Beckham y Cuauhtémoc Blanco a la MLS, incluyendo, Guillermo Barros Schelotto a Columbus Crew, Fredrik Ljungberg a Seattle Sounders FC, Juninho a Los Angeles Galaxy amás de Thierry Henry y Rafael Márquez a New York Red Bulls.

Amás, la MLS esfórciase enforma na cantera y na formación de nuevos xugadores, tolos clubes de la MLS tienen la so academia de fútbol. Destaca pol so prestíu la Red Bull Academy de Nueva York, que forma a moces en peligru d'esclusión social que viven en barrios conflictivos, amás de la David Beckham Academy de Los Angeles.

Mientres la temporada 2008, San Jose Earthquakes volvió apaecer na lliga, colo que la lliga pasó a ser de 12 a 14 equipos. Na temporada 2009 creóse l'equipu d'espansión de los Seattle Sounders FC, que xuega los sos partíos de llocal nel nuevu y modernu CenturyLink Field, estadiu onde tamién xuega como llocal l'equipu de la NFL, los Seattle Seahawks. Con un ensame de 35 523 nel Qwest Field. Nel so primer añu, batieron tolos récores d'asistencia nun estadiu de la Major League Soccer cola mayor cantidá d'espectadores en cada partíu.

(2010-presente) editar

 
Red Bull Arena, estadiu de los New York Red Bulls.

Na temporada 2010 la lliga espandir con un nuevu equipu na ciudá de Filadelfia colo que la lliga pasó a tar formada por 16 equipos. El Philadelphia Union con sede en Chester (Pennsylvania), nun nuevu estadiu específicu de fútbol con capacidá de 20 000 llocalidaes que se construyó al oeste de Commodore Barry Bridge. Tamién en 2010 inauguróse'l nuevu estadiu específicu de fútbol de Nueva York, el modernu Red Bull Arena, con 25 000 asientos cubiertos con una estructura tresllúcida.

En 2011 la MLS ampliar a 18 equipos por cuenta de la espansión de dos nuevos equipos na Conferencia Oeste nes ciudaes de Portland y Vancouver, seique estos equipos vuelvan a entamar la Copa Cascadia xunto a los Seattle Sounders. Van Ser los Portland Timbers y los Vancouver Whitecaps.

En 2012 ingresó un nuevu equipu na Conferencia Este, el Montreal Impact, que xugara nel Estadiu Saputo. L'oxetivu de la MLS entós daquella yera la de cerrar la lliga con 20 equipos, 17 d'Estaos Xuníos y 3 de Canadá (Toronto, Montreal y Vancouver).

La ventena franquicia finalmente ve la lluz en mayu de 2013, cuando la MLS concede a Manchester City d'Inglaterra y a los New York Yankees una plaza pa un nuevu equipu llamáu New York City FC.[4] En payares d'esi mesmu añu Orlando City, tamién foi anunciada como nueva franquicia.[5] Dambos clubes entraron en competición en 2015. Anguaño tase axustando la llegada d'una segunda franquicia a Florida (en Miami concretamente) con David Beckham como unu de los propietarios.[6] N'abril de 2014 anuncióse una nueva franquicia n'Atlanta, que va tener el so debú en 2017.[7]

En 2017 empezaron a xugar dos nueves franquicies, Minnesota United FC y Atlanta United FC. En 2018 una nueva franquicia de Los Angeles entra na lliga en sustitución de Chivas USA, Los Angeles FC. La MLS anunció qu'en 2020 la lliga va tener 24 equipos, 12 pa cada conferencia. Como parte d'una serie de cambeos globales na institución a ser implementaos pa la ventena temporada de la lliga, la Major League Soccer presentó un nuevu logo que ye personalizable pa cada franquicia y entró n'usu a partir de 2015. En 2017 la MLS anunció la so futura espansión hasta los 28 equipos.[8]

El 20 d'avientu de 2017 anúnciase una nueva franquicia d'espansión na ciudá de Nashville, Tennesse, que va ser el 24° n'ingresar a la Lliga.[9] Pa entamos de 2018 espérase l'anunciu d'una nueva franquicia, la 25a de la MLS ente les ciudaes de Cincinnati, Detroit y Sacramento.[10] A principios del añu 2018 confirmóse la franquicia númberu 25° que va tener llugar en Miami,Florida y el so dueñu va ser David Beckham pa una posible entrada na temporada 2020. El 29 de mayu de 2018 la ciudá de Cincinnati oficializó la so franquicia de MLS col nome de FC Cincinnati y pa debutar na temporada 2019, convirtiendosé na franquicia númberu 26°.[11][12]

Sistema de campeonatu editar

 
Partíu de la MLS 2009 ente D.C. United y Chicago Fire.

El campeonatu de la Major League Soccer estremar en dos partes: la temporada regular, onde xueguen los 23 equipos estremaos en 2 conferencies: Conferencia Este y Conferencia Oeste, y los playoffs, que'l so partíu final, la Copa MLS, decide'l campeón de la lliga.

Anque'l formatu varió al traviés de los años, l'actual establez que mientres la temporada regular tolos equipos xueguen un total de 34 partíos cada unu. D'esos 34, 10 son ante los equipos de la conferencia opuesta, y los otros 24 partir ente los 9 rivales de la conferencia propia, pudiendo enfrentase ante estos postreros en dos o tres oportunidad. A la fin de la fase regular, l'equipu con más puntos ente tolos participantes de dambes conferencies llogra la MLS Supporters' Shield y la segunda plaza a la Concacaf Lliga Campeones, siendo acompañáu a dicha competición por aquel que llograra mayor cantidá de puntos na conferencia opuesta. Coles mesmes, los 6 meyores de cada conferencia apuerten a los playoffs, clasificando los 2 primeros a les semifinales de conferencia, y los 4 siguientes a la primer ronda.

Na primer ronda, l'allugáu en 3ᵉʳ llugar enfrenta al 6º, y el 4º al 5º. Les cruces son a un solu partíu, actuando como locales el 3º y el 4º. Los ganadores pasen a les semifinales de conferencia.

Les semifinales y final de conferencia apostar con partíos d'ida y vuelta. Na primer instancia, el 1º xuega ante'l ganador de la primer ronda que quedara en peor posición na temporada regular, y el 2º enfrenta al otru clasificáu.

Los dos ganadores de conferencia van participar de la Copa MLS, que s'apuesta a un solu partíu en casa d'aquel de los dos que llograra más puntos mientres la temporada regular. Quien llogre la victoria consagraráse campeón de lliga.

Clasificación a la Lliga de Campeones de la Concacaf editar

La MLS da trés de los cuatro cupos qu'Estaos Xuníos tien pa dicha competición:

  • El primeru correspuende al campeón de la Copa MLS;
  • El segundu, al equipu que más puntos llogró mientres la temporada regular (al cual tamién otorgar la MLS Supporters' Shield);
  • El terceru, al primera allugáu de la conferencia opuesta al ganador de la MLS Supporters' Shield.

Los clubes canadienses que participen de la MLS queden escluyíos d'estes víes de clasificación, una y bones ellos apuerten a la competición continental dende'l Campeonatu Canadiense de Fútbol.

El tope salarial editar

A diferencia del restu de les lligues profesionales mundiales, los contratos y tresferencies de los xugadores nun los remanen los clubes sinón facer la lliga. Asina que tolos clubes de la lliga dáse-y un salariu equivalente a partir ente los contratos de dellos xugadores. A esto llámase-y "tope salarial" y el permediu de dichu tope yera $ 2,55 millones de dólares en 2010.

Dende'l 2007, esiste una regla d'esceición llamada Llei del Xugador Franquicia, tamién conocida como la Llei Beckham. Esta regla dexa a cada club tener hasta trés "xugadores-franquicia" na so nómina pa lliberar a una cantidá por 335.000 dólares por xugador elegible na so nómina total. Esta manera d'operación de la MLS significa que los xugadores permediu nesta lliga son menos remunerados que los xugadores permediu nes lligues profesionales d'Europa. La regla del xugador franquicia dexa fichar delles de les grandes estrelles internacionales.

Los cambeos de regles editar

Nos primeros años, la MLS esperimentó cambeos de regles tratando de facer el deporte más "d'Estaos Xuníos".

  • El reló, que cunta a 90 minutos nel fútbol internacional, na MLS cuntaría escontra tras y pararía nes situaciones de detención del xuegu. Cuando'l reló llegara a 0:00, el tiempu terminaría. Dempués de la temporada de 1999, esta regla foi abandonada a favor d'un reló normal nel fútbol.
  • L'otru cambéu yera la definición por Shoot-Out, pa resolver los xuegos empataos. Si'l xuegu terminaba con un empate, xugaríase una muerte súbita:
    • Un xugador recibiría'l balón a 35 metros del gol con cinco segundos p'anotar. Igual que nuna tanda de penaltis, cada equipu disponía de cinco intento. Si la resultancia yera inda empate, habría otra serie de Shoot-Out. L'equipu que ganaba recibía un puntu (a diferencia de tres puntos pa una victoria), l'equipu que perdía recibía cero.
  • Sicasí, los cambeos de regles, especialmente la de Shoot-Out, nun supunxeron una meyora de los niveles d'audiencia nel públicu d'Estaos Xuníos y, pela contra, suponía l'antipatía de dellos aficionaos tradicionales. El Shoot-Out suprimióse dempués de la temporada de 1999.
  • La MLS fixo usu del gol d'oru dende l'añu 2000 al 2003, pero en 2004 abandonó dicha regla, al aplicase'l modelu tradicional de definición de los partíos.

Equipos editar

Equipos temporada 2018 editar

Conferencia Este
Equipu !Ciudá/Área !Estadiu !Aforu[nota 1]
Atlanta United   Atlanta, Georgia Mercedes-Benz Stadium 42.500
Chicago Fire   Bridgeview, Illinois Toyota Park 20 000
Columbus Crew   Columbus, Ohio Mapfre Stadium 20 145
D.C. United   Washington D. C. Audi Field 20 000
  Montreal Impact   Montreal, Québec, Canadá Estadiu Saputo 20 341
New England Revolution   Foxborough, Massachusetts Gillette Stadium 68 700
New York City   Nueva York, Nueva York Yankee Stadium 54 251
New York Red Bulls   Harrison, Nueva Jersey Red Bull Arena 25 189
Orlando City   Orlando, Florida Orlando City Stadium 25 500
Philadelphia Union   Chester, Pennsylvania Balten Energy Stadium 18 500
  Toronto   Toronto, Ontario, Canadá BMO Field 30 230
Conferencia Oeste
Equipu !Ciudá/Área !Estadiu !Aforu
Colorado Rapids   Commerce City, Colorado Dick's Sporting Goods Park 19 680
Dallas   Frisco, Texas Toyota Stadium 21 193
Houston Dynamo   Houston, Texas BBVA Compass Stadium 22 000
Los Angeles   Los Angeles, California Banc of California Stadium 22 000
Los Angeles Galaxy   Carson, California StubHub Center 27 000
Minnesota United   Minneapolis, Minnesota TCF Bank Stadium 52 525
Portland Timbers   Portland, Oregón Providence Park 20 438
Real Salt Lake   Sandy, Utah Rio Tintu Stadium 20 213
San Jose Earthquakes   San José, California Avaya Stadium 18 000
Seattle Sounders   Seattle, Washington CenturyLink Field 67 000
Sporting Kansas City   Kansas City, Kansas Children's Mercy Park 18 467
  Vancouver Whitecaps   Vancouver, Columbia Británica, Canadá BC Place 54 500
Entidá Federativa Nᵘ Equipo
  California 3 Los Angeles FC, Los Angeles Galaxy, San Jose Earthquakes
  Texas 2 FC Dallas, Houston Dynamo
  Georgia 1 Atlanta United FC
  Illinois 1 Chicago Fire
  Ohio 1 Columbus Crew
  Washington D. C. 1 D.C. United
  Québec 1 Montreal Impact
  Massachusetts 1 New England Revolution
  Nueva York 1 New York City FC
  Nueva Jersey 1 New York Red Bulls
  Florida 1 Orlando City
  Pennsylvania 1 Philadelphia Union
  Ontario 1 Toronto FC
  Colorado 1 Colorado Rapids
  Minnesota 1 Minnesota United FC
  Oregón 1 Portland Timbers
  Utah 1 Real Salt Lake
  Washington 1 Seattle Sounders FC
  Kansas 1 Sporting Kansas City
  Columbia Británica 1 Vancouver Whitecaps FC

Equipos sumíos editar

Equipu Ciudá !width=120|Años
Chivas USA   Carson, California (2004-2014)
Miami Fusion   Fort Lauderdale, Florida (1998-2001)
Tampa Bay Mutiny   Tampa, Florida (1996-2001)

Equipos futuros editar

Equipu Ciudá !width=20%|Debú
FC Cincinnati   Cincinnati, Ohio 2019
Miami MLS   Miami, Florida 2020
Nashville MLS   Nashville, Tennessee 2020

Ganadores de la Copa MLS editar

Temporada Campeón Resultáu Subcampeón MLS Supporters' Shield
1996 D.C. United 3:2 (pró.) Los Angeles Galaxy Tampa Bay Mutiny
1997 D.C. United 2:1 Colorado Rapids D.C. United
1998 Chicago Fire 2:0 D.C. United Los Angeles Galaxy
1999 D.C. United 2:0 Los Angeles Galaxy D.C. United
2000 Kansas City Wizards 1:0 Chicago Fire Kansas City Wizards
2001 San Jose Earthquakes 2:1 (pró.) Los Angeles Galaxy Miami Fusion
2002 Los Angeles Galaxy 1:0 (pró.) New England Revolution Los Angeles Galaxy
2003 San Jose Earthquakes 4:2 Chicago Fire Chicago Fire
2004 D.C. United 3:2 Kansas City Wizards Columbus Crew
2005 Los Angeles Galaxy 1:0 (pró.) New England Revolution San Jose Earthquakes
2006 Houston Dynamo 1:1 (4:2 pen.) New England Revolution D.C. United
2007 Houston Dynamo 2:1 New England Revolution D.C. United
2008 Columbus Crew 3:1 New York Red Bulls Columbus Crew
2009 Real Salt Lake 1:1 (5:4 pen.) Los Angeles Galaxy Columbus Crew
2010 Colorado Rapids 2:1 (pró.) Dallas Los Angeles Galaxy
2011 Los Angeles Galaxy 1:0 Houston Dynamo Los Angeles Galaxy
2012 Los Angeles Galaxy 3:1 Houston Dynamo San Jose Earthquakes
2013 Sporting Kansas City 1:1 (7:6 pen.) Real Salt Lake New York Red Bulls
2014 Los Angeles Galaxy 2:1 (pró.) New England Revolution Seattle Sounders
2015 Portland Timbers 2:1 Columbus Crew New York Red Bulls
2016 Seattle Sounders 0:0 (5:4 pen.) Toronto Dallas
2017 Toronto 2:0 Seattle Sounders Toronto
2018

Títulos per club editar

Equipu Títulos Subtítulos Años campeón Año subcampeón
Los Angeles Galaxy
5
4
2002, 2005, 2011, 2012, 2014 1996, 1999, 2001, 2009
D.C. United
4
1
1996, 1997, 1999, 2004 1998
Houston Dynamo
2
2
2006, 2007 2011, 2012
Sporting Kansas City
2
1
2000, 2013 2004
San Jose Earthquakes
2
0
2001, 2003
Chicago Fire
1
2
1998 2000, 2003
Colorado Rapids
1
1
2010 1997
Real Salt Lake
1
1
2009 2013
Columbus Crew
1
1
2008 2015
Seattle Sounders
1
1
2016 2017
Toronto
1
1
2017 2016
Portland Timbers
1
0
2015
New England Revolution
0
5
2002, 2005, 2006, 2007, 2014
New York Red Bulls
0
1
2008
Dallas
0
1
2010

Estadístiques editar

Xugadores con más goles editar

 
Landon Donovan ye'l goliador históricu de la MLS con 145 goles.
  • Actualizáu'l 30 de payares de 2017.[13]
Nᵘ Xugador País Goles
1 Landon Donovan   Estaos Xuníos d'América 145
2 Jeff Cunningham   Estaos Xuníos d'América 134
3 Chris Wondolowski   Estaos Xuníos d'América 134
4 Jaime Moreno   Bolivia 133
5 Ante Razov   Estaos Xuníos d'América 114
6 Jason Kreis   Estaos Xuníos d'América 108
7 Dwayne De Rosario   Canadá 104
8 Taylor Twellman   Estaos Xuníos d'América 101
9 Edson Buddle   Estaos Xuníos d'América 100
10 Kei Kamara   Sierra Lleona 98

En negrina xugadores activos na lliga.

Xugadores con más partíos editar

 
Nick Rimando ye'l xugador con más partíos na hestoria de la MLS.
  • Actualizáu'l 30 de novembre de 2017.[14]
Nᵘ Xugador País Partíos
1 Nick Rimando   Estaos Xuníos d'América 452
2 Kyle Beckerman   Estaos Xuníos d'América 432
3 Kevin Hartman   Estaos Xuníos d'América 416
4 Brad Davis   Estaos Xuníos d'América 392
5 Steve Ralston   Estaos Xuníos d'América 378
6 Brian Carroll   Estaos Xuníos d'América 371
7 Chad Marshall   Estaos Xuníos d'América 371
8 Bobby Boswell   Estaos Xuníos d'América 366
9 Jeff Cunningham   Estaos Xuníos d'América 365
10 Drew Moor   Estaos Xuníos d'América 361

En negrina xugadores activos na lliga.

Arribaciones medianes editar

Añu Númberu d'espectadores -bgcolor="#EFEFEF" 1996 2 785 001 17 406[15]
1997 2 336 529 14 603
1998 2 747 897 14 312
1999 2 742 102 14 282
2000 2 641 086 13 756
2001 2 363 889 14 961
2002 2 214 978 15 821
2003 2 234 747 14 898
2004 2 333 797 15 559
2005 2 900 716 15 108
2006 2 976 787 15 504
2007 3 270 210 16 770
2008 3 456 641 16 460
2009 3 609 048 16 040
2010 4 002 053 16 675
2011 5 468 849 17 872
2012 6 074 729 18 807
2013 6 005 991 18 594
2014 6 184 350 19 147
2015 7 335 053 21 574
2016 7 345 265 21 692
2017 8 270 187 22 113

Comisionados editar

Reconocencies y premios editar

Ver tamién editar

Notes editar

  1. Pa los estadios que orixinalmente son pa la práutica del béisbol y/o fútbol americanu (estadiu non específicu de fútbol), solamente amuésase la capacidá máxima pa partíos na MLS.

Referencies editar

  1. IFFHS (ed.): «Lligues más fuertes de Norteamérica y Centroamérica de la 1ª Década del Sieglu XXI (2001-2010)». Consultáu'l 22 de payares de 2010.
  2. IFFHS (ed.): «THE WORLD'S STRONGEST NATIONAL LEAGUE 2014» (inglés) (14 de xineru de 2018). Consultáu'l 2 de febreru de 2018.
  3. sports.yahoo.com (ed.): «MLS, Bundesliga announced landmark partnership» (inglés) (13 de marzu de 2007).
  4. Redaición de FutbolMLS.com (ed.): «Major League Soccer anuncia equipu d'espansión en Nueva York: New York City Football Club» (21 de mayu de 2013). Archiváu dende l'orixinal, el 8 de xunu de 2013. Consultáu'l 21 de mayu de 2013.
  5. Redaición de FutbolMLS.com (ed.): «La Major League Soccer noma a Orlando City como 21er club d'espansión» (19 de payares de 2013). Archiváu dende l'orixinal, el 7 d'ochobre de 2014. Consultáu'l 21 de payares.
  6. FutbolMLS.com (5 de febreru de 2014). Redaición de FutbolMLS.com (ed.): . Archiváu dende l'so-opcion-de-adquirir-una franquicia-de-la-mls-pa-un títulu=David Beckham exerz la so opción d'adquirir una franquicia de la MLS pa un futuru equipu en Miami orixinal, el 7 de xunetu de 2014.
  7. FutbolMLS.com (16 d'abril de 2014). Redaición de FutbolMLS.com (ed.): «Major League Soccer anuncia a Atlanta como sede de 22do equipu d'espansión pa la temporada 2017». Archiváu dende l'orixinal, el 15 de xunetu de 2014. Consultáu'l 17 d'abril de 2014.
  8. «MLS revela nuevu logo pal so 20 aniversariu». Fox Sports (18 de setiembre de 2014). Consultáu'l 18 de setiembre de 2014.
  9. «club-de-expansion La Major League Soccer da a la ciudá de Nashville un club d'espansión». Univision Deportes (20 d'avientu de 2017).
  10. «suspensu-de-expansion-mls-tomar hasta-el-2018-pa-escoyer-a-el so-nuevu-integrante Allárgase'l suspensu d'espansión: MLS tomar hasta'l 2018 pa escoyer al so nuevu integrante». Univision Deportes (21 d'avientu de 2017).
  11. «MLS awards expansion club to Miami». MLS Communications (29 de xineru de 2018).
  12. «MLS da equipu d'espansión a Cincinnati». MLS Communications (29 de mayu de 2018).
  13. MLSsoccer.com (ed.): «Statistics - All Time Stats» (inglés).
  14. MLSsoccer.com (ed.): «Statistics - Games Played» (inglés).
  15.  — PDF (n'inglés) MLS 2015 fact & record book, Major League Soccer

Enllaces esternos editar