La Torre Milad (en persa, Borj-e-Milad, برج میلاد ) ye la torre más alta d'Irán. Alzar nel noroeste de la capital Teḥrán, ente los distritos Shahrak-e Gharb y Gisha, y mide 435 metros dende la so base hasta l'antena. Símbolu de modernidá, foi construyida en 2007 y la so apertura oficial tuvo llugar en 2008. Anguaño ye la sesta torre de comunicaciones más alta del mundu, dempués de la torre de televisión de Cantón, torre CN de Toronto, Torre Ostankino de Moscú, la Torre Perlla Oriental de Shanghai, y la Tokyo Sky Tree.

Torre Milad
برج میلاد (fa)
torre de observación (es) Traducir, communication tower (en) Traducir, landmark (en) Traducir y atraición turística
Llocalización
PaísBandera de Irán Irán
Provincia Provincia de Teḥrán
Condado (es) Traducir Tehran County (en) Traducir
Bajsh (es) Traducir Central District (en) Traducir
Ciudá Teḥrán
District of Tehran (en) Traducir District 2 (en) Traducir
Direición Farhang va Honar Boulevard (Tehran) (en) Traducir
Coordenaes 35°44′41″N 51°22′31″E / 35.74461°N 51.37533°E / 35.74461; 51.37533
Torre Milad alcuéntrase n'Irán
Torre Milad
Torre Milad
Torre Milad (Irán)
Altitú 1436 m
Arquiteutura
Arquiteutu/a Mohammad Reza Hafezi
Materiales formigón armao
Altor 435 m
Pisos 12
Superficie 12 000 m²
Ascensores 7
Instalaciones
Formáu por Milad Tower Revolving Restaurant (en) Traducir
Web oficial
Cambiar los datos en Wikidata
Torre Milad a la derecha de la imaxe.
Vista de Teḥrán dende la torre.

Complexu Milad editar

En realidá, la torre pertenez al complexu Milad (antes conocíu como Yadman), el Centru Internacional de Convenciones y Comerciu Esterior de Teḥrán, nel que s'inclúin restoranes na parte cimera de la torre con vistes panorámiques, un hotel de cinco estrelles, un centru de congresos, un centru de negocios y un parque teunolóxicu.

La estructura ta asitiada a lo cimero d'una llomba, sofitada sobre unos cimientos de formigón armao, y pa la so construcción emplegar 33000 metros cúbicos de formigón. La cabeza de la torre ye una estructura de dolce plantes, construyida con aceru y pesa unes 25000 tonelaes. Ye la mayor y más alta estructura d'esti tipu nuna torre de comunicaciones de tol mundu. La so base ye octogonal, simbolizando l'arquiteutura tradicional persa.

Nos pisos cimeros de la torre tán los dos observatorios panorámicos, unu superior cubiertu con una cúpula de vidriu y aceru, y otru inferior al campu. Hai amás un restorán de luxu, una galería d'arte, y una zona d'abelugu ignífuga d'emerxencia, amás d'instalaciones de telecomunicaciones. El mástil de l'antena mide 120 metros d'altu, y tien cuatro seiciones. La inferior utilizar p'afaer les antenes de telecomunicaciones d'emisiones públiques, y los otros trés tán dedicaos a antenes de radio y televisión pertenecientes al gobiernu de la República Islámica d'Irán.

El veceru foi Yadman Sazeh Co., representante del Conceyu de Teḥrán. La torre foi diseñada por Dr. M. R. Hafezi, y construyida por Boland Payeh co.

Amás, el complexu dispón d'un aparcamientu de 2,7 hectárees, una área d'esposiciones, una biblioteca, y zona alministrativa.

Centru internacional de congresos editar

Dispón de 7 sales de conferencies, una zona d'esposiciones de 700 metros cuadraos, hall d'entrada, sala de formación, vestuarios, estudiu de radio y televisión, y receición.

Hotel internacional editar

Acutóse una área de 5,2 hectárees destinada a construyir un hotel de cinco estrelles pa poder ufiertar a turistes locales y estranxeros, amás d'asistentes a congresos una zona de receición y agospiamientu.

Centru internacional de negocios editar

Hai otra zona de 4 hectárees reservada pa un centru de negocios local ya internacional, que disponga de zones d'esposición de productos y servicios, y congresos téunicos y científicos.


Predecesor:
Menara Kuala Lumpur
  Malasia
Torre más alta del mundu
2007
Socesor:
Oriental Pearl Tower
  China

Referencies editar

Enllaces esternos editar