Universu fantásticu de Warcraft

Esti artículu refier a la fantasía propia de Warcraft.

Al conxuntu de narraciones, configuraciones del universu, descripciones de criatures, poderes y organizaciones que xiren en redol a la saga de xuegos de les marques Warcraft® y World of Warcraft® correspuende'l universu fantásticu de Warcraft, tratar d'un conxuntu de mitos modernos o fantasía propiedá intelectual de Blizzard Entertainment qu'establecen un universu d'hestories y personaxes fantásticos que son referencia continua de múltiples aficionaos a estos xuegos. Refiérse-y equívoca y comúnmente a estos discursos como mesmos del universu de Warcraft[1] o mundu de Warcraft.

L'equipu responsable de la creación de la mitoloxía de Warcraft camudó col tiempu, pero particularmente reconozse'l creitu de Chris Metzen, Bill Roper, Ron Millar, Samwise Didier, Rob Pardo, Bob Fitch, Luke Johnson, Seth Johnson, Rob Baxter, Mur Lafferty, Christie Golden y Richard A. Knaak, ente otros.

Pa facilitar la comprensión de cada unu de los aspeutos del universu fantásticu o mitoloxía de Warcraft hai qu'estremar ente'l universo y la hestoria de Warcraft.

Universu de Warcraft editar

Por universu de Warcraft faise alusión al orde fantásticu y cósmicu que da sustentu a los acontecimientos alredor de los xuegos de la serie Warcraft y World of Warcraft, nesti universu de ficción atopamos diversos planos d'esistencia, mundos, criatures y organizaciones.

Historia de Warcraft editar

Como Warcraft empieza siendo un xuegu de guerres ente criatures fantástiques, les hestories que se cunten asoceden dende diverses perspectives y en distintos momentos. Podemos arrexuntar, sicasí, cuatro bloques temáticos de les narraciones esistentes:

  • La cosmogonía, que trata de la raza primigenea, los titanes moldeadores de mundos y el legáu de la maxa que dexaron nel mundu de Azeroth.
  • La historia antigua, amuesa'l conflictu qu'hubo nes races primigeneas pol usu ensin conciencia de la maxa, y la primer guerra qu'hubo ente la creación y los demonios.
  • Los oríxenes raciales, que falen de los entamos y desarrollos de cada raza o facción hasta onde se sabe na cultura popular.
  • La Era del Caos, onde se cunta de la dómina actual nel mundu de Warcraft, los trés guerres y les últimes tensiones.

Notes y referencies editar

  1. Les espresiones "Universu Warcraft" o "Universu de Warcraft" son equívoques, yá que puede referise tanto al mundu ficticiu de Warcraft como al cosmos qu'asume la saga Warcraft y el títulu World of Warcraft.
  2. World of Warcraft the Roleplaying Game, páx. 11.

Bibliografía editar

  • Baxter, R., Fitch, B., Johnson, L., et al. (2005). World of Warcraft the Roleplaying Game. White Wolf. 1-58846-781-3.

Enllaces esternos editar