Nesta edición, per primer vegada en munchos años, nun s'apostó nenguna etapa nos Pirineos, a pesar de lo cual, cuntaba con cinco finales n'alto. Nel percorríu de la prueba tamién destaquen dos contrarreló individuales de media distancia y un prólogu de siete quilómetros apostáu por equipos.
Seis fueron los trunfos d'etapa consiguíos por ciclistes españoles, amás de la clasificación del monte, que foi para Egoi Martínez. Tamién seis foi'l númberu de ciclistes distintos que vistieron el xerséi oro qu'identificaba al líder de la clasificación xeneral.
Tres los trés primeres etapes de monte, Valverde yera líder de la carrera, siguíu de Kashechkin, Sastre y Gómez Marchante a menos d'un minutu, que xunto a dalgún otru ciclistes, como Vinokourov o Danielson, presentábense como los más fuertes de la competición. Al términu de la primer contrarreló individual, la ventaya de Valverde amontárase hasta casi un minutu col segundu clasificáu, Kashechkin. Gómez Marchante, quintu clasificáu, atopábase yá a más de dos minutos de diferencia.
La 16ª etapa, tamién con final n'alto, supunxo una medría na ventaya de Valverde al respective de los sos rivales. Vinokourov y Sastre, los sos más inmediatos persiguidores, atopar a más d'un minutu y mediu. Sicasí, na etapa siguiente, el ciclista cazacu consiguió retayar les diferencies, en escapándose mientres l'ascensu al últimu puertu de la xornada, que la so visu atopar a unos venti quilómetros de la meta. Esto, xuníu a un escelente descensu, diéron-y el lideralgu.
A pesar de les bones intenciones de Valverde, quien prevía atacar férreamente na 18ª etapa, Vinokourov demostró ser el más fuerte una vegada más, atacando na ascensión a la Sierra de la Pandera y descolgando a tolos favoritos cola esceición del so compañeru d'equipu, el tamién cazacu Andrey Kashechkin, quien se fixo col trunfu d'etapa y el tercer puestu de la xeneral. Alexander Vinokourov redondería la so victoria final con un tercer trunfu d'etapa, na última contrarreló individual.