Abigail Anne Folger (11 d'agostu de 1943San Francisco – 9 d'agostu de 1969Benedict Canyon (es) Traducir y Beverly Hills) foi una famosa heredera de la empresa Cafés Folger, conocida por ser una de les víctimes de la masacre en Cielu Drive perpetada por siguidores de Charles Manson en 1969.[2]

Abigail Folger
Vida
Nacimientu San Francisco11 d'agostu de 1943[1]
Nacionalidá Bandera de Estaos Xuníos d'América Estaos Xuníos
Muerte Benedict Canyon (es) Traducir y Beverly Hills9 d'agostu de 1969[1] (25 años)
Sepultura Holy Cross Cemetery (en) Traducir
Causa de la muerte firida por pinchatu
Familia
Padre Peter Folger
Estudios
Estudios Radcliffe College (es) Traducir
Universidá de Harvard
Oficiu entamadora, socialiteasistenta social
Creencies
Relixón catolicismu
IMDb nm1389367
Cambiar los datos en Wikidata

Biografía editar

Abigail yera la fía del míticu empresariu Peter Folger (1905–1980), nietu del fundador J.A. Folger (1835–1889) y presidente de Folgers Coffee Company, y Inez "Pui" Mejía (1907-2007), fía del cónsul xeneral d'El Salvador y miembru d'una prestixosa familia terrateniente californiana d'orixe salvadoreñu,[3] lo que dende neña la asitió nuna clase alto y acomodao d'enforma prestíu y sonadía. Tenía un hermanu, Peter Jr.

Los sos padres divorciar a principios de los años cincuenta y el so padre casar de nuevu teniendo dos fíos más. Asistió a la escuela Catalina pa neñes en Carmel, California. Darréu graduóse na universidá de Radcliffe con honores, y recibió un posgráu n'historia del arte de La Universidá de Harvard (escribiendo la so tesis cimera sobre la política nes obres de Christopher Marlowe).

Realizó una serie de trabayos en galeríes d'arte, llibreríes y editoriales de revistes na ciudá de Nueva York. Foi nuna fiesta de la llibrería en que trabayaba que conoció al escritor polacu Jerzy Kosinski quien eventualmente presentó-y al recién llegáu inmigrante, Wojciech "Voytek" Frykowski, actor ocasional y amigu íntimu del direutor de cine Roman Polanski, daquella unu de los ‘dealers' (distribuidor) que más droga aprovió naquellos años a tou Hollywood.

Frykowski tenía mal dominiu del inglés, polo qu'él y Abigail comunicar ente sigo en francés (Frykowski adquiriera fluidez nesi idioma mientres la so estancia en París). Abigail enseñó-y la ciudá de Nueva York, ayudar col so inglés y enseñándo-y les costumes americanes (qu'él anotó obedientemente nel so cuadiernu) y al poco empecipiaron una rellación sentimental.

En 1968, camudáronse xuntos a Woodstock Road en Los Angeles, arrendando la casa de la cantante Cass Elliot más conocida como Mama Cass, del grupu The Mamas & the Papas. Mientres esti tiempu, Abigail convertir nuna trabayadora social voluntaria y ufiertó llibremente'l so tiempu a la Clínica Médica Haight-Ashbury na so San Francisco natal y el Departamentu de Bienestar del Condáu de Los Angeles, ente otres organizaciones.

Nel branu de 1969, Abigail ayudó a financiar el nuevu salón de peluquería de Jay Sebring en San Francisco.

Crime editar

Na nueche del 9 d'agostu de 1969, Jay Sebring llevó a Sharon, Abigail y Wojciech a cenar a un restorán mexicanu, El Coyote. Cuando los cuatro tornaron a Cielu Drive onde taba la casona de los Polansky, Voytek sentar nel sofá de la sala, Abigail foi al so cuartu a lleer un llibru y Sharon y Jay fueron al cuartu principal pa falar.[4]

Esa nueche Charles Manson ordenó a los miembros de la so comuña sectárea Tex Watson, Susan Atkins, Patricia Krenwinkel y Linda Kasabian, dirixise a la casa ocupada pola actriz Sharon Tate y acabar con tolos ocupantes qu'ellos vieren. Otra víctima foi Steven Parent, un mozu que salía por casualidá del llugar en visitando al guardés y xardineru de la finca y que nin conocía al matrimoniu Polansky, finó nel so automóvil tres cuatro disparos nel pechu y unu nel abdome.[5]

Cuando entraron a la casona Abigail pensó qu'una de les asesines yera una amiga y, llevantando la vista del so llibru, sonrió y saludar cola mano. La moza yera una de les discípules de Manson, Patricia Krenwinkel, quien darréu abasnó a Abigail de la so habitación a la sala de tar, depués lluchó con ella, y apuñalar. Cuando Folger intentó escapar tres la primer ronda d'apuñalamientos, díxose que Patricia la escorrió mientres corría fuera glayando pidiendo ayuda. Acordies con Krenwinkel, ella tiró a Folger al suelu y siguir apuñalando nel xardín; la víctima rogólu diciendo, "Detente, yá toi muerta". Krenwinkel siguió apuñalándola tan brutalmente que'l camisón blancu de Folger foi atopáu totalmente coloráu polos investigadores de la policía a otru día. Dempués d'apuñalar a Folger, Krenwinkel volvió entrar y convocó a Watson, quien tamién apuñaló a Folger unes siete veces. Finó productu d'una perforación de l'Arteria Aorta,[2] provocada por una de les más de venti puñalaes que recibió.[6]

Allegaos a Folger, comentaron que poco antes Abigail díxo-y a los so amigos cercanos y al so psiquiatra que taba decidida a dexar a Frykowski pa siempres, por cuenta del so venceyu coles drogues. Folger foi asesinada dos díes antes de cumplir 26 años. El so cuerpu tornó a San Francisco y foi lleváu al mortuorio Crippen and Flynn en Redwood City. El so funeral foi oficiáu na mañana del 13 d'agostu de 1969. El so ataúd foi depositáu dientro d'un mausoléu nel campusantu Holy Cross, n'Apina, California.

Referencies editar