Patricia Krenwinkel

asesina estauxunidense

Patricia Dianne Krenwinkel (3 d'avientu de 1947Los Angeles) ye una asesina d'Estaos Xuníos y una ex siguidora del grupu de Charles Manson conocíu como «La Familia Manson». Mientres el so tiempu col grupu de Manson, yera conocida por dellos alies como "Big Patty", "Yellow", "Marnie Reeves" y "Mary Ann Scott", pero en «La Familia Manson» yera más comúnmente conocida como "Katie".[2][3]

Patricia Krenwinkel
Vida
Nacimientu Los Angeles3 d'avientu de 1947[1] (76 años)
Nacionalidá Bandera de Estaos Xuníos d'América Estaos Xuníos
Estudios
Estudios Escuela Preparatoria University (es) Traducir
Westchester Enriched Sciences Magnets (en) Traducir
Oficiu asesinaasesina rellámpagu
Miembru de Familia Manson (es) Traducir
IMDb nm1355569
lifeaftermanson.com
Cambiar los datos en Wikidata

Tres la muerte de la so compañera del grupu de Manson en 2009, Susan Atkins (conocida como Sadie), Krenwinkel ye agora la recluyida muyer que más tiempu lleva encarcelada nel sistema penal de California, xunto con Leslie Van Houten.[4]

Biografía editar

Patricia Krenwinkel nació'l 3 d'avientu de 1947, en Los Angeles, California, el so padre yera vendedor de seguros y la so madre ama de casa. Asistió a la Escuela Preparatoria University y al Bachilleratu de Westchester (Westchester High School). Krenwinkel yera de cutiu amedranada na escuela por otros estudiantes, sufría de baxa autoestima, y con frecuencia yera oxetu de burlles pol so sobrepesu y por una crecedera escesivu del vellu corporal causáu por una condición endocrina.

Dempués de que los sos padres se divorciaron, Krenwinkel, de 17 años, permaneció en Los Angeles col so padre hasta que se graduó del Bachilleratu de Westchester. Mientres un tiempu dio clases de Catecismu y consideró convertise en monxa. Ella decidió asistir a la universidá xesuita, Spring Hill College, en Mobile, Alabama. Dientro d'un semestre, sicasí, Krenwinkel retiróse y tornó a California. Quedándose nel apartamentu de la so media hermana en Manhattan Beach, consiguió un trabayu d'oficina como una emplegada de procesamientu.

La Familia Manson editar

Ella conoció a Charles Manson en Manhattan Beach nel branu de 1967, xunto con Lynette Fromme y Mary Brunner, que yá yeren conocíes como les "Moces de Charlie". N'entrevistes posteriores, Krenwinkel declaró que tuvo rellaciones sexuales con Manson la primer nueche que se conocieron, y que foi la primer persona que-y dixo que yera formosa. Hipnotizada pol carisma de Manson y afamiada d'atención, decidió dir a San Francisco con él y les otres dos chiques, dexando tras el so apartamentu, automóvil, y l'últimu recibu de sueldu.

A midida que la familia Manson creció, Katie (como se conocía hasta entós a Krenwinkel) y los demás fueron nun viaxe de drogues y sexu mientres 18 meses pel oeste d'Estaos Xuníos nun vieyu autobús escolar. Ella cuntaría con posterioridá una versión idealizada de los primeros díes de «La Familia Manson»: "Tábamos al igual que ninfes y criatures de la madera que-yos gustaría correr pol monte con flores nel pelo, y Charles tendría una pequeña flauta". Nel branu de 1968, Krenwinkel y otru miembru de «La Familia Manson», Ella Bailey, fueron faer autostop alredor de Los Angeles cuando unu de los miembros de los The Beach Boys, y el so fundador Dennis Wilson, recoyer. Dempués de ser convidaes a la so casa mientres él siguió realizando una sesión de grabación, Krenwinkel y Bailey fueron capaces de ponese en contautu con «La Familia Manson» pa informa-yos de la so nueva "xoril". Cuando Wilson tornó más tarde esa nueche, atopar con Manson y el restu de "La Familia" comiendo la so comida, dormiendo nes sos habitaciones, con una fiesta dientro y fora de la so casa. Dempués de causar problemes financieros a Wilson, Manson y el restu de "La Familia" salieron de la so casona por orde del mánager del artista.

Dempués de que'l movimientu hippie terminó en 1969 «La Familia Manson», Krenwinkel ente ellos, decidieron vivir n'aislamientu del restu de la sociedá. Convencieron al ciegu y vieyu George Spahn pa dexa-yos vivir na so propiedá, y axuntáronse nel Ranchu Spahn nes llombes sobre'l Valle de San Fernando. Krenwinkel actuó como una figura materna pa dellos de los fíos naturales de «La Familia Manson», unos veníos coles sos madres y otros frutu de la so práutica del amor llibre, y foi vista como una siguidora intenso y fiel de Charles Manson.

Asesinatos editar

Asesinatos Tate-LaBianca editar

Patricia Krenwinkel ye una de los participantes nos asesinatos infames del 9 d'agostu de 1969 de la 10050 de Cielu Drive, el llar de l'actriz Sharon Tate y el direutor Roman Polanski. Dempués de qu'otru miembru de «La Familia Manson», Charles "Tex" Watson disparó y mató al adolescente Steven Parent nel so automóvil a la entrada de la propiedá, Watson, Susan Atkins, y Krenwinkel entraron na casa, sorprendiendo a toos nel interior. Cuando sobrevieno'l caos, Patricia Krenwinkel abasnó a Abigail Folger de la so habitación a la sala de tar, lluchando con ella, y apuñalar. Cuando Folger intentó escapar tres la primer ronda d'apuñalamientos, díxose que Patricia la escorrió mientres corría fuera glayando. Acordies con Krenwinkel, ella tiró a Folger al suelu y siguir apuñalando; la víctima rogólu diciendo, "Detente, yá toi muerta". Krenwinkel siguió apuñalándola tan brutalmente que'l camisón blancu de Folger foi atopáu totalmente coloráu polos investigadores de la policía a otru día. Dempués d'apuñalar a Folger, Krenwinkel volvió entrar y convocó a Watson, quien tamién apuñaló a Folger.

Manson nun quedó satisfechu pos les víctimes entraren en llerza, asina que la nueche siguiente volvieron salir por que'l líder dixéra-yos 039;'cómo se faía Amás de Watson, Atkins y Krenwinkel, tamién diben el mesmu Manson, Leslie Van Houten y Steve Grogan. Detuviéronse ante otra casa grande y daqué apartada, en Waberly Drive, Los Feliz. Ellí moraben Leno LaBianca (1925-1969), propietariu d'una cadena de supermercaos, y la so esposa Rosemary (1929-1969). Charles Manson, acompañáu de Tex Watson, entró y manió al matrimoniu, asegurándo-yos que nun-yos pasaría nada si amosábense tranquilos. Depués salió y ordenó a Krenwinkel y Van Houten entrar y siguir les órdenes de Watson. Mientres Watson apuñalar na sala de tar, Rosemary oyó les quexes del so home dende'l cuartu y trató de defendese mientres Van Houten suxetar y Krenwinkel apuñalar. Pero'l so cuchiellu de cocina nun yera bien efectivu y Watson llégo p'ayudar col suyu de caza. Van Houten quedó paralizada y Watson díxo-y que tamién tenía qu'actuar. Averar a la muyer tendida y solmenó-y 14 puñalaes más na parte baxa del llombu y les nalgues. Mientres el mozu duchábase, Krenwinkel escribió nes parés con el sangre del señor LaBianca: RISE (Alzaos), Death to pigs (Muerte a los gochos) y na puerta de la nevera HEALTER SKELTER (Mal escritu), pos na cocina coyó un tenedor y un cuchiellu de trinchar y dio delles punzadas al cadabre de Leno antes de dexar el tenedor claváu nel so estómagu y el cuchiellu nel gargüelu. Lleváronse dellos alimentos y xugaron colos perros de les víctimes antes de tornar andando al Ranchu Spahn.[5]

Condena editar

Krenwinkel foi declarada culpable de tolos cargos y condergada a muerte el 29 de marzu de 1971. Ella, Atkins y Van Houten, fueron tresferíes de Los Angeles al Institutu pa Muyeres de California (CIW), cerca de Corona, California.

La sentencia de muerte impuesta a Krenwinkel (según a Manson, Watson, Atkins y Van Houten) fueron automáticamente conmutadas a cadena perpetua dempués de que'l Tribunal Supremu de California pol casu People v. Anderson tomara la decisión d'invalidar toles penes de muerte impuestes en California antes de 1972. Al empiezu de la so nueva vida na cárcel, Krenwinkel caltúvose lleal a Manson y a La Familia, pero col tiempu empezó a dixebrase d'ellos. Al alloñase de Manson caltuvo un rexistru perfectu na prisión, y recibió una llicenciatura en Servicios Humanos de la Universidá de La Verne. Ella ye miembru activu de programes penitenciarios tales como Alcohólicos Anónimos y Narcóticos Anónimos y xunto con estos compromisos, ella tamién enseñó a presos analfabetos a lleer y escribir. Según infórmase, Krenwinkel escribe poesía y música, toca la guitarra, xuega nun equipu de voleibol de la cárcel y da clases de baille a les recluyíes.[6]

Nuna entrevista concedida en 1994, Krenwinkel declaró: Espierto cada mañana sabiendo que soi una destructora de lo más preciáu, que ye la vida, y facer porque sé que ye lo que merezo, espertar cada mañana y sabelo, tamién espresó'l so reconcomiu pol asesinatu de Abigail Folger: Yera una muyer nueva, tenía padres. Suponíase que viviría una vida y los sos padres nunca tendríen de vela muerta. Aseguró que Manson yera un mentirosu y que nel grupu nun se faía nada ensin el so permisu espreso.[7]

Referencies editar

  1. Afirmao en: Internet Movie Database. Identificador IMDb: nm1355569. Data de consulta: 11 xineru 2016. Llingua de la obra o nome: inglés.
  2. «Una cómpliz de Charles Manson ruempe'l so silenciu dempués de 45 años». ABC (12 d'agostu de 2014). Consultáu'l 15 de xunetu de 2016.
  3. «silenciu-despues-45-ano/ Una cómpliz de Charles Manson rompió'l silenciu dempués de 45 años». Infobae (9 d'agostu de 2014). Consultáu'l 15 de xunetu de 2016.
  4. Woo, Elaine (26 de setiembre de 2009). «Susan Atkins dies at 61; imprisoned Charles Manson follower» (inglés). Los Angeles Times. Consultáu'l 15 de xunetu de 2016.
  5. Vickie Jensen (2011). Women Criminals: An Encyclopedia of People and Issues (n'inglés). ABC-CLIO, páx. 503. ISBN 0-313-06826-7.
  6. Reilly, Jill (5 d'agostu de 2014). «'I wanted to feel loved and I was a coward': Charles Manson follower gives first on-camera interview from prison to explain why she felt compelled to brutally torture and murder innocent people» (inglés). Mail Online. Consultáu'l 16 de xunetu de 2016.
  7. Peter Vronsky (2007). Female Serial Killers: How and Why Woman became Monsters (n'inglés). Penguin, páx. 420. ISBN 0-425-21390-0.

Enllaces esternos editar