Atlantic Recording Corporation (conocida a cencielles como Atlantic Records) ye una importante discográfica d'Estaos Xuníos fundada n'ochobre de 1947 por Ahmet Ertegün y Herb Abramson. Nos sos primeros 20 años d'operaciones, Atlantic Records ganó una reputación como una de les principales discográfiques d'Estaos Xuníos, especializada en grabaciones de jazz, R&B y soul de músicos afroamericanos como Aretha Franklin, Ray Charles, Wilson Pickett, Sam & Dave, Ruth Brown y Otis Redding, con una posición bien ameyorada pol so alcuerdu de distribución con Stax Records. En 1967, Atlantic Records convertir nuna subsidiaria de Warner Bros. Seven Arts, agora Warner Music Group, y espandióse en rock y música pop con llanzamientos de bandes como Led Zeppelin y Yes.

Atlantic Records
sellu discográficu
Llocalización
Sede Estaos Xuníos
Direición Estaos Xuníos
Historia
Fundación1947
Fundador Ahmet Ertegün (es) Traducir
Herb Abramson
Organigrama
Dueñu Warner Music Group
Participación empresarial
Organización matriz Warner Music Group
Web oficial
Cambiar los datos en Wikidata

En 2004, Atlantic Records y la so marca hermana Elektra Records fundir en Atlantic Records Group. Craig Kallman ye anguaño'l presidente de Atlantic Records. Ahmet Ertegün foi presidente fundador hasta la so muerte'l 14 d'avientu de 2006, a los 83 años.[1]

Los artistes anguaño roblaos a Atlantic Records inclúin pero nun se llinden a Missy Elliott, Coldplay, David Guetta, Sia, Bruno Mars, Melanie Martinez, JoJo, Kelly Clarkson, Charli XCX, Charlie Puth, Ed Sheeran, Flo Rida, Halestorm, James Blunt, Janelle Monáe, Jason Mraz, Paramore, Simple Plan, Shinedown, Skrillex, Weezer y Wiz Khalifa.[2]Ente los artistes que más ganancies dieron a la discográfica son : Missy Elliott, Wiz Khalifa y Bruno Mars

Personaxes editar

Herb Abramson foi unu de los dos miembros fundadores en 1947. Él yera la parte más ambiciosa del dúu de productores, con un gran deséu d'atopar nuevos talentos, amás d'una bona esperiencia mientres trabayaba pal sellu National. Desafortunadamente Herb foi reclutado pol exércitu, y a la so vuelta tres dos años, el so puestu taba ocupáu por Jerry Wexler, quedándose él ensin nada que faer ellí, polo que vendió parte de la compañía por 300.000 dólares y alloñóse de cualquier tipu de rellación con Atlantic Records.

Ahmet Ertegün foi'l cofundador xunto a Abramson, como sociu capitalista. Primeramente trabayó na parte financiera, pero en bien pocu empezó a reclutar artistes y a producilos él mesmu. Consiguió a artistes de la talla de Ray Charles, Lavern Baker y Joe Turner. Nos 1960 introdució como Inxenieru de soníu inxenieros de soníu y productores a Tom Dowd y Arif Mardin, polo qu'él empezó a dedicase más a la direición xeneral de la compañía. En 1987 pasó a integrar el Salón de la Fama del Rock.

Neshui Ertegün, hermanu de Ahmet Ertegün, entró a formar parte de la compañía en 1956, dempués de fundar la so propia compañía en Los Angeles, Jazzman. Dedicóse más a les grabaciones de jazz, con artistes como Charles Mingus, John Coltrane o'l The Modern Jazz Quartet y Miles Davis. Ocupó diversos puestos dientro de la compañía, y coles distintes asociaciones de la compañía con Warner y Elektra, ente otros. Foi unu de los executivos que más perduró. Pasó a formar parte del Salón de la Fama del Rock en 1991.

Jerry Wexler yera de primeres unu de les comentaristes de rythm & blues más afamaos de la revista Billboard. Esto y el so amor pola música fixeron que se convirtiera nuna de les grandes figures de la compañía. Lavern Baker y Dusty Springfield, tán nel so curriculum, pero la so gran popularidá llegó-y col so trabayu xunto a Aretha Franklin. Col tiempu'l so talentu na producción, convertir nuna figura mítica na industria de la música. Ye miembru de Salón de la Fama del Rock dende l'añu 1987.

Enllaces esternos editar

Referencies editar

  1. Cohen, Jonathan (14 d'avientu de 2006). «Industry Icon Ahmet Ertegun Dies At 83». Billboard.
  2. «Atlantic Records - Artists». Consultáu'l 27 de xineru de 2017.

Enllaces esternos editar