Carlos Blanco Galindo

políticu bolivianu

Carlos Blanco Galindo (12 de marzu de 1882Cochabamba – 2 d'ochobre de 1946Cochabamba) foi un militar y políticu bolivianu presidente de la República ente los años 1930 y 1931.

Carlos Blanco Galindo
38. presidente de Bolivia

28 xunu 1930 - 5 marzu 1931
Hernando Siles - Daniel Salamanca
embaxador

Vida
Nacimientu Cochabamba12 de marzu de 1882
Nacionalidá Bandera de Bolivia Bolivia
Muerte Cochabamba2 d'ochobre de 1946 (64 años)
Estudios
Llingües falaes castellanu
Oficiu políticudiplomáticu
Graduación xeneral
Cambiar los datos en Wikidata

Biografía editar

Nació en Cochabamba el 12 de marzu de 1882 fíu de Cleómedes Blanco y de Edelmira Galindo, la so esposa foi Alicia D'arlach. [1] Depués d'estudiar ensin concluyir l'oficiu d'abogáu, fixo estudios militares n'escueles del ramu, n'Arxentina, egresando como subteniente. Terminaos los sos estudios, foi profesor nel Colexu Militar del Exércitu de la ciudá de La Paz y na Escuela de Guerra, faciendo una honrosa carrera hasta algamar el grau de Xeneral. Foi coles mesmes, Coronel Honorariu del Exércitu peruanu.

Fíu predilectu de Cochabamba, “Doctor Honoris Causa” de la Universidá Mayor de San Simón, Xefe del Estáu Mayor Xeneral, Delegáu Plenipotenciario na Conferencia de Paz del chaco.

Ascensu al poder editar

Llegó al mandu presidencial como Presidente Interín el 25 de xunu de 1930 y permaneció nel cargu hasta'l 5 de marzu de 1931.

Blanco Galindo produció la recomposición política de la oligarquía. El suyu foi un gobiernu de transición. Nun fixo obres porque'l so gobiernu foi provisional.

El 25 de xunetu de 1930 foi designáu Presidente de la Xunta de Gobiernu conformada a la cayida del presidente Hernando Siles Reyes. El so gobiernu foi curtiu, ocupándose de reformar la Constitución pa decidir que'l presidente de la república namái puede ser reelecto dempués de dos periodos posteriores al so: concedióse, coles mesmes, l'autonomía universitaria, por aciu referéndum.

Convocó a eleiciones xenerales, que fueron ganaes pola fórmula de Daniel Salamanca, republicanu xenuinu, y José Luis Tejada Sorzano, lliberal.

El 5 de marzu de 1931, la Xunta apurrió la presidencia a Daniel Salamanca, y Blanco Galindo foi nomáu Embaxador ante la Santa Sede, y depués Ministru Plenipotenciario en Suiza. Darréu foi Prefeutu de Cochabamba y finalmente Ministru de Defensa.

Finó en Cochabamba el 2 d'ochobre de 1943 a los 61 años.

Referencies editar

  1. Mesa José de; Gisbert, Teresa; y Carlos D. Mesa, "Historia de Bolivia", 3ª edición.


Predecesor:
Hernando Siles
 
Presidente de Bolivia

1930 – 1931
Socesor:
Daniel Salamanca