Carol Danvers ye un personaxe ficticiu y superheroína qu'apaez en cómics estauxunidenses publicaos por Marvel Comics. Creada pol escritor Roy Thomas y diseñada pol artista Gene Colan, la Comandante Carol Danvers apaeció per primer vegada como miembru de la Fuercia Aérea de los Estaos Xuníos en Marvel Super-Heroes #13 (marzu de 1968) y debutó como la primer encarnación de Ms. Marvel en Ms. Marvel #1 (xineru de 1977) dempués de qu'una fusión ente gen humanu y estraterrestre Kree dan-y poderes sobrehumanos, lo cual asocedió en Captain Marvel #18 (payares de 1969).

Carol Danvers
Personaxe de The Avengers: Earth's Mightiest Heroes (es) Traducir
Universu Universu Marvel
Creador/a/es Roy Thomas y Gene Colan
Interpretáu por Brie Larson (2018 - presente)
Información
Nome orixinal Carol Susan Jane Danvers
Nomatu Ms. Marvel
Warbird
Binary
Catherine Donovan
Capitana Marvel
Sexu femenín
Nacimientu Boston
Especialidá
  • Vuelo *Fuercia superhumana
  • Disparu d'energía
Ocupación aviador, redautor en xefe y periodista
Afiliaciones actuales Los Vengadores
S.W.O.R.D.
Ultimates
Afiliaciones anteriores Starjammers
X-Men
Fuercia Aérea de los Estaos Xuníos
NASA
La Iniciativa
Guardians of the Galaxy
Pareya(es) Mar-Vell (ex-noviu, fináu)
Máquina de Guerra (ex-noviu)
Padres Joe Danvers (en) Traducir Marie Danvers (en) Traducir
Familiares Joe Danvers (padre)
Marie Danvers (madre)
Steve Danvers (hermanu mayor, fináu)
Joe Danvers, Jr (hermanu menor)
Residencia Joe Danvers (padre)
Marie Danvers (madre)
Steve Danvers (hermanu mayor, fináu)
Joe Danvers, Jr (hermanu menor)
Nacionalidá Estaos Xuníos
Estatus actual Activa
[editar datos en Wikidata]

Debutando na Edá de Plata de los Cómics, el personaxe apaeció nuna serie homónima na década de 1970 antes de ser acomuñada colos equipos de superhéroes de Los Vengadores y los X-Men. El personaxe tamién foi conocíu como Binaria, Warbird, y Capitana Marvel en dellos puntos de la so historia, y apaeció n'otros productos de Marvel, incluyendo videoxuegos, series animaes de televisión, y mercancía como estampes. Marvel Studios anunció una película d'aición en direuto protagonizada pol personaxe, titulada Captain Marvel, que ta programada pa estrenase en 2019.

Historia editar

Carol Susan Jane Danvers empezó la so carrera na fuercia aérea d'Estaos Xuníos y llegó hasta'l puestu de xefe de seguridá de Cabu Cañaveral. Ellí viose rellacionada col Capitán Marvel, un soldáu Kree que desertaría de les sos funciones pa protexer a la Tierra del so propiu mundu.

Una engarradiella ente Marvel y el comandante Yon-Rogg terminó cola esplosión d'una arma Kree, qu'afectó a Carol. La radiación modificó la so estructura xenética y convertir nun híbridu humanu-kree d'enormes poderes. Entós asumió la identidá de Ms. Marvel, con un traxe similar al del propiu Capitán Marvel, que llueu camudó por unu negru. Trabayó delles vegaes colos Vengadores y finalmente xunióse a ellos cuando la Scarlet Witch ausentóse.

Foi manipulada por Marcus Inmortus, fíu d'Immortus, pa dise con él al Llimbu. Nel so momentu paeció una decisión tomada por ella mesma, polo que los Vengadores nun opunxeron resistencia. Al so regresu, foi atacada pola mutante Rogue, malvada entós daquella. Rogue absorbió tanto los sos poderes como les sos alcordances y la so personalidá de forma permanente, dexándola en coma. El profesor Charles Xavier ayudar a recuperar la memoria pero non la so conexón emocional con ellos, polo que los siente como si fueren d'otra persona.

Mientres se recuperaba colos X-Men, los alienígenas Brood esperimentaron con ella y lliberaron el potencial de los sos xenes híbridos, dándo-y poder a niveles cósmicos. Dende entós fíxose llamar Binaria. Viaxó colos Starjammers un tiempu, pero finalmente los sos nuevos poderes volvieron escayer.

Cuando los Vengadores volvieron a l'actividá y empezaron a formar un equipu, Danvers (agora col nome d'Ave Guerrera) despintó la so perda de poder p'asegurase un sitiu nel grupu. Sicasí, nes engarradielles col Escuadrón Supremu fíxose evidente que yá nun podía xubir a Binaria. El qu'escondiera'l so verdaderu nivel de poder, sumáu a graves incidentes debíos al so recién alcoholismu, motivó que los Vengadores fixéren-y un xuiciu y retirar del grupu. Sicasí, pudo volver a la temporada, cuando yá tuvo la so adicción so control.

Cuando se dieron cuenta de que la Fuercia Fénix dirixir escontra la Tierra, Ms. Marvel yera parte del equipu unviáu pa detener / estrayer forzar Fénix, si ye necesariu de toes toes. Ella atopóse con un Capitán Marvel resucitáu, que foi alicáu pol Imperiu Kree utilizando'l M'Kraan Crystal col fin de xunir y protexer a tolos Kree contra Forzar Fénix.

Mar-Vell dase cuenta de que'l Fénix ta llegando a reclamar la parte del so poder que s'utilizó pa resucitalo y entá mora nel so interior. Él sacrifícase pa salvar a Hala y el Fénix estremar de la Tierra. Diose cuenta de lo que Mar-Vell significaba pa ella y deciden tomar el so legáu, convirtiéndose nel nuevu Capitán Marvel nes remortines de la guerra contra los X-Men.

Poderes y habilidaes editar

Carol Danvers primeramente tenía niveles sobrehumanos de fuercia, resistencia, aguantadera, y durabilidá física, según vuelu, un precognitivo "sestu sentíu" llindáu, y una fisioloxía humana / Kree perfectamente amalgamada que la faía resistente a la mayoría de toxines y venenos. Como Binaria, el personaxe podía aprovechar la enerxía d'un "furacu blancu", dexando un control total y manipulación d'enerxíes estelares, y polo tanto'l control sobre'l calor, l'espectru electromagnéticu y la gravedá. Viaxes a la velocidá de la lluz y l'habilidá de sobrevivir nel vacíu del espaciu tamién yeren posibles.

Anque'l venceyu col furacu blancu eventualmente foi cortáu, Danvers caltién los sos poderes de Binaria nuna escala más pequeña, dexándo-y tantu absorber enerxía como proyeutala en forma fotónica. Entá puede sobrevivir nel vacíu espacial. A pesar d'escarecer d'una fonte constante d'enerxía pa caltener les habilidaes nel so nivel cósmicu anterior, puede asumir temporalmente la so forma de Binaria si ye empoderada con un fervinchu d'enerxía lo suficientemente alta.

Danvers tien fuercia y durabilidá sobrehumanes, puede volar a unos seis vegaes la velocidá del soníu, caltién el so sentíu adicional, y puede descargar rabaseres esplosives d'enerxía radiante, les que dispara de los sos deos. Tamién demuestra l'habilidá d'absorber otres formes d'enerxía, como la lletricidá, p'ampliar entá más la so fuercia y la so proyeición d'enerxía, hasta la fuercia d'una esplosión nuclear. Cuando se empodera lo suficiente, puede soportar una presión de 92 tonelaes y cutir con fuercia similar, a pesar de qu'Hank Pym teorizó qu'esto probablemente nun ye la so llende. Danvers nun puede absorber enerxía máxica ensin consecuencies, anque ella ayudó al Dr. Stephen Strange a ganar l'amenaza mística de Sir Warren Traveler.

Carol Danvers ye tamién una escepcional axente d'espionaxe, pilotu, combatiente cuerpu-a-cuerpu, y tiradora.

Otres versiones editar

Ultimate Marvel editar

El sellu Ultimate Marvel cuenta con una versión del personaxe ensin habilidaes sobrehumanes llamada Capitana Carol Danvers na Ultimate Galactus Trilogy. Como miembru de la Fuercia Aérea, ella foi asignada pa trabayar nos detalles de seguridá de Mahr Vehl col Xeneral Nick Fury cuando la Tierra foi amenazada por Gah Lak Les tos. Nel títulu Ultimate Power, el personaxe convertir en direutora interina de S.H.I.E.L.D. dempués de la desapaición de Nick Fury. Les sos primeres misiones consistieron en trabayar colos 4 Fantásticos y los X-Men, oponiéndose a amenaces como Apocalipsis y Silver Surfer. En Ultimate Spider-Man, ella trabaya na detención de Norman Osborn dempués de qu'ésti escapa del Triskelion. Les coses pónense difíciles pa ella cuando Norman miente a la prensa que S.H.I.E.L.D. equivocadamente encarcelar por tratar de faer del mundu un llugar más seguru, poniendo a los axentes de S.H.I.E.L.D. fora d'un trabayu.

Ella recibe ayuda de Spider-Man (Peter Parker) dempués de qu'ella lo arresta en públicu, cola esperanza de qu'eso atraería a Norman a ella. Ella convoca un comunicáu de prensa y obliga a Harry Osborn a dici-y a los periodistes la verdá de que Norman yera una persona horrible por esperimentar en sí mesmu y matar a la so madre. Indignáu, Norman va al Helicarrier de S.H.I.E.L.D. y ataca al so fíu xunto con ella, Spider-Man, y los axentes de S.H.I.E.L.D. a bordu. Norman por fuercia mata a Harry y, sintiéndose culpable, diz-y a los axentes de S.H.I.E.L.D. que lo maten. Spider-Man enoxar con Danvers por cuenta de que Harry morrió nel so guardia y -y habió dichu que se caltuviera fuera de la so vida. Ella nun fixo lo qu'él-y pidió, pero aun así sintió pena por él.

Como direutora de S.H.I.E.L.D., Danvers foi puesta al mandu de los acabante formar New Ultimates. Cuando Loki intentó otra invasión de la Tierra, Danvers y les muyeres del equipu (Zarda y Valquiria) fueron puestes so un conxuru por Amora. Danvers, usando teunoloxía, foi capaz d'aguantar al conxuru y lliberar al restu del equipu pa lluchar contra les fuercies de Loki.

Dempués de que Spider-Man foi prindáu y sustituyíu pol Camaleón, Danvers decidió que teniendo a Peter, ensin entrenamientu, sueltu na ciudá taba faciendo más dañu que bien. Ella encetó a May Parker y dambos aportaron que Peter atendería clases d'entrenamientu per parte de miembros individuales de los New Ultimates.

Danvers y los sos New Ultimates llucharon contra Nick Fury y los sos Vengadores mientres cada llau acusaba al otru de ser traidores a S.H.I.E.L.D. y a los Estaos Xuníos d'América. Mientres la engarradiella, Danvers foi cutida por un vehículu policial, dexándola n'estáu críticu. El so papel como direutora de S.H.I.E.L.D. pasó entós a Gregory Stark, el que de fechu diseñara los acontecimientos dende'l principiu. Dempués de que Stark ye asesináu, Fury reemplaza a Danvers como direutor.

N'otros medios editar

Televisión editar

  • Carol Danvers como Ms. Marvel apaez nel episodiu de X-Men tituláu "A Rogue's Tale", cola voz de Roscoe Handford.[1]
  • Carol Danvers apaez en The Avengers: Earth's Mightiest Heroes, cola voz de Jennifer Hale. La so primer apaición foi nel episodiu tituláu "459". Nel episodiu de la segunda temporada, "Bienveníos al Imperiu Kree", obitene súper poderes y asume la identidá de "Ms. Marvel", xunir a los Vengadores y xúnese como personaxe regular pol restu de la serie.[2][1]
  • Carol apaez como Capitána Marvel en Avengers Assemble:
    • Na tercer temporada como Avengers: Ultron Revolution, nel episodiu 16, "Capitána Marvel".[1] Danvers xunir col Captain America, Thor y Falcon pa lluchar contra un grupu de soldaos Kree empobinaos por Galen-Kor, que tán entamando apurrir a los apocayá surdíos inhumanos al Imperiu Kree, incluyendo a la Capitána Marvel como un bonu. A lo llargo del episodiu, ella y el Capitán América ver nuna rivalidá amistosa, llamándose 'exércitu' y 'fuercia aérea', respeutivamente. Nel episodiu 24, "Guerra Civil, Parte 2: Los Poderosos Vengadores", ella xúnese a Ant-Man, Pantera Negra, Ms. Marvel, Hulk Colorado, Songbird y Visión como Los Poderosos Vengadores, ensamblados por Truman Marsh. Nel episodiu 25, "Guerra Civil, Parte 3: Tambores de Guerra", ayuden a los Vengadores pa detener a los Inhumanos controlaos polos discos de rexistros provocáu por Truman Marsh, y afaya a la fin que Marsh ye Ultron. Nel episodiu 26, "Guerra Civil, Parte 4: La Revolución de los Vengadores", xunir a los Vengadores pa detener a Ultron, quién trata d'esterminar a tola humanidá.
    • Na cuarta temporada, conocida como Avengers: Secret Wars, xunir a Los Nuevos Vengadores formaos por Pantera Negra, Visión, Ant-Man, Ms. Marvel y Aviespa.
  • Carol apaez como Capitána Marvel na segunda temporada de Guardians of the Galaxy, episodiu 1, "Sobreviviendo", cuando ella xunto a Los Vengadores ataquen a los Guardians of the Galaxy por robar un asteroide de la so sede. Más tarde xunen fuercies pa detener un satélite. Nel episodiu 2, "La Roca de la Evolución", ella, Rocket Raccoon y Groot son prindaos pol Alto Evolucionador al ser drenada de los sos poderes. Na llucha pa evitar que l'Altu Evolucionador use l'asteroide contra la Tierra, yá recupera los sos poderes, solo al debilitase.[3][4]

Cine editar

  • Carol Danvers apaez como Capitana Marvel na película anime Avengers Confidential: Black Widow & Punisher.[5]
  • En mayu de 2013, The Hollywood Reporter informó que Marvel Studios tenía un guión pa una entrega de Ms. Marvel. N'ochobre de 2014, Marvel anunció que la película, agora titulada Capitán Marvel, sería estrenada'l 6 de xunetu de 2018, anque foi retardada al 8 de marzu de 2019.[6] N'abril de 2015, anuncióse que Nicole Perlman y Meg LeFauve escribiríen el guión. En xunetu de 2016, mientres la Comic-Con de San Diego, confirmóse que l'actriz Brie Larson va ser la encargada de dar vida a Carol Danvers nes futures películes del estudiu.[6][7]
  • Na escena post-creitos de Avengers: Infinity War, Nick Fury manda un mensaxe d'emerxencia por aciu un aparatu en viendo cómo los habitantes de Nueva York empiecen a desintegrarse tres el chasquíu de Thanos. Tres desintegrarse él mesmu, l'aparatu echa voz de de que'l mensaxe foi recibíu y, tres eso, apaez na so pantalla la estrella que simboliza a la Capitana Marvel, dando a entender que va apaecer nuna próxima película del UCM.
  • Larson tamién va interpretar al Capitán Marvel en Avengers 4, que se va llanzar el 3 de mayu de 2019.

Teatru editar

  • Carol Danvers apaez nel stage show Marvel Universe Live, como Capitana Marvel.

Videoxuegos editar

Datos de publicación editar

  • Volumen 1: 23 númberos

Xineru de 1977 hasta xunu de 1979

  • Volume 2: 50 númberos, 1 númberu añal

Marzu de 2006 hasta febreru de 2010

Referencies editar

Enllaces esternos editar