Cygnus cygnus

especie de páxaru
(Redirixío dende Cisne glayador)

Les especies d'aves con nome común en llingua asturiana márquense como NOA. En casu contrariu, conséñase'l nome científicu. El Cygnus cygnus ye una especie d'ave anseriforme de la familia Anatidae mesma d'Europa y Asia.

Cygnus cygnus
Estáu de caltenimientu
Esmolición menor (LC)
Esmolición menor (IUCN 3.1)
Clasificación científica
Reinu: Animalia
Filu: Chordata
Clas: Aves
Orde: Anseriformes
Familia: Anatidae
Subfamilia: Anserinae
Xéneru: Cygnus
Especie: C. cygnus
(Linnaeus, 1758)
Distribución
Consultes
[editar datos en Wikidata]

Distribución editar

Tien la so área de distribución nes islles al norte del océanu Atlánticu, Europa y Asia. Reproducir nes rexones al norte d'estos continentes y en Groenlandia. Na seronda ya iviernu treslladóse a llugares más templaos como'l norte del mar Mediterraneu, el Mar Caspiu y la mariña del océanu Pacíficu en China.

Carauterístiques editar

El cisne cantor ye una ave grande. El llargor total del machu adultu algama 1,65 metros y un pesu mediu de 10,8 kg, con un pesu máximu que devasa los 12 kg. La fema ye más pequeña, el so pesu permediu ye de 8,1 kg. Con un valumbu de 205 a 235 cm.

Nun hai dimorfismu sexual nel plumaxe adultu, dambos sexos tienen plumaxe blancu. La metá del picu na base, ye de color mariellu, lo que lo estrema d'otros Cisnes blancos.

Reproducción editar

Empieza la reproducción na primavera boreal, en mayu o xunu. Pon cinco o seis güevos, guarándolos mientres 31 díes. El nial ye construyíu nel suelu y apuerta a inmensu.

Galería d'imáxenes editar

Referencies editar

Enllaces esternos editar