International Color Consortium

Artículu revisáu

International Color Consortium (CIC, traducible como Consorciu Internacional del Color) ye una organización fundada en 1993 por ocho fabricantes de les industries d'artes gráfiques, electrónica y software, pa consiguir un sistema universal de "xestión de color" que funcionara tresparentemente en cualesquier sistema operativu y paquete de software.

International Color Consortium
organización
Llocalización
Sede Reston (es) Traducir
Historia
Fundación1993
Web oficial
Cambiar los datos en Wikidata

La especificación ICC establez la concordanza de color ente aplicaciones y sistemes operativos, dende'l puntu de creación hasta la impresión definitiva.[1]

El propósitu principal del ICC ye definir un formatu pa los perfiles ICC, que describen los atributos de color d'un preséu en particular o requisitu de visionáu definiendo una asignación de valores ente l'orixe o espaciu de color oxetivu y un espaciu de perfil de conexón (Profile Connection Space, PCS).

El ICC define'l formatu, de manera precisa, pero nun define nin algoritmos nin detalles de procesamientu. Esto acarreta posibles variaciones ente distintes aplicaciones y sistemes que trabayen colos perfiles ICC.

Los socios editar

Los ocho miembros del ICC foron:

Dalgunos de los fundadores abandonaron el Consorciu, como Microsoft y Sun, y otres munches empreses xuniéronse al ICC, incluyendo:[2]

Referencies editar

  1. Especificación ICC.1:2004-10 22//05/2006. Revisión del estándar de perfiles ICC (n'inglés).
  2. Hasta xineru de 2008.

Enllaces esternos editar