Darkseid ye un personaxe ficticiu, un supervillano estraterrestre que pertenez al universu de DC Comics. La so primer apaición foi en Superman's Pal Jimmy Olsen N° 134 (payares de 1974) y foi creáu por Jack Kirby.

Darkseid
Personaxe de DC Comics
Universu Universu DC
Creador/a/es Jack Kirby
Información
Nomatu Xefe del llau escuru
Sexu masculín
Estatura 2,66 m (8 ft 9 in)
Pesu 825 kg (1815 lb)
Nacimientu Apokolips (es) Traducir
Especialidá
  • Inmortalidá *

Atributos físicos sobrehumanos

  • Intelectu sobrehumanu *

Efecto Omega y manipulación de la Enerxía * Omnipotencia *

Teletransportación
Ocupación líder militar, asesín en masa y gobernante
Enemigos Superman
Lliga de la xusticia
Afiliaciones actuales Sociedá Secreta de Súper Villanos
Afiliaciones anteriores Nuevos Dioses
Cónxuxe Tigra
Padres Yuga Khan (en) Traducir Heggra (en) Traducir
Fíos Míster Miracle
Kalibak
Grayven
Grail

Targakan
Familiares Infinity-Man (en) Traducir y Highfather (es) Traducir
Nacionalidá Orixinariu d'Apokolips
[editar datos en Wikidata]

Historia de la publicación editar

Según colos dioses d'otres mitoloxíes, Darkseid ye increíblemente poderosu, pero nun puede escapar al so destín final. Predíxose que Darkseid va enfrentar a la so derrota final a manes del so fíu, Orión, nuna batalla cataclísmica nel encesu Armaghetto d'Apokolips. Suponíase qu'ésta sería la conclusión qu'asocedería nel clímax de la serie New Gods, pero la cancelación ensin prever d'esti títulu llevó la llinia argumental de Darkseid a un final pocu ceremoniosu, y tanto él como Orión fueron incorporaos al universu regular de la DC Comics, ente que Jack Kirby mover a otros proyeutos. D'alcuerdu al escritor Mark Evanier, Jack Kirby modeló a Darkseid basándose nel actor Jack Palance.[1]

Biografía del personaxe ficticiu editar

Darkseid ye'l gobernante del planeta Apokolips, cargu que llogró dempués d'asesinar a la so madre. El so obsesión ye atopar la Ecuación de la Anti-vida y usala pa gobernar l'universu; esta meta tamién inclúi conquistar el so planeta rival, Nuevu Xénesis, gobernáu pol Altu Padre. Una guerra destructiva ente los dos mundos namái se detuvo con un intercambiu diplomáticu de los fíos del Altu Padre y Darkseid.

Orión, el segundu fíu de Darkseid nacíu de la so esposa Tigra foi dexáu al Altu Padre, mientres Darkseid recibió a Scott Free, quien dempués se convirtió nel meyor artista del escapismo Mr. Miracle. Esto resultó ser un fracasu pa Darkseid, col so fíu biolóxicu que creció valorando y defendiendo los ideales de Nuevu Xénesis contra'l so padre, ente que Scott Free nin bien creció escapó de Apokolips. El primoxénitu de Darkseid foi Kalibak el Destructor, que foi pa él una decepción, y el so tercer fíu foi Grayven.

La más grande ambición de Darkseid ye esaniciar a tol universu del llibre albedríu y reformalo na so propia imaxe. Con esti fin, busca desvelar el misteriu de la Ecuación de Anti-vida que-y dexará controlar los pensamientos y emociones de tolos seres vivientes nel universu. La Ecuación de la Anti-vida describióse de cutiu como un poder cuasi-místicu qu'obliga a un oyente a que tea acordies con cualquier cosa que-y diga'l que lo controla, ente que n'otres ocasiones amuésase como una teoría científica comprensiva sobre cómo apoderar a cualquier mente viviente y de cualquier naturaleza.

Anque entá tien de llograr resultaos concretes de la so busca de la Ecuación de Anti-vida, Darkseid probó en delles ocasiones, al traviés d'otros métodos, apoderar l'universu. Tien especial interés na Tierra, pos cree que los humanos na so mayoría, si non toos, lleven colectivamente fragmentos de la Ecuación de la Anti-vida nes sos mentes. Por ello, piensa sondiar la mente de cada humanu y dixebrar los fragmentos de la Ecuación.

Superman/Batman editar

Darkseid intentó atacar apocayá la Tierra secuestrando a Supergirl pa llava-y el celebru con kryptonita negra, y convertila en líder de les sos Roxures Femenines; sicasí Superman, Batman y Wonder Woman llograron salvar a Supergirl. Esti fechu xeneró un plan de vengación de Darkseid pa destruyir a Supergirl, que falló cuando Supergirl foi teletransportada nel últimu minutu. Por esti motivu, Superman entamó un ataque incomparable de rabia cuando llanzó a Darkseid al sol, onde intentaron destruyise mutuamente. Superman cutió a Darkseid inconsciente lo suficiente pa tiralo al Muriu de la Fuente, ónde L'Home d'Aceru declaro: " Mientres años y años, intentasti aprender los secretos del postreru poder del otru llau. Pero nunca vas consiguir les respuestes, según los otros que tán atrapaos equí. Equí ye onde perteneces, xunto con tolos otros fracasos nel universu." La misteriosa apaición de los Maximums nel próximu arcu de la hestoria (vea debaxo) enllazóse a Darkseid.

Mientres la llinia de tiempu de Superman/Batman "Con una vengación" (númberos 20 al 25), el Joker intentó controlar a Darkseid cuando'l Príncipe Payasu del Crime llogró los poderes de Mister Mxyzptlk. Dempués revelóse que Bat-Mite taba dientro del Joker perdíu na so mente (Bat-Mite lliteralmente abasnóse fora de la so boca). Darkseid intentó vaporizar al Joker colos sos rayos omega, pero nun llogró atinar. Pa pagar una delda incurrida nuna realidá alterna a Darkseid y nel orde de la llinia de tiempu real, Superman lliberó a Darkseid apocayá del Muriu de la Fuente.

Poderes y habilidaes editar

Darkseid polos sos poderes represéntase como un dios. Tien un intelectu superhumano, gran fuercia físico, resistencia y durabilidá que se comparen colos de Superman, ya igual qu'él gocia d'un factor de sanamientu rexenerativu. El so principal poder son los Rayos Omega, una devastadora forma d'enerxía de los sos güeyos, capaces d'esvalixar les molécules de la mayoría de los oxetos o de los organismos mientres los va quemando de manera eficaz, borrar de la esistencia yá que los destrúi a nivel sub-molecular. Col poder de los Rayos Omega, Darkseid foi capaz de destruyir planetes. Tamién ye capaz de teletransportar, con un control remotu, a cualquier oxetu. A pesar del poder de los Rayos Omega, Wonder Woman esvió la enerxía colos sos brazaletes, tamién Doomsday, ya inclusive Superman y el Cyborg Superman sobrevivieron a los impautos, al igual que l'Espectru.

Darkseid tien accesu a tolos recursos teunolóxicos de Apokolips. Tamién gracies a ellos puede viaxar al traviés del tiempu y ente les dimensiones al traviés del usu de tubos boom.

Amás, Darkseid desea "La ecuación de la Anti-Vida" (Pa ser absolutamente inmortal ya invencible ante cualesquier rival), que tien como función principal el control total sobre'l llibre albedríu de toos y cada unu de los seres vivos qu'esistieron, qu'esisten y que van esistir; como función secundaria'l control total de les aiciones voluntaries ya involuntaries del tou y de tolos seres (yá sían humanos, alienígenas, seres de teunoloxía avanzada, seres interdimensionales, seres intergalácticos) o inclusive delles entidaes; y como función terciaria la inmortalidá absoluta (lo que lo fai imparable frente a tolos tipos d'amenaces nocives y/o parcial o totalmente destructives). Darkseid tuvo conocencia de la ecuación hai aproximao 300 años cuando fixo contautu colos seres qu'habitaben en Marte, ente otres situaciones.

N'otros medios editar

Darkseid apaez como un adversariu recurrente en Superman: La Serie Animada. Preparando una invasión a la Tierra, empieza a aprovir a Intergang con armes del so planeta Apokolips, que inclusive son capaces de mancar al Home d'Aceru. El so primer intentu d'invasión vese atayáu gracies a la intervención del so fíu Orión que trai consigo al exércitu de Nuevu Xénesis y declara que la Tierra ta oficialmente so la so proteición. Darkseid retírase, non ensin antes asesinar a Dan Turpin frente a Superman y toa Metrópolis. Darréu, unvia a la Güela Bondá a que construya un dispositivu que va atraer a una cometa pa destruyir la Tierra (pa caltener el so pactu de nun invadila), pero Superman y Supergirl consiguen sacar la cometa de cursu xustu a tiempu. Nel final de la serie, Darkseid tiénde-y una trampa a Superman llogrando prindalo, y lláva-y el celebru pa face-y creer que ye'l so fíu, y dempués unviar a atacar la Tierra. Anque Superman llogra lliberar del so control y viaxa a Apokolips pa enfrentalo y da-y el so merecíu, Darkseid llogra una victoria parcial al destruyir la reputación del Home d'Aceru col públicu.

En Lliga de la Xusticia, nel episodiu "Anochar", Darkseid contauta a Superman y la Lliga en busca d'ayuda, pos Brainiac invadió Apokolips. Superman, que nun escaeció lo que-y fixo, nun s'amuesa dispuestu a cooperar, hasta que Darkseid recuérdalu qu'hai miles de vides inocentes en Apokolips, por enforma que lo odie a él, nun puede dalos el llombu. La Lliga apuerta a faer frente a l'amenaza, hasta que se revela que Darkseid y Brainiac fixeren un tratu: Darkseid apurriría-y a Superman, y Brainiac a cambéu nun destruyiría Apokolips. Sicasí, Darkseid traiciona a Brainiac, y entama utilizalo como la so marioneta pa consiguir la Ecuación Anti-Vida. Tres un curtiu con Orión, Superman ocupar de detenelo hasta que la estación esplota. Darkseid muerre na esplosión, anque entá de cara a la muerte sonri y búrllase de Superman.

Darkseid retorna en Justice League Unlimited nos dos episodios finales, al ser resucitáu por fuercia por Lex Luthor, quien buscaba traer de vuelta a Brainiac. Ensin contenese más, empecipia otra invasión masiva contra la Tierra, forzando a la Lliga de la Xusticia y a la Lexón del Mal a xunir fuercies pa enfrentase a los exércitos de Apokolips. Darkseid engarra en Metrópolis contra Superman, Batman y Lex Luthor. Cuando ta a puntu d'asesinar a Superman, Lex Luthor, que viaxó al Muriu de la Fuente, trai consigo la Ecuación Anti-Vida, y al presentá-yla a Darkseid, dambos sumen nuna esplosión de lluz, anque la Lliga ta segura de que eventualmente van tornar. Según una entrevista a Dwayne McDuffie, este revelo que Luthor y Darkseid quedaron fundíos al Muriu de la Fuente, al igual que tou aquel que dalguna vegada resolvió la Ecuación Anti-Vida.

En "Batman: el Valiente" nel episodiu "L'amenaza de Darkseid", forma como'l villanu principal. Amás nun episodiu de "Young Justice", unos criminales usen armes aparentemente de Apokolips. Tamién apaez nel videoxuegu Mortal Kombat vs DC Universe y ye un personaxe xugable nel videoxuegu Injustice God Among Us anque solo pa versión móvil.

Apaez en dellos episodios de Smallville, y ye el villanu col que se cierra dicha serie

En Lliga de la Xusticia (2017) se rumoreaba que podria ser el villanu principal, Sicasí, el villanu principal foi Steppenwolf y dexo a Darkseid apostráu pa dalguna secuela, Darkseid nesta pelicula foi nomáu de volao por Steppenwolf pero non vistu. Taba previstu que tuviera una pequeña apaición na película, yá que orixinalmente, teníase entamada una escena post-creitos onde Batman yera visitáu por dos Llinternes Verde quien-y alvertíen sobre l'amenaza de Darkseid. Otra aparicion yera, a xulgar por unos "storyboards" de la película, mientres una secuencia d'una velea sobre un futuru apocalíptico onde Darkseid tenía una apaición, esta escena conectaría cola velea que tien Batman na película Batman v Superman: Dawn of Justice onde'l mesmu suaña con dichu futuru. Estos cambeos deber nel procesu de post-produccion de la película.

Intereses editar

Thanos ye'l so contrapartida nel universu marvel

Referencies editar

Enllaces esternos editar