David Randolph Scott (6 de xunu de 1932San Antonio) ye un astronauta retiráu de la NASA, escoyíu n'ochobre de 1963 y, como comandante del Apollo 15, ye unu de los dolce homes que triaron la Lluna.

David Scott
Vida
Nacimientu San Antonio6 de xunu de 1932[1] (91 años)
Nacionalidá Bandera de Estaos Xuníos d'América Estaos Xuníos
Estudios
Estudios Universidá de Michigan
Escuela de Pilotos de Pruebas de la Fuerza Aérea de Estados Unidos (es) Traducir
Institutu Teunolóxicu de Massachusetts
Academia Militar de los Estaos Xuníos
Llingües falaes inglés
Oficiu oficial, pilotu de pruebes, cosmonautaaviador
Emplegadores NASA
Premios
Miembru de U.S.-Japan Caucus (en) Traducir[4]
Serviciu militar
Cuerpu militar Fuercia Aérea de los Estaos Xuníos
Graduación coronel (es) Traducir
Astronauta
Misiones Gemini 8 Apollo 9 Apollo 15
Insinies de misión enllaz= enllaz= enllaz=
Tiempu nel espaciu 32 813 minutos
IMDb nm0779021
Cambiar los datos en Wikidata

El 16 de marzu de 1966, él y Neil Armstrong fueron llanzaos na misión Gemini 8, que orixinalmente tenía de durar tres díes pero foi albortada por cuenta de problemes téunicos na nave. La tripulación llevó a cabu'l primer acoplamientu ente dos vehículos espaciales.

Scott foi pilotu del módulu de mandu na misión Apollo 9 (3 de marzu al 13 de marzu de 1969), el tercer vuelu tripuláu del programa Apollo, realizáu pa la puesta a puntu de la nave que llevaría per primer vegada una tripulación a la Lluna dellos meses más tarde.

Mientres la misión del Apollo 15 na lluna, Scott realizó una demostración ante les cámares de televisión. Dexó cayer simultáneamente un martiellu y una pluma que tenía en cada mano y los dos oxetos llegaron al suelu coles mesmes. Con esti esperimentu demostró que, n'ausencia d'atmósfera, nun hai resistencia del aire, polo que la gravedá actúa por igual en tolos cuerpos independientemente de la masa.[5]

Educación y vida tempranes editar

Scott nació el 6 de xunu de 1932, en Randolph Field al llau de San Antonio, Texas. El so padre yera Tom William Scott , un pilotu de combate nel Cuerpu Aereu del Exércitu de los Estaos Xuníos quién ascendería al rangu de brigadier xeneral; la so madre yera la Marian Davis . Scott vivió los sos años más tempranos en Randolph Field, onde'l so padre yera destinaú, antes de mudase a una base del exercitu de l'aire n'Indiana, y `en 1936 a Manila nes Filipines, entós baxo el control d'EE.XX. La familia torno a los Estaos Xuníos n'avientu 1939. Pol tiempu del ataque en Pearl Harbor en 1941, la familia vivía en San Antonio ; poco tiempu dempués Tom Scott tuvo esplegáu nel estranxeru.

Referencies editar

  1. Afirmao en: SNAC. Identificador SNAC Ark: w6dj9t0d. Apaez como: David Scott. Data de consulta: 9 ochobre 2017. Llingua de la obra o nome: inglés.
  2. URL de la referencia: https://searchpub.nssc.nasa.gov/servlet/sm.web.Fetch/Agency_Awards_Historical_Recipient_List.pdf?rhid=1000&did=2120817&type=released.
  3. URL de la referencia: https://www.nmspacemuseum.org/inductee/david-r-scott/. Data de consulta: 17 xunetu 2023.
  4. URL de la referencia: https://usjapancaucus-castro.house.gov/members.
  5. The Apollo 15 Hammer-Feather Drop, nssdc.gsfc.nasa.gov

Enllaces esternos editar

 
El traxe espacial d'entrenamientu de David Scott nel Muséu Nacional del Aire y l'Espaciu, Washington, DC.