Detroit Lions ye un equipu de la lliga profesional de Fútbol americano NFL que ta asitiáu en Detroit, Michigan. Ye miembru de la división norte de la Conferencia Nacional (NFC Norte) y xuega nel estadiu Ford Field de Detroit.

Detroit Lions
Situación
Estáu Estaos Xuníos
Datos
Tipu equipu de fútbol americanu
Fundáu en1929
Categoría National Football League
Instalaciones
Estadiu Ford Field
Capacidá 65 000, 70 000
Inaugurao 24 ago 2002

Web oficial
Cambiar los datos en Wikidata

Historia editar

 
Estadiu Ford Field de los Detroit Lions.

Los Detroit Lions orixinalmente taben asitiaos en Portsmouth, Ohio. Entós daquella, llamábense Portsmouth Spartans (n'español: Espartanos de Portsmouth). L'equipu empezó a xugar en 1929 como un equipu profesional independiente,[1] unu de los munchos equipos que surdió nel valle d'Ohio y el valle del ríu Scioto. Pa la temporada de 1930 los Spartans xuniéronse formalmente a la NFL, según otros equipos independientes por cuenta de les dificultaes económiques acarretaes pola gran depresión.

A pesar de los sos ésitos na naciente NFL, nun pudieron desenvolvese económicamente en Portsmouth, nesi momentu la ciudá más pequeña n'allugar un equipu de la NFL. Poro, l'equipu foi mercáu y treslladáu a Detroit na temporada de 1934. Na so primer temporada na lliga xugaron el tradicional partíu d'Aición de Gracies, partíu qu'apostaron ininterrumpidamente dende l'añu 1945, siempres como llocal.

Darréu, los Lions consiguieron ésitu na lliga, ganando'l so primer campeonatu nel añu 1935, so la direición del QB Dutch Clark. Darréu, na década de los 50, ganaron tres campeonatos más. El postreru d'ellos, en 1957, convertir na segunda franquicia de la NFL que más tiempu pasó ensin ganar un títulu, dempués de los Arizona Cardinals, que ganaron el so últimu campeonatu en 1947, cuando se llamaben los Chicago Cardinals. Los Lions son unu de los 4 equipos qu'anguaño xueguen na NFL y que nunca xugaron la Super Bowl, qu'empezó a apostase na temporada 1966.

1950: Los títulos editar

Los Lions apoderaron la NFL nos años 50 con cuatro títulos divisionales y tres campeonatos de lliga. So la direición del entrenador Buddy Parker, l'equipu coronóse consecutivamente como campeón en 1952 y 1953, venciendo al poderosu equipu de los Cleveland Browns en dambes ocasiones.[2] La final pol campeonatu en 1957, resultó nuna de victoria aplastante frente a los yá tradicionales finalistes, Cleveland Browns, que se vieron humildaos por 59 a 14. Los xugadores clave d'esta dómina pa los Lions fueron el quarterback Bobby Layne, el safety Jack Christiansen, el halfback, kicker y punter Doak Walker y el ofensive tackle Lou Creekmur.

1970 editar

Cola fusión NFL-AFL en 1970, Detroit Lions asítiase na nueva división central de NFC con Minnesota Vikings, Green Bay Packers y Chicago Bears. Terminando con un récor 10-4, fueron el primer equipu en clasificase pa l'acabante crear posición de playoffs de comodín de la NFL. Sicasí, perdieron ante los Dallas Cowboys 5-0 dempués d'un partíu llargu, moliendo la llucha defensiva y dende entós nun veríen la postemporada una vegada más pal restu de la década.

1980 editar

En 1980, Detroit Lions draftearon al corredor Billy Sims cola primer seleición global del Draft de la NFL. Él llevó al equipu de vuelta a un récor ganador per primer vegada nuna década, pero'l récor de 9-7 nun foi abondu pa entrar nos playoffs. A pesar de bones actuaciones de Sims, los Lions namái pudieron clasificase pa les rondes pol títulu nes temporaes 1982 y 1983, perdiendo en dambes en primer ronda. Billy Sims foi un corredor bien dominante na so dómina, consiguiendo ser Rookie Ofensivu del añu y ser escoyíu pa xugar la Pro Bowl nos sos primeros trés años como profesional. Pero, desgraciadamente, en 1984, una catastrófica mancadura de rodía producida nun partíu contra los Minnesota Vikings terminó cola so carrera profesional.

1990: Yera Sanders editar

Nel draft de 1989, los Lions escoyeron al corredor d'Oklahoma State y posterior Hall of Fame Barry Sanders. Barry Sanders convertir colos años n'unu de los meyores running backs de la historia, consiguiendo numberosos títulos individuales y reconocencies per parte de la lliga. Nos playoffs de la temporada de 1991, los Lions desmembraron a los Cowboys 38-6 convirtiéndose na única victoria de postemporada del equipu dende 1957. Sicasí, fueron dafechu apoderaos polos Redskins por 41-10 nel Campeonatu de la NFC. Los Lions tamién llegaron a los playoffs en 1993, 1994, 1995, 1997 y 1999 (anque ensin consiguir avanzar de ronda), polo que la década de 1990 foi una de les décades más esitoses na historia del equipu.

2000: La travesía pol desiertu editar

Los Lions completaron tol añu 2001 (la so última temporada nel Silverdome), 2002 (la so primer temporada nel Ford Field), y 2003 ensin consiguir una victoria como visitantes, convirtiéndose asina nel únicu equipu na historia de la NFL en nun ganar como visitantes mientres trés años consecutivos. Pero la seca llegó a la so clímax na temporada 2008, cuando acabaron l'añu con cero victories nel so casillero (0-16), convirtiéndose nel primer equipu na historia de la NFL en perder 16 partíos nuna temporada, y ganar asina'l derechu a la primer seleición global del Draft de la NFL 2009. La ironía de la temporada 0-16 ye que los Detroit Lions terminaron con un perfectu 4-0 na pretemporada d'esi mesmu añu. Mientres tola década nun consiguieron clasificase pa playoffs nin una sola vegada.

2010-Actualidá editar

Tres la so pésima temporada (2008) los Lions llograron la primer seleición global del Draft en 2009, cola cual escoyeron al quarterback de la Universidá de Georgia Matthew Stafford

Na temporada 2011 los Lions terminaron con racha de 10-6 clasificándose a Playoffs dempués de 12 años ensin consiguilo y consiguiendo el récor de franquicia de más puntos anotaos (476). Sicasí los Lions fueron superaos na etapa de wild card polos New Orleans Saints. Na siguiente temporada, los Lions nun pudieron repitir lo que fixeren nel 2011, terminando con un probe récor de 4-12.

Mientres la temporada 2013, los Lions recuperaron les esperances de clasificase pa la postemporada, pero cuatro ganes consecutives a la fin del añu, terminaron per dexar los fora de la batalla. Esto traxo na destitución del que fuera'l so entrenador mientres los últimos cinco años, Jim Schwartz. Pa la temporada 2014 contrataron al nativu de Michigan y ex-entrenador xefe d'Indianapolis Colts, Jim Caldwell, que se convirtió nel primer afroamericanu n'entrenar al equipu.

La temporada 2014 foi bastante satisfactoria. Los Lions acabaron con un récor de 11-5, ameyorando llargamente en defensa hasta'l puntu de convertise na segunda meyor defensa de la lliga. Los once victories bastáron-yos pa metese en playoffs, onde cayeron frente a los Dallas Cowboys.

Los meyores xugadores del equipu nos últimos años fueron el quarterback Matthew Stafford, el receptor Calvin Johnson, y el defensive tackle Ndamukong Suh.

Logo y Uniforme editar

Amás de un uniforme color granate que foi instituyíu pa ser usáu en 1948 pol direutor téunicu Bo McMillin ( influyíu pelos sos años como'l Coach d'Indiana), los Lions caltuvieron el mesmu uniforme (con leves variaciones) col que debutaron en 1930. El diseñu consiste nun cascu plateado, pantalones platiaos y camiseta azul, como llocal, y blanca, como visitante.

Tuvieron pocos cambeos nel diseñu del uniforme al traviés de los años, como'l cambéu de les rayes nel pantalón o les mangues de la camiseta, y camudando el color de los númberos. En 1998, l'equipu vistió pantalones azules con camiseta blanca y medies grises pero esta combinación dexar d'usar a la fin de la temporada. En 1999, los númberos de les mangues fueron movíos a los costazos.

 
Detroit Lions contra Atlanta Falcons nel Dia d'Aición de Gracies

El tonu azul nos uniformes de los Detroit Lions ye conocíu como Azul Honolulu, que se supón que ta inspiráu nel color de les foles de la mariña de Ḥawai. El tonu foi escoyíu por Cy Houston, el primer vicepresidente y xerente xeneral. Alrodiu de la so eleición, dixo:

Amosáronme tantos azules que yá tengo la cara azul , pero nengunu como esti azul, ésti puede combinar col plateado.
Cy Huston, Primer vicepresidente Detroit Lions

En 1994, cada equipu de la NFL vistía camisetes de diseños usaos en temporaes pasaes (tipu retro), y la qu'usaron los Lions yera similar a la usaes mientres el la temporada de 1935, cuando llograron el campeonatu.

Los Detroit Lions tamién vistieron camisetes al estilu de 1950 mientres los tradicionales partíos d'Aición de Gracies dende 2001 a 2004, animaos pola NFL pa vistir camisetes tipo retro en dichos alcuentros.

Nel añu 2003, l'equipu añadió una raya negra a la so logo y camiseta. Les barres proteutores nel cascu camudaron d'azul a negru. Amás, nos sos partíos de llocal intercambiaben la camisa azul Honolulú con una de color predominantemente negru, que foi llanzada nel 2005.

Pal 2008, l'equipu abandonó la camiseta negra alternativa y traxo un uniforme tipu retro pa la conmemoración de los 75 años como franquicia. La camisa retro convertir na camiseta alternativa. Los Lions llanzaron el so logo oficial nel 2009: el lleón nel cascu tien una melena que flúi y amuésense los sos caniles, modernizando tamién la tipografía.

Xugadores destacaos editar

Plantía actual editar

Plantía Temporada 2017-2018 de los Detroit Lions

Quarterbacks

Corredores

Receptores

Tight Ends

Llinies ofensivos

Llinies defensivos

Linebackers

Defensive Backs

Special Teams

Llista de Reserves

  • 68 Taylor Decker T (PUP)
  • 61 Kerry Hyder DE (DIR)
  • 95 Armonty Bryant DE (Susp.)
  • 99 Khyri Thornton DT (Susp.)
  • 43 Jordan Hill DT (DIR)
  • 51 Brandon Copeland OLB (DIR)
  • 53 Brandon Chubb OLB (DIR)
  • 39 Mike James RB (DIR)
  • 46 Desmond Lawrence CB(DIR)
  • 6 Sam Martin P (NF-inj)

Xugadores rookies en cursiva.

Actualizáu a 11 de setiembre del 2017

Salón de la Fama editar

 
Campu de Xuegu de los Lions
Númberu Nome Posición Añu
20
Lem Barney
DB
1992
76
Leu Creekmur
T/G
1996
14
Jack Christiansen
DB
1970
7
Dutch Clack
QB
1963
35
Bill Dudley
HB
1966
72
Frank Gatski
C
1985
81
Dick “Night Train” Lane
DB
1974
28
Yale Lary
DB/P
1979
22
Bobby Layne
QB
1967
44
Dick LeBeau
DB
2010
20
Barry Sanders
RB
2004
88
Charlie Sanders
TE
2007
56
Joe Schmidt
KB
1973
37
Doak Walker
HB
1986
50
Alex Wojciechowicz
C/LB
1968
 
Barry Sanders

Numeros Retiraos editar

Númberu Nome
7
Dutch Clark
20
Barry Sanders
22
Bobby Layne
37
Doak Walker
44
Joe Smidt
85
Chuck Hughes

Rivalidaes editar

Les rivalidaes clásiques de los Lions son Chicago Bears, Green Bay Packers y Minnesota Vikings, equipos colos que comparte división, la NFC Norte.

Trivialidades editar

  • Nesti equipu xugó'l primer xugador nacíu en Méxicu rexistráu na historia de la NFL, Al Richins.
  • Los Lions tienen la segunda racha perdedora más llarga en temporada regular na historia de la NFL: 19 partíos, dende la última selmana de la temporada del 2007 hasta'l 27 de setiembre de 2009, cuando los Lions ganaron a los Washington Redskins 19-14. La peor racha pertenez a los Tampa Bay Buccaneers con 26 partíos perdíos ente 1976 y 1977.
  • En 2008, los Lions convertir nel únicu equipu de la historia en perder los 16 partíos de la temporada regular, a pesar de ganar tolos partíos de pretemporada esi mesmu añu, siendo los únicos en faelo.[5] Son el segundu equipu en llograr una perfecta temporada imperfecta, desque l'AFL y la NFL xunir en 1970.
  • En marzu de 2009, el Defensive end Corey Dominique Smith finó nun accidente de bote xunto con otros xugadores de la NFL, el so númberu foi retiráu de manera temporal.[6]
  • Nun Capítulu de The Simpsons, Ned Flanders apaez cola camiseta de los Detroit Lions, cola so cara como'l d'un diañu y una lleenda embaxo que dicía, Yo soi fan de los Detroit Lions.
  • Mientres la temporada del 2008, munchos de los sos xugadores diben al estadiu con bolses na so cabeza en señal de vergüenza.[7]
  • Na nueva versión de Karate Kid, el personaxe principal Dre Parker, interpretáu por Jaden Smith, vistía la camiseta de los Detroit Lions.[8]
  • Los aficionaos de los Detroit Lions realizaron una campaña pa despidir al Xerente xeneral Matt Millen, Esta campaña empezó'l 16 d'avientu del 2005 con pancartes en distintes partíos de munches disciplines deportives incluyendo'l baloncestu universitariu. La campaña llevó a los aficionaos de Detroit a realices piquetes pela rodiada del estadiu, quexándose de la racha de males resultaos, atribuyíos a la so xestión. La campaña remató col despidu de Millen el 24 de setiembre del 2008.[9]

Radio y Televisión editar

Radio editar

Les estaciones oficiales de los Detroit Lions son

  • WXYT-FM 91.7FM.
  • WXYT-AM 1270 AM.

Dan Miller ye'l narrador del partíu, ente que Jim Brandstattes ye'l comentarist y Tony Ortiz esta nel campu dando los dende la banda.

TV editar

Pretemporada editar

Dende 2008, WWJ-TV ye la estación oficial de televisión pa los partíos de pretemporada de los Detroit Lions. Matt Shepard ye'l narrador, mientres Rob Rubick ye la comentarista. Steve Courtney y el miembru del Salón de la Fama Charlie Sanders realicen el programa previu al xuegu y los reportaxes del descansu.

Temporada regular editar

Los partíos de temporada regular son televisaos pola canal Fox, sacante cuando los Lions xueguen contra un equipu de l'AFC en Detroit. Nesti casu l'alcuentru ye televisáu por CBS. El partíu del Día d'Aición de Gracies de Detroit ye siempres televisáu poles señales nacionales de FOX o CBS, dependiendo de cual seya l'equipu visitante. Los Detroit Lions son l'únicu equipu de la NFC que nunca xugó un partíu televisáu pola cadena NBC dende l'añu 2006, hasta'l 2017 cuando enfrentaron na selmana 17 a los Green bay packers nel Sunday night football. El Show de televisión de la temporada regular de los Detroit Lions llámase The Ford Lions Report.

Enllaces esternos editar

Referencies editar