Digimon Tamers
Logo Orixinal de Digimon Tamers.
デジモンテイマーズ
(Dejimon Teimāzu)
XéneruAventura, Fantasía
Otros
Cadena televisivaBandera de Xapón Fuji TV
Fecha de fin31 de marzu de 2002
Episodios51


película
Otros
Duración50 min


película
Otros
Duración30 min


película
[editar datos en Wikidata]

Digimon Tamers (デジモンテイマーズ Dejimon Teimāzu?) [1] ye una serie d'anime producida por TOEI ANIMATION. Ye la tercer serie de la franquicia Digimon.[2] Esta temporada foi tresmitida los domingos a les 9:00 en Fuji TV, reemplazando a Digimon Adventure 02 (デジモンアドベンチャー 02). Empezó'l 1 d'abril de 2001 y terminó'l 31 de marzu de 2002, con 51 capítulos emitíos al aire y dos películes estrenaes en cine. La so temporada socesora foi Digimon Frontier (デジモンフロンティア).

Sinopsis editar

Digimon Tamers toma llugar nuna continuidá distinta a la de la so predecesora, un mundu paecíu al nuesu onde los digimon son una franquicia de xuguetes y una serie de TV. O eso ye lo que les persones normales suponen... Un grupu de neños de 10 años, Takato Matsuki, Henry Wong y Rika Nonaka, se alían colos sos propios digimon, pa poder detener a los digimons selvaxes qu'intenten invadir el Mundu Real y a una avesida organización del gobiernu, que tamién va contra los xabaces, anque con propósitos distintos.

Argumentu editar

La trama de la serie puede distribuyise en delles etapes o arcos :

Saga de Hypnos (capítulos 1-14): Nesta primer etapa, trés de los Tamers conocen a los sos digimons. Mentanto, Hypnos, una organización gubernamental dirixida por Yamaki, quier torgar de toes toes qu'entren digimons xabaces nel Mundu Real ensin importar los medios, polo que los Neños Escoyíos van tener que ganar a los digimons qu'entren na Tierra.

Saga de los Deva (capítulos 15-23): Los Deva, un grupu de poderosos digimons que sirven a los cuatro dioses sagraos, van apaeciendo unu tres otru nel Mundu Real en busca de Calumon. Dempués de munchos combates, unu d'ellos consigue llevá-ylo al Mundu Dixital, colo que Takato y los demás van tener que dir hasta ellí pa rescatalo.

Saga del Mundu dixital (capítulos 24-41): Al llegar al Mundu Dixital, los neños dixebrar na busca de Calumon. Finalmente, en venciendo a los Deva restantes y a Beelzemon, y enfrentase a Zhuqiaomon, unu de los cuatro dioses, los Tamers afayen que'l verdaderu enemigu ye'l D-Reaper, un programa que pretende borrar tol Mundu Dixital; agora tienen d'atopar la forma de vencelo.

Saga de D-Reaper (capítulos 42-51): Ye la última etapa. Los Tamers llogren tornen al Mundu Real dempués de la so aventura nel Mundu Dixital, sicasí'l D-Reaper aprovecha l'espaciu qu'estos dexaron al salir del Mundu dixital cola arca y siguilos, invadiendo la ciudá y atrapando a Juri. Los Tamers van tener que xunir les sos fuercies pa evitar qu'esta entidá borre tamién el Mundu Real.

Personaxes editar

Personaxe Actor de voz Digimon Actor de voz
Matsuda Takato (松田 啓人)
Takato Matsuki
Erik Osorio (Lat)
Makoto Tsumura (JP)
Rosa Vives (Esp)
Guilmon

Masako Nozawa (JP)
José Carabias (Esp)
Mariana Gómez (Lat)

Ye un neñu de 10 años con una viva imaxinación. Foi capaz d'inventar al so propiu Digimon, quien ye Guilmon. Ye'l líder del grupu, pero aun así ye bien sensible y cuésta-y reprimir les llárimes cuando siente emociones fuertes. Sicasí, ye valiente y bondosu y nun duldar n'arriesgalo tou polos sos seres queríos. Ye gran amigu de Hirokazu y Kenta, quien tamién tán na so mesma clase. Munches vegaes engaña a los sos padres por cuenta de que tien que despintar a Guilmon y n'ocasiones roba pan de la panadería na qu'ellos trabayen pa él, anque depués acaba confesándolo tou. Ellos entender y sofiten cuando Takato tien d'enfrentase (al pie de los demás tamers) a los sos peores adversarios.
Rī Jenrya/Li Jianliang (李 健良)
Henry Wong
Rodolfo Cueves (Lat)
Mayumi Yamaguchi (JP)
Gador Martín (Esp)
Terriermon

Aoi Tada (JP)
Linda Herold (Lat)

Asiste a la mesma escuela que Takato, anque ta n'otra clase. Ye bien maduru, responsable y reflexivu, a pesar de que tien 10 años. Conoció a los Digimons al traviés d'un xuegu d'ordenador que se basaba nel xuegu de cartes. El so compañeru ye Terriermon. Ye fíu de Janyuu Wong (d'orixe chinu), unu de los informáticos creadores del Mundu Dixital y los Digimons, pero Henry nun lo afaya hasta bien avanzada la serie. Amás, Henry tien tres hermanos, ente ellos una más pequeña, Suichon Wong (Suzie Wong), cola que se porta como un hermanu sobreprotector.
Makino Ruki (牧野 留姫)
Rika Nonaka
Anxélica García (Lat)
Fumiko Orikasa (JP)
Blanca Rada (Esp)
Renamon

Yuka Imai (JP)
Adriana Rodríguez (Lat)

Ye una moza de 10 años que, nun principiu, amosábase realmente fría. Ye conocida por munchos como la "Reina de los Digimons". Ganó'l Tornéu Nacional de Cartes de Digimon (D1) un añu primero qu'empezara la historia, d'ende'l so llamatu. De primeres considera a los Digimons como preseos de llucha, pero adulces va camudando la so forma de velos. La so compañera ye Renamon, cola cual va llabrando una poderosa amistá a lo llargo de la serie. Vive cola so güela y cola so madre. Nun tien bien bona rellación cola so madre a pesar de qu'ésta fai tou lo que puede pola so fía. Ye una moza bien formosa, impulsiva, a la que-y gusten les engarradielles y ye bien competitiva. Puesto que repuna perder, siente una fervosa rivalidá escontra Ryo Akiyama, quien la ganó na primer final a la que llegó nel tornéu de cartes, anque al avanzar la serie aceptar como amigu. A la fin de la serie, Rika amuesa que no fondero ye una persona atenta que s'esmolez polos demás, lo que deriva nun acercamientu escontra los sos compañeros, especialmente escontra Takato, desenvolviendo sentimientos por él.
Shioda Hirokazu (塩田 博和)
Hirokazu Shioda
Manuel Campuzano (Lat)
Yukiko Tamaki (JP)
Pepa Agudu (Esp)
Guardromon

Kiyoyuki Yanada (JP)
Carlos Sosa (Lat)

Ye un mozu chanciosu qu'apurre un aire risible a la serie. Ye'l meyor amigu de Takato, al cual gana nel xuegu de cartes bien siguíu, y un gran fanáticu de Digimon. Nun principiu nun tenía enforma protagonismu, hasta que-y toca viaxar al Mundu Dixital xunto a los demás tamers y col tiempu fai un personaxe más importante, finalmente topando al so digimon Guardromon y convirtiéndose nun tamer.
Kenta Kitagawa (北川 健太)
Kenta Kogima
Jorge Sánchez (Lat)
Touko Aoyama (JP)
Carolina Tak (Esp)
MarineAngemon
Ye un xugador de cartes digimon, pero pierde constantemente contra Hirokazu y desea siguir lluchando contra él hasta vencelo. Kenta consigue de cutiu ser el blancu de les chancies que Hirokazu cuenta al traviés de la serie. Al igual que Hirokazu, convertir nun personaxe importante na historia en viaxando al Mundu Dixital. El so digimon ye MarineAngemon.
Katō Juri (加藤樹莉)
Juri Kato
Mireya Mendoza (Lat)
Yōko Asada (JP)
Gador Martín (Esp)
Leomon

Hiroaki Hirata (JP)
Manuel Campuzano (Lat)

Juri ye una moza de 10 años, compañera de clase de Takato. Per fora amuésase siempres allegre, a pesar de perder a la so madre cuando yera bien pequeña. De primeres paez nun tar interesada nel xuegu de cartes de Digimon, hasta que conoz a Guilmon. A partir d'entós, Rika da-y dellos conseyos sobre les cartes y Juri encegolar con atopar al so propiu Digimon. Anque primero piensa que ye Calumon, más tarde conviértese na Tamer de Leomon, el so verdaderu compañeru, al qu'ella almira y adora. A mediaos de la serie, nel Mundu Dixital, la Digievolución de Impmon, Beelzemon, llucha contra Leomon, quien termina matándolo finalmente y absorbiendo los sos datos, imposibilitándolo pa renacer como tolos digimons que son destruyíos. Juri acaba traumatizada y a raiz d'esti incidente, amás quedó vulnerable a ser secuestrada pol D-Reaper y suplantada por un clon (ADR-01).
Rī Suichon/Li Xiaochun (李 小春)
Suzie Wong
Diana Nolan (Lat)
Ai Nagano (JP)
Pepa Agudu (Esp)
Lopmon
Tien 8 años y ye la hermana menor de Henry. Amás del so hermanu, Suzie adora a Terriermon, a quien trata como a un muñequito (yá que nun principiu nun sabía qu'ésti taba vivu). Convertir en Tamer al llegar por accidente al Mundu Dixital, na rexón de les besties sagraes, onde conoz a Antylamon, un deva, que s'encargaba de curiar la puerta sur de la mesma rexón. Perdió les sos facultaes como deva en sí al curiar a Suzie con respetu, lo que ye tomáu como un actu impuru per parte de los Deva, causando que perdiera les sos facultaes y tornara a la so etapa n'entrenamientu, Lopmon.
Akiyama Ryō (秋山 リョウ)
Ryō Akiyama
José Gilberto Vilchis (2 episodios) y Mauricio Valverde (restu de la serie) (Lat)
Junichi Kanemaru (JP)
Ana Plaza (Esp)
Cyberdramon
Tien 14 años y el so digimon ye Cyberdramon. Fai la so primer apaición na serie cuando los neños escoyíos entren al Mundu Dixital. Él vivía ellí en sumiendo un añu tras del mundu real, yá que prefirió dise al Mundu Dixital primero que siguir nel mundu real porque tenía que controlar al so digimon Cyberdramon, que, por dalguna estraña razón, fundir con un digimon al cual ganara nel pasáu, convirtiéndolo nun ser bien peligrosu. Hirokazu y Kenta almirar enforma, yá que Ryo ye un maestru nel xuegu de cartes Digimon tamién foi ganador del D1.
Ai (アイ)
Makoto (マコト)
Impmon Hiroki Takahashi (JP)
Jesús Barrero (Lat)
Tienen 4 años (8 n'otres versiones) y son los Tamers de Impmon. Son mellizos y siempres tán engarrando, y por cuenta de que trataben a Impmon como un xuguete, él fuxó de casa y empezó a tener les sos propies aventures. Sicasí, mientres la desapaición de Impmon de les sos vides, Ai y Makoto nunca perdieron la esperanza, y por que el so amigu Digimon volviera sanu y salvu al so llar, los mellizos tuvieron qu'aprender a compartir toles sos coses y ser meyores amigos con él.
  • Yamaki Mitsuo

Ye un home de 32 años, roxu y siempres con gafes de sol, traxi negru y un mecheru Zippo qu'abre y cierra constantemente. Ye'l responsable del funcionamientu de Hypnos y el creador de los programes Yuggoth y Shaggai. De primeres de la serie siente una repulsión irracional escontra los Digimons, yá que cree que les sos incursiones nel mundu real amenacien la seguridá y el bienestar de la población. Por ello, tien el propósitu de borrar de la cara de la tierra a tolos seres dixitales. Sicasí, tres el desastre provocáu pola errónea activación de Shaggai, la so "arma definitiva", entra en razón y dase cuenta de que non tolos Digimons son peligrosos. A partir d'entós pasa a ser un ayudante fundamental de los Tamers y un perimportante collaborador de la Banda Selvaxe (Wild Bunch), el creadores del Mundu Dixital y los sos habitantes. Aparte, ye de los personaxes más misteriosos de Digimon yá que nun se sabe nada alrodiu de la so vida, sacante quiciabes la sobrentendida rellación que caltién con Reika Ootori (26 años), yá que nel capítulu 44 ésta diz-y "queríu". Reika, xunto con Megumi Onodera (23 años), son los dos operarias de Hypnos.

Ye un Digimon de fueu que paez nun tener compañeru humanu. Al empiezu de la serie, odia a los Digimons con collacios y a los Tamers, tampoco confiaba nellos. Cuando viaxa al Mundu Dixital atopar con Chatsuramon, unu de los Devas, que fai-y cumplir un pactu; Impmon aceptar y digievoluciona a la so etapa Mega, Beelzemon. Faise tan fuerte que termina abusando del so poder, y nuna engarradiella asesina a Leomon, dexando a Takato cegáu pola roxura y la vengación, y a Juri con un severu trauma. Pero depués de ver como ella evito la so muerte, Beelzemo/Impmon decide pensar bien les coses y finalmente dase cuenta de los errores que cometió y decidió ayudar a los digimons y los sos tamers, gracies a que Ai y Makoto (los sos Tamers) tuviéron-y fe. Dende esi momentu Impmon convertir nun aliáu y nun verdaderu amigu, depués de que l'aprendiera a confiar nos tamers y los sos Digimons, y viceversa. Si'l llegara les sos etapes Champion y Ultimate, habría digievolucionado en Meramon y SkullMeramon, pero creése que tamién podría haber digievolucionado en Wizardmon y Baalmon, respeutivamente.

  • Alice McCoy y Dobermon

Alice ye una neña de 10 años de pelo rubio y güeyos azules. Ye la fía de Rod McCoy, otru de los creadores informáticos del Mundu Dixital que trabaya col padre de Henry. La so primer apaición foi nel episodiu 44: La neña misteriosa. Ella, xunto con Dobermon, que foi unviáu poles Besties Sagraes a da-yos a los Tamers el poder de Fundise colos sos digimons a la Etapa Mega.

  • Curumon
    Calumon

Ye un pequeñu Digimon que llegó por fuercia a la tierra y que nun tien compañeru humanu. Ye bien llindu y dulce, de comportamientu infantil y tienru. Ye de color blancu, con rayes moraes en pates y oreyes y güeyos verdes. Calumon ye la clave de la digievolución, yá que yera'l mesmu Digimon de les Evoluciones. Nun ye un digimon puramente dichu y nin siquier podía Digievolucionarse a sigo mesmu, sinón un programa que contién el poder de la digievolución, conocíu polos Deva como la Digi-entelequia. Depués conviértese nun digimon puramente tal, pero dexa de tener rellación cola digievolución.

  • Devas

Son doce besties sagraes, Digimons llexendarios al serviciu de los dioses del Mundu Dixital, anque tamién-y los considera como dioses. Los sos nomes provienen de la mitoloxía budista, onde los Devas son guerreros llexendarios que salvaron al mundu de la llegada del demoniu Asura. Les sos apariencies tán rellacionaes colos animales del calendariu chinu. Ye discutible la idea de que son malinos, yá que na serie esplícase que'l bien y el mal nun son valores absolutos sinón que los conceutos camuden según el puntu de vista. Na serie, los primeres n'atacar a los Devas fueron los Tamers. Los Devas son, n'orde d'apaición: Mihiramon (Tigre), Santiramon (Culiebra), Sindarmon (Gallu), Vajiramon (Toru), Pajiramon (Oveya), Indramon (Caballu), Kumbhiramon (Aguarón), Vikaralmon (Xabalín), Makuramon (Monu), Chatsuramon (Perru), Majiramon (Dragón) y Antylamon (Coneyu). Esti postreru nun atacó. Antylamon foi castigáu por Zhuqiaomon por aliase colos humanos, perdiendo l'habilidá de permanecer na so última etapa a voluntá y obligáu asina a "involucionar" a Lopmon, convirtiéndose nel compañeru digimon de Suzie Wong.

  • D-Reaper
    Delipa en Llatinoamérica

Yera un programa que se dedicaba a borrar a los digimons que nun pueden siguir, pero nacieron tantos digimons que D-reaper tomo mente propia y empezó a borrar digimons a montoneres. Ye vencida por Gallantmon manera carmesí

Episodios editar

Consta de 51 capítulos

Películes editar

Digimon Tamers: Battle of Adventurers editar

Unu de los caballeros reales (Royal Knights), Omnimon, detectó un grave problema nel Mundu dixital, pero nun ye capaz de detectar el so allugamientu a tiempu, polo que solicita l'ayuda de los neños escoyíos d'esa dimensión.

Digimon Tamers: Runaway Digimon Express editar

Esta película trescurre 6 meses dempués de la derrota del D-Reaper. Takato taba entamando una fiesta sorpresa de cumpleaños pa Rika pero esta enóxase con él yá que nun quería una fiesta. De sópitu Rika, que taba falando per teléfonu con Takato na parada de tren, ve a un digimon pasar rápidu y deduz que ye Locomon, entós Rika empezar a siguir con Renamon. Per otru llau Takato píde-y a Guilmon que digievolucione a Growlmon pa detenelo, pero Growlmon nun lo llogra y Takato xúbese a bordu de Locomon diciéndo-y a Guilmon que lo vera dempués. Mentanto, Henry, Terriermon, Suzie y Lopmon, que taben a bordu d'un tren, ven pasar a Locomon polo cual deciden baxase p'algamar y nesi intre apaecen Hirokazu y Kenta polo cual deciden dir con ellos. Rika y Renamon ven el tren polo cual xúbense a bordu y algamen a Takato quien yá taba enriba, dempués apaez Beelzemon intentáu detener a Locomon pero la so motocicleta ye destruyida nel procesu. Entós Rika ye controlada por Paraismon, que fai qu'ella tenga alcordances del so padre cuando cantaba y prometíalu que taríen per siempres xuntos, Rika toma una llave inglesa ya intenta acabar con Renamon y Takato, pero más tarde ye lliberada por Guilmon quien destrúi a Paraismon. Per otru llau Takato y Rika danse cuenta que Locomon diba escontra'l mundu dixital asina Paraismon podía entrar al mundu real y destruyilo pero un Paraismon ataca de nuevu llevándose a Rika y nesi momentu Guilmon digievoluciona en Gallantmon con Takato y rescatar y destrúin a esi Paraismon. Cuando Henry y Rika danse cuenta de les verdaderes intenciones de Parasimon, evolucionen coles sos digimons a la so etapa Mega, Megagargomon y Sakuyamon, yá que na ciudá sufre d'una invasión de Parasimon. Dempués d'una Dura batalla Gallantmon digievoluciona na so manera carmesí y acaba con tolos Paraismon qu'habíen na ciudá asina ganando la batalla. Nel final amuésase que tán festexando'l cumpleaños de Rika pero cuando Hirokazu píde-y a Rika que cante, ella va a ver l'atapecer coles alcordances del so padre, tras siguir Takato, quien quería consolala pero Renamon detener y díxo-y que yera meyor dexala sola.

Diferencies cola versión inglesa editar

  • Hai numberoses escenes censuraes, como por casu:
    • Cuando Gargomon ataca a Rika, Renamon defender gatuñando los güeyos de Gargomon, y chisca sangre, ta omitida.
    • Cuando Makuramon controla a Shaggai, l'edificiu del gobiernu metropolitanu esplota, ente que na versión doblada namái se derrumbar internamente les sales de Hypnos.
    • Los nomes de les evoluciones son camudaos: "Evolution" a "Digivolution"; "Matrix Evolution" (de Campeón a Ultra) a "Matrix Digivolution"; y "Matrix Evolution" (de Novatu a Mega) a "Biomerge Digivolution"
    • Cuando los personaxes tán desnudos llexando ente datos foi censuráu, viéndose namái la figura del cuerpu.
    • La bandera de los Entrenadores que Takato lleva ta escrita en kanji, pero ye camudada a escritura occidental. Esto asocede descomanadamente en tolos calteres escritos de la serie.

Banda sonora editar

Opening
Lletres por: Hiroshi Yamada
Composición y Adautación por: Michihiko Ohta
Interpretáu por: Kōji Wada
Endings
Lletres por: Yu Matsuki
Composición y Adautación por: Kaoru Okubo
Interpretáu por: Ai Maeda
Episodios: 1-23
Lletres por: Uran
Composición y Adautación por: Kaoru Okubo
Interpretáu por: Ai Maeda
Episodios: 24-51
  • 3 Primary Colors (Partida de los Digimon)
Interpretáu por: Tamers
Lletres por: Hiroshi Yamada
Composición y Adautación por: Michihiko Ohta
Episodios: 51
Soundtrack
Lletres por: Michihiko Ohta
Composición por: Omori Shōko
Adautación por: Michihiko Ohta
Interpretáu por: Michihiko Ohta
Episodios: 2–50
  • EVO (Evolution)
Interpretáu por: Wild Child Bound
Lletres por: Omori Shōko
Composición y Adautación por: Cher Watanabe
Episodios: 3–51
Lletres por: Hiroshi Yamada
Composición y Adautación por: Michihiko Ohta
Interpretáu por: Takayoshi Tanimoto
Episodios: 35-51

Álbumes de Banda sonora editar

  1. The Biggest Dreamer - Kōji Wada
  2. My Tomorrow - AiM
  3. Issho ga Ī Ne (いっしょがいいね) (Together Is Best) - Digimon Tamers
  4. Kaze (風) (Wind) - Kōji Wada
  5. EVO - Wild Child Bound
  6. Himawari (ひまわり) (Sunflower) - AiM
  7. One Vision - Takayoshi Tanimoto
  8. SLASH!! - Michihiko Ohta
  9. Fragile Heart - AiM
  10. 3 Primary Colors - Tamers
  11. Days-Aijō to Nichijō- (THANKS VERSION 1) (Days-愛情と日常- (THANKS VERSION 1) (Days (Love And the Ordinary) (Thanks Version 1) - AiM
  12. Yūhi non Yakusoku (夕陽の約束) (The Promise of The Setting Sun) - Fumiko Orikasa

Discográfica: BGM

Referencies editar

  1. «Digimon Tamers (Sitiu oficial)» (xaponés). TOEI ANIMATION. Consultáu'l 20 de xineru de 2015.
  2. «DIGIMON TAMERS (TOEI ANIMATION FILME LIST)» (inglés). TOEI ANIMATION Co., Ltd.. Archiváu dende l'orixinal, el 21 de xineru de 2015. Consultáu'l 20 de xineru de 2015.

Enllaces esternos editar