División Antártica Australiana

la División Antártica Australiana (inglés: Australian Antarctic Division; AAD) ye una división del Departamentu de Mediu Ambiente. La división encargar de programes científicos y proyeutos d'investigación pa contribuyir a la comprensión de L'Antártida y l'océanu Antárticu. Realiza y sofita programes d'investigación en collaboración con otres organizaciones australianes ya internacionales, como la Oficina de Meteoroloxía y Geoscience Australia, según l'alministración y el caltenimientu de la presencia nel Territoriu Antárticu Australianu y les islles subantártiques Heard y McDonald.

División Antártica Australiana
organismu públicu, Programa Antártico Nacional (es) Traducir y Organismo del Gobierno australiano (es) Traducir
Llocalización
Sede Hobart
Direición Australia
Historia
Fundación1r xineru 1949
Fundador Phillip Law
Participación empresarial
Organización matriz Department of the Environment (en) Traducir
Forma parte de
Web oficial
Cambiar los datos en Wikidata

Competencies editar

 
C-212-400 de la División Antártica Australiana forníu con esquíes pa operar en L'Antártida.

Competencies de la División Antártica Australiana:

  • Alministrar el Territoriu Antárticu Australianu y el Territoriu de les Islles Heard y McDonald
  • Conducir investigaciones n'árees d'alta prioridá de ciencies antártiques
  • Coordinar y remanar el programa loxísticu d'Australia en L'Antártida
  • Promover investigaciones antártiques n'universidaes al traviés de subvenciones y la prestación de sofitu loxísticu
  • Desenvolver propuestes de polítiques y apurrir asesoramientu sobre los intereses d'Australia en L'Antártida
  • Promover los intereses antárticos d'Australia dientro del Sistema del Tratáu Antárticu
  • Caltener una presencia permanente na rexón al traviés d'estaciones permanentes, l'establecimientu de bases de campu y de la prestación de tresporte, comunicación y servicios médicos
  • Actuar como la fonte primaria d'información antártica australiana

Programa Antárticu Australianu editar

La División Antártica Australiana presenta'l programa antárticu australianu (AAP) con cuatro oxetivos principales:

  • Caltener el Sistema del Tratáu Antárticu y aumentar la influencia d'Australia nél
  • Protexer el mediu ambiente antártico
  • Entender el papel de L'Antártida nel sistema climáticu mundial
  • Llevar a cabu'l trabayu científicu d'importancia práutica, económica y nacional

Estaciones d'investigación editar

 
Base Isla Macquarie en 1996.

La sede de la AAD ta basada en Kingston, Tasmania, un pocu al sur de Hobart. La sede de la división cunta con llaboratorios pa ciencies, electrónica y microscopía electrónica, talleres mecánicos y de preseos, un acuariu d'investigación del krill, un herbario, almacenes d'equipos, comunicaciones y otros servicios operacionales y de sofitu.

La AAD caltién trés estaciones permanentes nel continente antárticu, y una na subantártica isla Macquarie:[1]

Remotos campamentos antárticos operen mientres la temporada d'investigación de branu en sofitu a les operaciones costeres y del interior.

Tresporte editar

 
Investigadores estudiando pingüinos mientres viaxen a bordu del Aurora Australis.

Aviación editar

La AAD utiliza un sistema de tresporte aereu, tantu pal tresporte dende y escontra L'Antártida, y pal tresporte dientro del continente. Les aeronaves pa esti sistema son apurríes y operaes so contratu por operadores del sector priváu. Servicios dende y escontra L'Antártida son apurríos ente payares y febreru de cada añu por un Airbus A319-115LR operáu por Skytraders. Esti avión opera dende y escontra la pista de xelu Wilkins, asitiada a unos 65 km de la Base Casey.[2][3]

Servicios dientro de L'Antártida son apurríos por aviones y helicópteros. Los servicios n'aviones son apurríos por un par de CASA 212-400 forníos con esquíes, que tamién son operaos por Skytraders. Estos aviones operen dende la pista Wilkins y dende pistes de nieve más pequeñu en caúna de los trés estaciones permanentes, según nos llugares de campu que tengan l'área plana necesaria de nieve o xelu. Servicios d'helicópteros son apurríos por trés Eurocopter AS 350 BA Esguil operaos por Helicopter Resources.[2][4]

Barcos editar

La AAD utiliza'l ruempexelos RSV Aurora Australis, un barcu d'investigación marina d'usos múltiples y de reabastecimiento fletáu a la Peninsular and Oriental Steam Navigation Company. El RSV Aurora Australis foi botáu en 1989 y construyíu por Carrington Slipways en Newcastle (Australia).[5]

Alministración territorial editar

La AAD ye responsable, en nome del Gobiernu d'Australia, de l'alministración de los dos territorios federales australianos que s'atopen en llatitúes antártiques o subantártiques:

Anque la AAD caltién una base de la isla Macquarie, la islla nun ye un territoriu federal sinón que ye parte del estáu australianu de Tasmania.

Referencies editar

  1. «Stations». Australian Antarctic Division. Archiváu dende l'orixinal, el 25 d'ochobre de 2010. Consultáu'l 16 d'ochobre de 2010.
  2. 2,0 2,1 «From Oz to Ice: Flight Operations of the Australia Antarctic Division». Airliner World (Key Publishing Ltd). November 2010. 
  3. «Aviation». Australian Antarctic Division. Archiváu dende l'orixinal, el 4 d'ochobre de 2010. Consultáu'l 16 d'ochobre de 2010.
  4. «Intra-continental operations». Australian Antarctic Division. Archiváu dende l'orixinal, el 29 de setiembre de 2010. Consultáu'l 16 d'ochobre de 2010.
  5. «Aurora Australis». Australian Antarctic Division. Consultáu'l 16 d'ochobre de 2010.

Enllaces esternos editar