Bandera de la República Socialista Federativa Soviética de Rusia

La bandera de la República Socialista Federativa Soviética de Rusia foi la última bandera de la era soviética, siendo adoptada pola RSFS de Rusia el 9 de xineru de 1954 y cayó en desusu'l 1 de payares de 1991.


Bandera República Socialista Federativa Soviética de Rusia

Datos xenerales
Territoriu RSFS de Rusia
Usu
Proporción 1:2
Adopción 9 de xineru de 1954
Colores      Colloráu     Celeste     Oru
Diseñador Valentin Petrovich Viktorov
[editar datos en Wikidata]

Descripción editar

 
Esta imaxe de 1981 describe la forma p'asitiar los símbolos y tou detalle necesariu pa la bandera de la RSFS de Rusia.

La Constitución de 1978 establez lo siguiente:

La bandera estatal de la República Socialista Federativa Soviética de Rusia preséntase como un pañu rectangular de color coloráu con una franxa celeste nel polu esquierdu que s'estiende a tou lo ancho [lleer altor] y constitúi un octavu de llargor de la bandera.

Ente 1937 y l'adopción de la bandera a la derecha, la bandera yera colorada colos calteres cirílicos РСФСР (RSFSR) na esquina cimera izquierda, nun estilu tradicional de la caligrafía ornamental cirílica.

En febreru de 1947, el Presidium del Sóviet Supremu de la URSS adoptó un resolución, por que toles repúbliques de la Xunión Soviética desenvolvieren y adoptaren nueves banderes nacionales. Acordies con el proyeutu de Valentín Petrovich Viktorov. El Presidium del Sóviet Supremu de 09 de xineru 1954 adoptó una nueva bandera nacional pa la RSFSR. El 2 de mayu de 1954, el decretu foi aprobáu y entró na descripción del artículu 149 de la bandera na Constitución (Llei Fundamental) de la RSFSR. Finalmente, el 23 d'avientu de 1955, el Presidium del Sóviet Supremu aprobó'l Reglamentu de la bandera del estáu de la RSFSR:

La Bandera Estatal de la República Federativa Soviética de Rusia Socialista ye un pañu rectangular de color coloráu con franxa azul claro cerca del estil en toa l'anchor de la bandera, que ye de 1/8 del llargor de la bandera. Na esquina cimera izquierda de la tela colorao tán representaes de color doráu la focete y el martiellu, y percima d'ellos una estrella de cinco puntes de color coloráu bordiáu n'oru. La rellación ente l'anchor y el llargor - 01:02.
La focete y el martiellu encaxen nun cuadráu que los sos llaos son iguales a 1/4 del anchu de la bandera. La punta del focete cai de cara cimeru a mediu camín del cuadráu imaxinariu, tando la focete y el martiellu en contra de les esquines inferiores de la plaza. Martiellu con un llargor de mangu de 3/4 d'una plaza en diagonal.
Estrella nun círculu con un diámetru de 1/8 del anchor de la bandera, pal llau cimeru de la plaza cinco puntes.
Distancia vertical d'exa estrella, focete y el martiellu nel estil de la bandera ye igual a 2/5 del anchu de la bandera. La distancia dende'l cantu cimeru de la bandera al centru de la estrella - 1/8 del anchor de la bandera.

Banderes históriques editar

Otres versiones de la bandera editar

Ver tamién editar

Referencies editar

Enllaces esternos editar


.