Tennessee Titans ye un equipu de la National Football League que xuega en Nashville, Tennessee. Forma parte de la división sur de la Conferencia Americana. La franquicia foi fundada en 1960 col nome Houston Oilers. Los Titanes nun ganaron nunca'l Super Bowl, xugándolo una sola vegada en 2000 (Super Bowl XXXIV) contra los St. Louis Rams.

Tennessee Titans
Situación
Estáu Estaos Xuníos
Datos
Tipu equipu de fútbol americanu
Fundáu en1960
Propietariu Bandera de Estaos Xuníos d'América Amy Adams Strunk
Entrenador Bandera de Estaos Xuníos d'América Mike Vrabel
Mascota T-Rac (en) Traducir
Categoría National Football League
Instalaciones
Estadiu Nissan Stadium
Capacidá 67 700
Inaugurao 27 ago 1999
Dueñu de Amy Adams Strunk

Web oficial
Cambiar los datos en Wikidata

Houston Oilers editar

Los años na AFL editar

L'orixe del nome de la franquicia de Oilers deber a que Houston yera una ciudá onde la economía venía del petroleu y pa representar meyor a los trabayadores d'esti combustible'l so fundadores xunto con Bud Adams decidieron llamar al equipu Houston Oilers.

Houston Oilers foi unu de los equipos que fundó l'American Football League xunto con Dallas Texans, Los Angeles Chargers, Buffalo Bills, ente otros. L'equipu quedó encuadráu na División Este, xunto con Buffalo Bills, Boston Patriots y New York Titans/Jets, a los que darréu se xuniríen los Miami Dolphins. El 11 de setiembre de 1960 llegaba la primer victoria de la historia de la franquicia, qu'acabaría la temporada con un récor de 10-4 y clasificáu pa enfrentase a Los Angeles Chargers, ganadores de la División Oeste, nel AFL Championship Game. Los Oilers alzar col trunfu por 24-16. Al añu siguiente, en 1961, volveríen ganar la División Este con un récor de 10-3-1, sobreponiéndose a un 1-3-1 inicial y a un cambéu d'entrenador, y ganaron na final de nuevu a Los Angeles Chargers por 10-3. Son los dos únicos títulos que tien la franquicia. George Blanda, el nuesu QB, foi nomáu MVP de la temporada 1961. En 1962, repitieron títulu divisional, con récor de 11-3, pero perdieron el AFL Championship Game contra los Dallas Texans por 17-20. Los Oilers fueron campeones con Lou Rymkus como entrenador en xefe y George Blanda como mariscal.

Na temporada 1967 perderíen ante los Oakland Raiders, quedando fora de llegar al Super Bowl II, pero los Oilers seríen l'equipu más ganador de la vieya AFL. El so primer estadiu foi'l Jeppesen Stadium y en 1967 al Rice Stadium.

Incorporación a la NFL editar

El debú de los Houston Oilers empezó nun nuevu estadiu: el Astrodome, el primer estadiu dafechu cubiertu del mundu, esto ye, un domo. Ellos seríen asignaos a l'AFC Central xunto colos Pittsburgh Steelers, Cleveland Browns y Cincinnati Bengals.

La so primer temporada na NFL en 1970 foi abondo mediocre con marca de 3-10-1. Na segunda, onde roblen al mariscal Dan Pastorini, foi con marca de 4-9-1 y pa peor en 1972 tendríen en miserable 1-13. Nin siquier cola llegada de Bill Peterson pudo remediase el cayente de los Oilers con un entamu mediocre de 0-5 pa terminar per segundu añu consecutivu con record de 1-13. En 1974 sería daqué más dignu porque l'equipu termina con marca de 7-7 y en 1975 vuelven dempués de 7 años a tener marca ganadora con 10-4 y clasificando a los Play off, anque perderíen ante los Cincinnati Bengals nel xuegu de comodín.

Finales de los '70: los meyores años editar

Depués de temporaes con altibaxos en 1978 roblen a Bum Phillips como Head Coach y al novatu running back Earl Campbell quién sería novatu del añu n'ofensiva y MVP ofensivu corriendo 1450 yardes y calificando a los Play Off con marca de 10-6.

Los Oilers llograríen la so primer victoria en postemporada dende la so incorporación a la NFL dende 1970, ante los Miami Dolphins de vistante por 17 a 9.Depués los Oilers diríen a Foxboro a vencer a los New England Patriots por 31 a 14. Cuando taben un partíu de llegar al Super Bowl depués d'una milagrosa temporada, cayeríen en Three Rivers Stadium ante los Pittsburgh Steelers por 34-5, perdiendo la primer final d'AFC na so historia. A pesar d'esa derrota'l fechu de ser la primer vegada que lleguen a la final de la AFC dende la so incorporación dexaría a los fanáticos contentos con tal bon balance. A partir de 1974, empezaría una nueva etapa muncho más granible. La llegada en 1975 de Bum Phillips como Head Coach y de dellos xugadores como Elvin Bethea, catapultaron a los Oilers a una magnífica temporada de 10-4, la prmera temporada con récor positivu nuna décadaa partir del añu 1977, les temporaes victorioses asocediéronse. La llegada de Earl Campbell, ”The Tyler Rose” en 1978 fondió a los Oilers de Phillips nos play offs.

En 1979 Earl Campbell non solo sería MVP na NFL como ofensivu, sería tamién l'únicu xugador na historia de los Houston Oilers en ser MVP de la NFL corriendo 1697 yardes y anotando 19 touchdowns. Campbell xunto col Quarterback Dan Pastorini, el Wide Receiver y Kick Returner Billy Johnson, el DE Elvin Bethea y el head coach Burn Phillips llevaríen a los Oilers a tener marca de 11-5 y clasificar a los Play off. Nel xuegu de comodín ganaríen a nel Astrodome a los Denver Broncos por 13 a 7 ensin Pastorini y Campbell, que nun xugaron por mancadura. Dambos jugadoers volveríen al partíu siguiente de Play Off en San Diego ante los San Diego Chargers onde venceríen los Oilers por 17 a 13 col agregáu de que Vernon Perry, defensivu de Houston, interceptaría 4 balones estableciendo marca de Play Off na NFL. Nel xuegu de campeonatu de la AFC volveríen a Pittsburgh a enfrentase ante los Steelers pero cayeríen otra vegada de forma consecutiva por 27 a 13, daqué decepcionante pa los aficionaos de Houston, que mientres los Oilers faíen bones campañes y clasificando a los Play Off con un prendíu Earl Campbell ellos cantaben "Love Yá Blue", un cantar d'aliendu pal cuadru qu'usaba como insinia una torre petrolera color azul columbia con un bordáu interior blancu y otru bordáu esterior colloráu.

Los años '80 y la llegada de Warren Moon editar

Earl Campbell volvía faer otra temporada de suañu cuando corrió pa 1934 yardes y l'increíble marca de tener partíos consecutivos corriendo 200 yardes en permediu, llevándose'l MVP ofensivu del añu en 1980. Anque inda los Oilers cuntaben con Campbell, Billy "White Shoes" Johnson, Elvin Bethea, l'ofensivu Curly Culp y el coach Burn Phillips, yá nun cuntaben con Dan Pastorini, el so mariscal. Magar ello, iguar pa terminar con marca de 11-5 y per tercer vegada xugar el wildcard de la NFL, sim embargu, perdieron ante l'equipu campeón d'aquella temporada, los Oakland Raiders en calidá de visitantes por 27 a 7. Dempués d'esa campaña'l dueñu del equipu, Bud Adams, insatisfechu, despidió al coach Phillips y reemplazar con Ed Biles.

En 1981 el novatu Willie Tullis devuelve una patada de 95 yardes pa llograr el Touchdown del trunfu nos postreros segundos nuna victoria 27 a 20 sobre Los Angeles Rams en calidá de visitante. Aquella temporada, por problemes na defensiva y les salíes de Billy Johnson y Curly Culp del equipu, los Oilers terminaron con marca de 7-8.

En 1982 l'equipu de Houston fadría una de les sos peores campañes na historia de la franquicia terminando 1-8 (temporada encurtiada por fuelga) ente que Earl Campbell namái percorrió 536 yardes. La única victoria foi sobre los Seattle Seahawks por 23 a 21 nel Astrodome. Les coses nun podíen ser peor cuando la siguiente temporada remataron con marca 3-13 depués d'empezar con rexistru 1-5. Mientres esa temporada, el coach Ed Biles arrenuncia al equipu y ye remplazado por Chuck Studley quien gana 2 de los 10 postreros partíos de la temporada de 1983. L'entrenador de reemplazu, Chuck Studley foi sustituyíu por Hugh Campbell.

En 1984 los Oilers roblen al quarterback Warren Moon como futuru d'esta franquicia. Moon yera traíu de los Edmonton Eskimos de la CFL, la Lliga de Football Canadiense onde llogra ganar 5 vegaes la Grey Cup ente 1978 y 1983. Pero a pesar de la firma del nuevu mariscal esta temporada sería la cortáu Earl Campbell. La cosa agravóse cuando la defensiva dexó 457 puntos pa rematar con marca de 2-14. En 1985 roblen a un nuevu corredor, Mike Rozier, proveniente de la inactiva lliga USFL. Rozier non serìa de muncha ayuda por cuenta de que terminaría con namái 462 yardes, y sumáu a un irregular Warren Moon los Oilers cayen en 5-11 final. Esa temporada da la salida de Hugh Campbell, y va ser remplazado por Jerry Glanville. Los bonos años de Glanville nun empezar naquella temporada, yá que a pesar de que los Oilers empezaron ganando a los Green Bay Packers por 31 a 3 en calidá de visitantes, Warren Moon terminó con 26 intercepciones y 3489 yardes por aire, pa una marca de 5-11.

Sería en 1987 cuando los Oilers empezaríen a ganar. Houston empecipió con marca 2-1 y 2 d'esos partíos fueron cola mayoría de los xugadores suplentes. El mariscal Moon dixo aquella vegada que se diba de los Oilers a la fin de la temporada si ellos nun teníen temporada ganadora, nesi momentu Houston perdió 3 de 4 xuegos. Sicasí los Houston Oilers ganaron 3 de 4 alcuentros y terminaríen con marca de 10-6, y volveríen a los Play Offs dempués de 7 años d'ausencia. L'equipu de Warren Moon, Mike Rozier, Drew Hill, Ernest Givins, Mike Munchak, Bruce Matthews, Sean Johns y Tony Zendejas diría xugar el xuegu de comodín de la AFC nel Kingdome ante Dave Krieg, Curt Warner, Steve Largent y los Seattle Seahawks. El partíu túvose que definir en tiempu extra por cuenta de qu'en la última xugada del 4ºcuartu Dave Krieg empata con un pase a Brian Blades. Nel tiempu suplementariu los Oilers ganen el partíu gracies al gol de campu de Tony Zendejas de 42 yardes, llogrando'l derechu a xugar el campeonatu divisional onde cayeríen ante los Denver Broncos por 34 a 17.

Los empobinaos de Jerry Glanville volvieron llegar a los Play Off en 1988 con marca de 10-6 y con 8 xugadores All-Pros nesa temporada. Nesi equipu los Guardias Bruce Matthews y Mike Munchak (Dambos son miembros del Salón de la Fama de la NFL) con una sólida llinia ofensiva establecida, el RB Mike Rozier anotando 10 touchdowns, Warren Moon llanzando 17 pases TD y el WR Drew Hill con 1141 yardes, los Oilers ganaríen el xuegu de comodín ante los Cleveland Browns en calidá de visitantes por 24 a 23 nuna tarde nevada de Navidá y col RB suplente Allen Picket anotando 2 TD nesa victoria. Pero la suerte terminóse-yos cuando en Rich Stadium, nun fríu partío, perderíen ante los Buffalo Bills en Buffalo.

En 1989 Houston tuvo una inconsitente temporada nos sos primeros 8 xuegos pero clasificando a los Play Offs con marca de 9-7. Nel Wildcard de la AFC perderíen nel Astrodome ante otro equipu inconsistente, los Pittsburgh Steelers, por 26 a 23 gracies al Gol de campu de Gary Anderson nel postreru segundu. Dempués Jerry Glanville sería despidíu y remplazado por Jack Pardee.

Principios de los '90: Les últimes allegríes editar

En 1990 los Oilers empecipiaríen perdiendo de forma humillante ante'l nuevu equipu de Jerry Glanville, los Atlanta Falcons, por 47 a 27 n'Atlanta. Dempués llevantaríense ante los Indianapolis Colts nel Astrodome por 24 a 10. L'equipu anduvo despistándose mientres la temporada pero ganadon los 3 de los 4 últimos xuegos pa terminar 9-7 y tar en Play Off como 6º clasificáu sumáu al llogru de Warren Moon de ser el MVP Ofensivu del añu. Pero la cosa volvió ser derrota nel wild-card al cayer 41 a 14 ante los Cincinnati Bengals en Riverfront Stadium. 1991 sería un entamu positivu de campaña con 7-1 de marca y Warren Moon llanzando 4690 yardes. Dempués de 24 años d'esistencia los Oilers ganaríen la AFC Central con marca de 11-5. Nel xuegu de comodín los Oilers ganen en Houston a los New York Jets por 17 a 10 gracies a la intercepción del Safety Bubba McDowell na yarda 5. Na ronda divisional atopar con John Elway y los Denver Broncos en Mile High Stadium na tarde. Houston empezó ganando 24 a 16 pero Elway fadría una de les sos meyores actuaciones xunto colos sos receptores llograron quebrar a los Oilers por 26 a 24. En 1992 los Oilers sufriríen yá que Warren Moon mancóse y quedó fora por tola metá de la temporada pero iguar col corredor Lorenzo White, los receptores Ernest Gevins y Heywood Jeffries, el Linebacker Ray Childress, los llineros ofensivos Mike Munchak y Bruce Matthews y el so espatexador Al del Greco iguar pa terminar 10-6 y xugar el Wildcard de la NFL de visitantes antes los Buffalo Bills. Pa esi partíu volvía Warren Moon y el so equipu empezó ganando 35 a 3. Cuando creíen qu'ellos ganaren los Bills resucitaron dieron vuelta'l marcador y ganaron el partíu gracies a un gol de campu en tiempu extra.

Lo peor d'esa derrota (qu'amás de eso ye la mayor remontada na historia de la NFL), ye que los Bills (a pesar de cuntar colos WR Don Beebe, Andre Reed y Peete Metzelaars, el C Jim Richter más defensivos como'l LB Darryl Talley, el CB Mark Kelso y l'espatexador Steve Christie) nun teníen al QB Jim Kelly nin col RB Thurman Thomas quien tuvieron que ser remplazados por Frank Reich y Kenneth Davis quien fixeron la so meyor actuación. En 1993 l'equipu tendría un mal entamu perdiendo 4 de los 5 primeros partíos rematando cola derrota de 35 a 7 ante los Bills en Buffalo. Pero apaecería Gary Brown. El nuevu corredor del equipu sumaría 1.002 yardes en 8 entamos pa llograr ayudar a tener marca de 11-0 de partíos ganaos consecutivos y terminar la parte regular de la lliga con marca 12-4 ganando la AFC Central. Pero sufriríen la doliosa gana ante los Kansas City Chiefs yá que a pesar de xugar bien la primer metá nel 3º y 4º cuartu l'equipu colapsaría l'equipu pa cayer 28-20 y perder la posibilidá de xugar el xuegu de campeonatu de l'AFC. A la fin el mariscal Warren Moon foi tresferíu a los Minnesota Vikings primero que l'equipu realmente colapsara.

1994 d'equí p'arriba: El colapsu editar

La cosa empezaría a desmoronarse en 1994 cuando l'equipu terminó con marca de 2-14. Yá ensin Moon l'equipu empezaría tamién a taramellar en casa consiguiendo na so mayoría ganes. Esto tamién obligó a Jack Pardee a arrenunciar al equipu y ser remplazado por Jeff Fisher. En 1995 los Oilers escueyen nel Draft d'esi añu al QB Steve McNair. Sía que non el mariscal titular yera Chris Chandler y el so nivel de xuegu foi aceptable a pesar de que l'equipu terminó con marca de 7-9. Bud Adams nel 19 de payares d'aquel añu anunció la movida de la franquicia a Nashville cuando'l contratu col Astrodome terminara. Empezar a surdir tamién cuando Bud Adams pidió-y a la ciudá de Houston construyir un nuevu estadiu. Mientres la embole les autoridaes de la ciudá prometieron $144 millones pa construyir un nuevu estadiu y de esa cifra, $70 millones vendríen de los boletos vendíos dende 1995 d'equí p'arriba. Sicasí la ciudá taba perdiendo interés nel equipu y nun taben dispuestu a pagar tanto dineru pa caltener a los Oilers en Houston. La idea de mover la franquicia a Nashville vieno al traviés de conversaciones secretes ente Bud Adams y l'Alcalde de la ciudá mentada, Phil Bredesen.

1996: Última temporada en Houston editar

Los Oilers en cuenta de traer 60.000 espectadores solo tuvieron 20.000. Esto fizo que los $70.000.000 prometíos pal nuevu estadiu nun se llograren y asina se selló'l destín de los Oilers que víen nuevos vientos en Tennessee. En casa l'equipu tuvo un probe desempeñu de 2-8 pero con un escelente 6-0 de visitantes. L'en el Draft de 1996 selecionaron al HB Eddie George quién llogró ser el novatu del añu na NFL con 1.368 yardes corríes. Nel so postreru partíu en casa y el postreru na historia d'equipu los Oilers perderíen 21-13 ante los Cincinnati Bengals. Selmanes dempués l'equipu tomaría les maletes pa dise a xugar a Memphis en 1997 y Vanderbilt en 1998 pa depués en 1999 establecese como Tennessee Titans.

Tennessee Oilers (1997-1998) editar

Tres l'anunciu'l 8 de mayu de 1997, tres 38 años a la vera del Golfu de Méxicu, onde "Bud" Adams dixera que la histórica franquicia treslladar a Tennessee, renombrándose como Tennessee Oilers, empezó un periodu de transición.

El campu que la ciudá de Nashville taba construyendo nun taría termináu hasta la temporada 1999, polo que la casi precipitada marcha del equipu de Houston obligó a qu'en 1997 xugar en Memphis, a más de 320 km. de Nashville. La causa ye que l'estadiu de la Universidá de Vanderbilt, que ta en Nashville yera demasiáu pequeñu (41000) y el de la Universidá de Tennessee, en Knoxville y más cerca de la capital estatal (290 km), demasiao grande (102000). Asina, el Liberty Bowl Memorial Stadium convertir na casa temporal de los Tennessee Oilers. Por tanto, ente l'alloñanza de Nashville, el pocu presto que la ciudá de Memphis amosó a agospiar a un equipu d'otra ciudá, y la discreta temporada del equipu (8-8), fixo qu'en 1997 les graes permanecieron a menos de la metá de la so ocupación.

“Bud” Adams acabó tragándose'l so arguyu y en 1998 l'equipu establecer nel Vanderbilt Stadium, en Nashville. Ellí, anque l'equipu recibió más sofitu de los aficionaos, la temporada volvió acabar 8-8, pero amosáronse signos de meyora, compitiendo por entrar en Play Offs hasta casi'l final de temporada. Los años de los Tennessee Oilers pasaron de volao y el proyeutu que “Bud” Adams quería echaría a andar, definitivamente, en 1999.

Tennessee Titans (1999-Actualidá) editar

 
El llar actual de los Titans, Nissan Stadium.

Tres dos años cerrando'l nuevu proyeutu, el 22 d'avientu de 1998 anúnciase'l nuevu ya ilusionante nome de Tennessee Titans, que daría empiezu a partir de la temporada siguiente. “Bud” Adams quería un nome que reflexara poder, fortaleza, lideralgu y otres cualidaes heroiques, y el Titans axuntaba toes eses condiciones. Amás, el fechu de que Nashville sía conocida como “L'Atenes del Sur” pol so eleváu númberu d'escueles cimeres y pol so retruque a tamañu real del Partenón d'Atenes, encaxaba a la perfeición. Llástima que naide dixera a “Bud” Adams que'l padre de Atenea, Zeus, xunto colos sos hermanos Hades y Poseidón, fuera quien ganara a los Titanes y acabara col so dominiu sobre'l mundu, pero bonu.

Sía que non, l'entamu de los Tennessee Titans nun pudo ser meyor. Javon Kearse foi'l primera Titan escoyíu nel Draft, y el Adelphia Coliseum, la nueva y definitiva casa del equipu, foi inauguráu con una afecha victoria 36-35 frente a los Cincinatti Bengals. A partir d'ende, tou empezó a dir en llinia ascendente. Un récor de 13-3, sicasí, nun foi abondu pa ganar la AFC Central, que la llevaron los Jacksonville Jaguars (14-2). Ello forzó al equipu a xugar la ronda de Wild Card frente a los Buffalo Bills. El Music City Miracle diera a los Titans la victoria y avanzaron pa visitar y midise a los Indianapolis Colts d'un mozu Peyton Manning. Eddie George pasó percima del rival y los Titans, con una victoria por 19-16, avanzaron al AFC Championship Game. Nunca antes los Titans fueren capaces de superar esti penúltimu pasu, y ante ellos teníen a los Jacksonville Jaguars. Los Titans entartallaron al so rival y na so primer temporadase llegaren a la SuperBowl XXXIV. Una SuperBowl onde esperaben los Saint Louis Rams del Greatest Show on Turf y Kurt Warner. Sicasí, los Titans quedar a una yarda d'anotar el TD del posible empate y la victoria foi pa los Rams.

En 2000 llogróse'l títulu de la AFC Central y l'equipu taba decidíu a refaese y llograr esta vegada l'oxetivu. El qu'años dempués foi consideráu como'l meyor equipu de la Historia de los Oilers/Titans cayería derrotáu nel AFC Divisional Game frente a los Baltimore Ravens. En 2002, l'equipu demostró que'l nivel de xuegu siguía siendo eleváu y lo del añu anterior solamente una esceición. La espansión de la NFL y la reordenación de les divisiones encuadró a los Tennessee Titans na AFC South, xunto a Indianapolis Colts, Jacksonville Jaguars y los acabante incorporar Houston Texans, alliniación que se caltuvo hasta l'actualidá. El récor de 11-5 sirvió por que los Titans alzárense como los primeros campeones de la nueva división. Pero la carrera de los Titans pol títulu acabaría ende. Los Oakland Raiders pasaron percima del equipu de Tennessee nel AFC Champsionship Game por 24-41.La temporada 2003 volvió amosar unos Titans dominantes, que con un récor de 12-4, igualaron el de los campeones de división, Indianápolis Colts.l'encruz nel AFC Divisional Game contra los New England Patriots de Tom Brady atayaron, una vegada, les esperances de “Bud” Adams de llograr que'l so equipu fuera campeón. Nengún equipu de la NFL ganó más partíos que los Tennessee Titans ente los años 1999 y 2003. 56-24 como récor en temporada regular, 4 temporaes de 5 entrando en Play Offs que, sicasí, como pasara sol nome de Houston Oilers, tuvieron malditos, con un récor de 5-4, incluyida la derrota na SuperBowl XXXIV. “Bud” Adams siguía ensin el so allampáu aniellu de campeón de la NFL. L'únicu “títulu” que los Titans sacaron d'esti maraviyosu quinqueniu foi'l de MVP (compartíu) que s'apurrió a Steve McNair nel añu 2003.

El tope salarial obligó a desmantelar al equipu en 2004, qu'ente les cortes de xugadores clave y les mancadures, fundióse. Taba claru que s'empezara un procesu de reconstrucción que dura casi hasta'l día de güei.

Roster en 2017 editar

ATAQUE

NᵘNAME POS.

QB

  • 8 MARIOTA, MARCUS
  • 11 TANNEY, ALEX
  • 16 CASSEL, MATT

WR

  • 10 McBRIDE, TRE
  • 13 TAYLOR, TAYWAN
  • 18 MATTHEWS, RISHARD
  • 19 SHARPE, TAJAE
  • 83 DOUGLAS, HARRY
  • 84 DAVIS, COREY

TE * 82 WALKER, DELANIE

  • 87 SMITH, JONNU
  • 88 AMARO, JACE
  • 89 SUPERNAW, PHILLIP

RB/FB

  • 22 HENRY, DERRICK
  • 28 MUHAMMAD, KHALFANI
  • 29 MURRAY, DeMARCO
  • 45 FOWLER, JASTON

OL

  • 60 JONES, BEN
  • 62 LEVIN, COREY
  • 64 KLINE, JOSH
  • 67 SPAIN, QUINTON
  • 68 LELITO, TIM
  • 71 KELLY, DENIS
  • 73 SEATON, BRAD
  • 77 LEWAN, TAYLOR
  • 78 CONKLIN, JACK
  • 79 TRETOLA, SEBASTIAN

DEFENSA

DL

  • 90 JONES, DaQUAN
  • 92 ABDESMAD, MEHDI
  • 94 JOHNSON, AUSTIN
  • 95 BLACKSON, ANGELO
  • 96 WILLIAMS, SYLVESTER
  • 97 KLUG, KARL
  • 99 CASEY, JURRELL

LB

  • 44 CARRAWAY, JOSH
  • 50 PALMER, NATE
  • 52 WALLACE, AARON
  • 54 WILLIAMSON, AVERY
  • 55 BROWN, JAYON
  • 57 STAPLES, JUSTIN
  • 59 WOODYARD, WESLEY
  • 91 MORGAN, DERRICK
  • 93 DODD, KEVIN
  • 98 ORAKPO, BRIAN

DB

  • 21 SEARCY, DaNORRIS
  • 23 McCAIN, BRICE
  • 24 REED, KALAN
  • 25 JACKSON, ADOREE'
  • 26 LOGAN, RYAN
  • 31 BYARD, KEVIN
  • 36 SIMS, LeSHAUN
  • 37 CYPRIEN, JOHNATHAN
  • 41 TRAWICK, BRYNDEN

EQUIPOS ESPECIALES

  • 4 SUCCOP, RYAN
  • 6 KERN, BRETT
  • 48 BRINKLEY, BEAU

Referencies editar

Enllaces esternos editar