[[Categoría:All-America Football Conference (es) Traducir]]

Cleveland Browns
Situación
Estáu Estaos Xuníos
Coordenaes 41°30′22″N 81°41′59″W / 41.50607°N 81.6996°O / 41.50607; -81.6996
Datos
Tipu equipu de fútbol americanu
Fundáu en1946
Propietariu Bandera de Estaos Xuníos d'América Jimmy Haslam
Entrenador Bandera de Estaos Xuníos d'América Freddie Kitchens
Categoría All-America Football Conference (es) Traducir
Instalaciones
Estadiu FirstEnergy Stadium (es) Traducir
Dueñu de Jimmy Haslam
Dee Haslam

Web oficial
Cambiar los datos en Wikidata

Cleveland Browns ye un equipu de fútbol americanu que xuega na AFC Norte de la NFL. Tienen la so base en Cleveland, Ohio.

Historia editar

1946-1949 editar

Los Cleveland Browns nacen, siendo propietariu Arthur McBride, en 1946 pa xugar na acabante crear All-America Football Conference. Los aficionaos escoyeron pal equipu'l nome de Panthers, pero refugóse porque yá había un equipu fallíu de fútbol americanu con esi nome, en volviendo a convocar a los aficionaos salió escoyíu'l nome de Browns, al entrenador en xefe Paul Brown nun taba bien conforme con que l'equipu llamárase como él, pero a la fin dio'l so consentimientu por que'l nome del equipu fuera Browns nel so honor.[1]

Los Browns ganaron los cuatro títulos que s'apostaron de la AAFC, llegando a tar invictos mientres cuasi dos temporaes (29 partíos), atropando 18 victories siguíes. Cleveland demostró un gran sofitu escontra los Browns dende'l primer momentu, estableciendo cifres récor d'asistencia, y obligando a la franquicia de la NFL na ciudá, los Rams, a movese a Los Angeles.

1950-1956 editar

Tres el fracasu de la AAFC los Browns xunir en 1950 a la NFL llegando a la final les primeres seis temporaes y ganando el campeonatu en trés causes (los seis finales apostar contra los Detroit Lions o contra los Rams de L.A.). Nesti gran equipu destacó la figura del mariscal Otto Graham al que les mancadures obligar a retirase en ganando'l títulu en 1955, la temporada siguiente sería la primera na que los Browns nun llegaríen a la final pol títulu.

1957-1970 editar

En 1957 l'equipu de Cleveland escueye nel draft al corredor de la Universidá de Syracuse Jim Brown, que lideraría'l xuegu de carrera de la lliga n'ocho de los nueve campañes que tuvo n'activu (amás de MVP en dos causes). Esi mesmu añu l'equipu llegaría otra vegada a la final del campeonatu, na que s'enfrentaron a los Detroit Lions y de la que salieron perdedores (59-14). Ente 1958 y 1961 Brown siguía liderando'l xuegu de carrera na lliga, con cifres que dacuando doblaben a los sos rivales, y sofitáu n'ocasiones con grandes actuaciones de los sos compañeros, como la del quarterback Milt Plum en 1960 (con 21 pases de touchdown). En 1961 Art Modell mercaría'l club.

En 1962, por primer y única vegada na so carrera, Brown nun foi'l meyor corredor, amás les crecientes diferencies col entrenador Paul Brown empioraron la situación y a la fin de la temporada, el fullback encabezó una revuelta de los xugadores na que-y pidieron la cabeza del entrenador, más tarde Paul Brown foi despidíu, siendo sustituyíu por Blanton Collier. En 1963 el fullback volvería encabezar la NFL, al igual qu'en 1964, añu en que los Browns ganaríen la so postrera final al ganar a Baltimore, final que volveríen apostar en 1965 pero que perderíen contra los Green Bay Packers, perdiendo tamién a Jim Brown que se retiraría pa dedicase al cine.

En 1966, primer edición del Superbowl, el relevu nel xuegu terrestre de los Browns recayó en Leroy Nelly que fadría más de 1000 yardes esa y les dos temporaes siguientes, sicasí nun sería abonda p'algamar los play-offs. Al añu siguiente tampoco fadríen una gran temporada , pero abondu pa liderar la nueva Century Division de la Conferencia Este anque cayeron ganaos polos Dallas Cowboys na final de conferencia. En 1968, ficharon al quarterback de los Pittsburgh Steelers Bill Nelsen, y la meyora foi sensible, ganando la división y la final de conferencia na qu'apoderaron a los Cowboys, pero nun llegaron al Superbowl III al ser humildaos na final de la NFL contra los Baltimore Colts (34-0). En 1969 Nelsen volvió atopar sofitu en receptores como Paul Warfield y Gary Collins, acabando de nuevu líderes de la Century Division, ganando de paliza la conferencia frente a los Cowboys, pero perdiendo otra vegada na final de la NFL esta vegada contra los Minnesota Vikings.

1971-1984 editar

 
First Energy Stadium, l'estadiu de los Browns.

En 1970 la unión de la NFL y la AFL fadría que se treslladaren a la American Football Conference los Steelers, Colts y Browns, estos postreros na Central Division. L'equipu acabaría con un balance de 7-7 ensin opciones de playoffs. En 1971, antes del entamu de la temporada'l HC Blanton Collier dexó'l cargu por motivos de salú y el so llugar ocupar Nick Skorich, con él llogró una marca de 9-5 y el títulu de la Central Division, pero nel playoff divisional fueron fácilmente esaniciaos polos Baltimore Colts (20-3).

Con Mike Phipps como QB en 1972 los Browns llograron un balance de 10-4 que-yos daría la plaza de Wild Card, tando a puntu d'estropiar la temporada perfecta” de los Dolphins, pero los de Miami consiguieron remontar y llevase finalmente'l partíu. En 1973 pese la bona temporada del home de la DL Jerry Sherk, Phipps llanzó 9 TDs y 20 intercepciones, y amás nengún corredor llogró más de 600 yardes. L'equipu acabó 7-5-2 y fora de playoffs.

En 1974 ente Phipps y el novatu Brian Sipe sumaron 10 TDs y 24 intercepciones, per primer vegada na so historia Cleveland acabó con balance negativu (4-10) y Nick Skorich tuvo que dexar el cargu. Magar la llegada de Forrest Greg como H.C. les coses nun ameyoraríen en 1975 y repitiríase el balance negativu (3-11).

En 1976, con Brian Sipe como QB titular, los Browns acabaríen 9-5 anque nun sería abondu pa llegar a playoffs. En 1977 les coses empezaron bien pero torcer al mancase Sipe, p'acabar 6-8 y cola marcha de Forrest Greg.

En 1978 el cargu de H.C. recayó en Sam Rutigliano, Sipe llanzó 21 TDs y el xuegu de carrera (comandado por Greg Pruitt y Mike Pruitt) llograría más de 2500 yardes, sicasí, factores como la débil defensa contra'l pase provocaron un balance final de 8-8. En 1979 Sipe llanzó 28 TDs y 26 intercepciones, y la defensa siguió dando demasiaes opciones a los rivales, p'acabar la temporada 9-7. Mientres esti periodu al equipu púnxose-y el llamatu de los “Kardiac Kids” pola gran cantidá de partíos reñíos que xugaba.

En 1980 Sipe foi MVP de la lliga y la OL tuvo trés xugadores de la Pro Bowl, ganando la división 11-5 y xugando el so primer partíu de playoff n'ocho años contra los Oakland Raiders. A falta de segundos pal final, Cleveland taba na zona field-goal y perdiendo 14-12. Entós pidieron tiempu muertu, Sipe consultó con Rutigliano, y los Browns executaron la REDE RIGHT 88 (que pasaría a la historia) na que Sipe buscó a la TE Ozzie Newsome na end-zone d'Oakland, pero foi interceptáu y los de Cleveland esaniciaos. El fechu de que nun se xugarán directamente'l field-goal deber a que'l so kicker, Dan Cockroft, mientres el partíu yá fallara dos y dos puntos extra (unu bloquiáu y otru por cuenta de un mal snap). En 1981 los Browns resentir d'esti golpe y acabaron 5-11, anque Newsome diría al Pro Bowl.

En 1982, con una temporada encurtiada pola fuelga, magar acabar 4-5 entraríen nun sistema espandíu de playoffs, onde fueron fácilmente ganaos polos Raiders. En 1983 magar la bona temporada de Sipe y Mike Pruitt el balance de 9-7 nun sería abondu pa entrar en playoffs.

En 1984 Sipe dexó la lliga, Mike Pruitt taría mancáu antes de dise a los Bills y Rutigliano foi sustituyíu por Marty Schottenheimer cuando los Browns diben 1-7. En 1985 el QB novatu Bernie Kosar consolidóse como titular y Earnest Byner y Kevin Mack corrieron pa más de 1000 yardes cada unu. N'acabando primeros de división con 8-8, namái la inspiración de Dan Marino esanició a unos Browns que ganaben al descansu del playoff divisional 20-3.

1985-1990 editar

En 1986 l'actuación de Kosar y una defensa con cinco xugadores de Pro Bowl dexaríen llograr un 12-4, salvando de milagru'l partíu de playoff divisional contra los Jets magar tar en 3º y 24 a menos de cuatro minutos pal final y perdiendo 20-10. Pero la desgracia esperaba nel partíu pol campeonatu de la AFC contra los Denver Broncos, magar dir ganando 20-13 a falta de 5:32 pal final y los Tarascos acorrexaos na so yarda 2. Surdió entós la figura de John Elway pa dirixir el (históricu) DRIVE y percorrer les 98 yardes del campu, con 28 yardes de carrera en cinco xugaes, incluyíos dos scrambles de Elway pa 20 yardes, y con 78 yardes en seis pases completos, incluyíu unu de 20 yardes nun 3º y 18 tres un sack pa -8 yardes. Amás Denver llogró escosar prácticamente'l reló y les posibilidaes de Cleveland.

En 1987 ocho xugadores viaxaron al Pro Bowl, l'equipu acabó 10-5, ganó fácilmente'l playoff divisional a los Indianapolis Colts y viaxó a Denver pa la revancha pol títulu de conferencia. La desgracia esta vegada vendría en forma de FUMBLE (tamién históricu). Los Browns llograron remontar un 21-3 al descansu con cuatro TDs na segunda metá, pero Denver volvió ponese per delantre 38-31 a falta de menos de cinco minutos pal final y Kosar llogró llevar al so equipu hasta la yarda 8 rival. Entós los Browns decidieron executar un draw pa la carrera de Earnest Byner pero'l DB de los Tarascos Jeremiah Castille fizo que perdiera la posesión, y Cleveland la eliminatoria. La prensa y aficionaos cargaron contra Byner magar la so influencia na remontada, con 67 yardes de carrera, 120 de pase y dos TDs. Amás delles voces, incluyida la del Schottenheimer, ven determinante l'acción del WR de Cleveland Webster Slaughter que n'avanzando prefirió xirase pa ver la xugada en llugar de bloquiar a Castille. El DB, llibre de marca y consciente de la fortaleza de Byner vio más facedera quitar el balón que placarle, atinando de plenu.

En 1988 magar les mancadures de Kosar y dos de les sos reserves el balance foi de 10-6, pero fueron esaniciaos fácilmente polos Houston Oilers. A la fin de temporada, Schottenheimer dexó'l banquín de mutuu alcuerdu con Modell, cansaos l'unu del otru, ocupando'l so puestu Bud Carson. En 1989 con Slaughter nel Pro Bowl l'equipu ganaría la división con una marca de 9-6-1, n'esaniciando a Buffalo nel playoff divisional volvieron a Denver pa la llucha pol títulu de la AFC, pero esta vegada los Browns nun consiguieron pone-y nin emoción al partíu.

En 1990 Kosar llanzó per primer vegada más intercepciones que TDs y nun funcionar nin la carrera nin la defensa terrestre, acabando 3-13 y ensin Carson dende metá de temporada.

 
Interior del estadiu de los Browns.

1991-1995 editar

En 1991 llega Bill Belichick como H.C. pero la cosa apenes ameyora hasta un 6-10. En 1992 les mancadures de Kosar y un baxón nos trés últimos partíos p'acabar 8-8 y nun llegar a los playoffs.

En 1993 toma la revesosa decisión de sentar a Kosar pa poner a Vinny Testaverde, Bernie sería finalmente despidíu lo que provocaría una reacción popular dirixida contra'l téunicu. L'equipu acabaría fora de playoffs 7-9 y con un balance de 2-7 tres el cambéu de QB. En 1994 llógrase un balance de 11-5 con cuatro probowlers na defensa, en ganando nel Wild Card a los Patriots, los Steelers pararíen en secu a Cleveland ganándo-yos 29-9.

En 1995 Art Modell anuncia'l trespasu de la franquicia a Baltimore, lo que supondría la falta de sofitu de los patrocinadores y una revuelta popular reflexada n'ensame de querelles xudiciales contra de la decisión del propietariu. Finalmente la ciudá representada pol so alcalde acepta un alcuerdu qu'establecía que l'heriedu de los Browns (nome, colores, records, premios, archivos, historia, …) quedaríase llegalmente en Cleveland. Amás la NFL anunciaría que la franquicia de los Browns desactivar por trés años mientres se reconstruyía l'estadiu del equipu, y a Modell garantizóse-y un equipu en Baltimore que caltendría'l personal del equipu de Cleveland. Deportivamente, n'empezando 3-1, los rumores y l'anunciu provocaron un desastrosu final de 5-11.

1996-1999 editar

Ente 1996 y 1998 la NFL buscó un propietariu pa la franquicia, escoyendo finalmente a Al Lerner que-y supondría un llombarada económica bien importante a los Browns. Amás la directiva taba formada por persones de gran esperiencia como l'antiguu presidente de los 49ers Carmen Policy y el Xeneral Manager Dwight Clark, que pondríen nel cargu de H.C. a Chris Palmer.

1999-presente editar

 
Partíu de los Browns, en 2004.

Sicasí los resultaos nun acompañaron a la franquicia reactivada, en 1999 con Tim Couch na so primera de les cinco temporaes como QB titular y namái col WR Kevin Johnson a bon rendimientu, la resultancia final foi un deprimente 2-14. En 2000 los QBs de Cleveland llanzaron 9 TDs y 19 intercepciones, dimitiendo Chris Palmer y acabando con otru bochornosu 3-13. En 2001 estrénase como H.C. Butch Davis, Kevin Johnson repite bona actuación y tamién la tien el probowler DE Jamir Miller na so última temporada con 13 sacks, los QBs siguen sumando más intercepciones que TDs pero la cosa ameyora a un regular 7-9.

En 2002 muerre Al Lerner dexando l'equipu en manes d'un trust controláu pol so fíu Randy. L'equipu lideráu na temporada regular pol RB William Green y el WR Quincy Morgan, llogra un 9-7 que-y da plaza de Wild Card pa lluchar contra los Steelers en playoff. Nel partíu de Wild Card los Browns ganaben 24-7 a falta de 3:50 pal final del tercer cuartu, pero fueron incapaces de dexar correr el reló con un William Green que sumó 23 yardes na so carrera más llarga y 7 yardes más nos 24 intentos restantes, y vieron plasmaos como Pittsburgh ponía'l definitivu 36-33 a falta de 54 segundos pal final.

En 2003 un baxón xeneral nel rendimientu del equipu provocó un balance final de 5-11. En 2004 magar fichar al ex-49er Jeff García la historia va a peor acabando 4-12 y con Terry Robiskie como H.C. interín dende avientu. En 2005 fíchase como H.C. al trés vegaes campeón como coordinador defensivu de New England, Romeo Crennel y el cargu de Xeneral Manager recái nes manes de Phil Savage. L'equipu acaba 6-10 destacando la humillante derrota 41-0 ante Pittsburgh en Cleveland. A la fin de temporada la ciudá vuelve remover cuando cuerre'l rumor de que'l presidente John Collins piensa despidir a Savage, pero la reacción popular fai que seya Collins el que presente la dimisión.

En 2006, añu del 60 aniversariu de los Browns, l'equipu foi unu de los equipos más activos nel periodu de l'axencia llibre, sicasí, mientres el training camp l'equipu sufrió dellos reveses de los que nun se recuperaría. Mientres l'axencia llibre los Browns ficharon al veteranu Joe Jurevicius (WR), a LeCharles Bentley (C), a Kevin Shaffer (OT), a Dave Zastudill (P), y a los veteranos Ted Washington (NT) y Willie McGinest (LB). Nel draft l'equipu buscaba xugadores sobre los que construyir la defensa 3-4, y pallo escoyeron a Kamerion Wembley (OLB) y a D´Qwell Jackson (ILB) nos dos primeres rondes. Usando les siguientes rondes pa buscar xugadores de futuru. Mientres el training camp los Browns fueron perdiendo centers, la mayoría mancaos, teniendo de faer hasta cuatro refuerzos d'emerxencia nesi puestu. Tres un balance na pretemporada de 2-2, la temporada regular sería un total fracasu acabando con namái cuatro victories (toes elles apertaes), con una humildación 31-0 en casa na segunda edición de la Batalla por Ohio” contra Cincinnati y ensin ganar un partíu de división per primer vegada na so historia.

Xugadores editar

Plantía Actual[2] editar

OFENSIVA
NON POS MT P UNIVERSIDÁ
8 Kevin Hogan QB 25 6-3 218 2 Stanford
6 Cody Kessler QB 24 6-1 215 2 USC
7 DeShone Kizer QB 21 6-4 233 D Notre Dame
34 Isaiah Crowell RB 24 5-11 225 4 Alabama State
27 Matthew Dayes RB 23 5-8 205 D NC State
33 Darius Jackson RB 23 6-0 221 2 Eastern Michigan
29 Duke Johnson Jr. RB 24 5-9 210 3 Miami
40 Danny Vitale FB 24 6-1 239 2 Northwestern
18 Kenny Britt RM 29 6-3 223 9 Rutgers
10 Sammie Coates RM 24 6-1 212 3 Auburn
19 Corey Coleman RM 23 5-11 185 2 Baylor
12 Josh Gordon RM 26 6-3 225 3 Utah
81 Rashard Higgins RM 23 6-1 198 2 Colorado State
80 Ricardo Louis RM 23 6-2 215 2 Auburn
11 Bryce Treggs RM 23 6-0 185 2 California
87 Seth DeValve 24 6-3 245 2 Princeton
89 Matt Lengel 26 6-7 266 2 Eastern Kentucky
85 David Njoku 21 6-4 246 D Miami
86 Randall Telfer 25 6-4 250 2 USC
63 Marcus Martin C 23 6-3 310 4 USC
64 JC Tretter C 26 6-4 307 5 Cornell
67 Chris Barker J 27 6-2 300 2 Nevada
75 Joel Bitonio J 26 6-4 305 4 Nevada
66 Spencer Drango J 25 6-6 315 2 Baylor
62 Austin Reiter J 26 6-2 300 2 South Florida
70 Kevin Zeitler J 27 6-4 315 6 Wisconsin
77 Zach Banner 23 6-8 360 D USC
72 Shon Coleman 26 6-7 310 2 Auburn
78 Roderick Johnson 21 6-6 300 D Florida State
73 Joe Thomas 32 6-6 312 11 Wisconsin
DEFENSIVA
NON POS MT P UNIVERSIDÁ
95 Myles Garrett 21 6-4 272 D Texas A&M
98 Jamie Meder 26 6-3 308 3 Ashland
94 Carl Nassib 24 6-7 275 2 Penn State
90 Emmanuel Ogbah 24 6-4 275 2 Oklahoma State
44 Nate Orchard 24 6-4 255 3 Utah
99 Caleb Brantley DT 23 6-2 307 D Florida
93 Trevon Coley DT 23 6-1 310 1 Florida Atlantic
97 T.Y. McGill DT 25 6-0 299 3 NC State
65 Larry Ogunjobi DT 23 6-2 305 D Charlotte
55 Danny Shelton NT 24 6-2 335 3 Washington
91 Tyrone Holmes DL 24 6-2 253 2 Montana
54 Dominique Alexander LB 22 6-0 235 2 Oklahoma
50 LB 23 6-2 229 D Illinois State
52 James Burgess Jr. LB 23 6-0 230 1 Louisville
59 Tank Carder LB 28 6-2 235 6 TCU
51 Jamie Collins Sr. LB 28 6-3 250 5 Southern Mississippi
49 Josh Keyes LB 24 6-2 227 2 Boston College
56 Deon King LB 24 6-2 220 2 Norfolk State
58 Christian Kirksey LB 25 6-2 235 4 Iowa
53 Joe Schobert LB 24 6-1 245 2 Wisconsin
28 Darius Hillary CB 24 5-10 183 1 Wisconsin
41 Mike Jordan CB 25 6-1 200 2 Missouri Western
30 Jason McCourty CB 30 5-11 195 9 Rutgers
31 Reggie Porter CB 23 5-11 185 D Utah
21 Jamar Taylor CB 27 5-11 192 5 Boise State
23 Howard Wilson CB 22 6-0 184 D Houston
37 Justin Currie DB 24 6-2 212 2 Western Michigan
43 Kai Nacua DB 22 6-0 205 D BYU
20 Briean Boddy-Calhoun S 24 5-9 193 2 Minnesota
26 Derrick Kindred S 23 5-10 210 2 TCU
22 Jabrill Peppers S 22 5-11 213 D Michigan
36 Derron Smith S 25 5-10 200 3 Fresnu State
EQUIPOS ESPECIALES
NON POS MT P UNIVERSIDÁ
5 Zane Gonzalez PK 22 6-0 202 D Arizona State
4 Britton Colquitt P 32 6-3 210 8 Tennessee
47 Charley Hughlett LS 27 6-4 248 3 UCF

Númberos retiraos editar

Númberos retiraos polos Cleveland Browns
         
Otto Graham
QB, 1946-55
Jim Brown
FB, 1957-65
Ernie Davis
HB, 1962
Don Fleming
S, 1960-62
Lou Groza
OT/K, 1946-59, '61-67

Miembros del Salón de la Fama editar

Los Cleveland Browns son el cuartu equipu que más xugadores apurre al Salón de la Fama del Fútbol Americano Profesional, con un total de 16:

Pro Football Hall of Famers
Añu Non. Nome Carrera Posición
1965 14, 60 Otto Graham 1946–1955 Quarterback
1967 Paul Brown 1946–1962 Head coach
1968 76 Marion Motley 1946–1953 Fullback
1971 32 Jim Brown 1957–1965 Fullback
1974 76 Lou Groza 1946–1959
1961–1967
Offensive tackle
Placekicker
1975 56, 86 Dante Lavelli 1946–1956 Wide receiver/Tight end
1976 80 Len Ford 1950–1957 Defensive end
1977 30, 60 Bill Willis 1946–1953 Liniero defensivu
1981 87 Willie Davis 1958–1959 Defensive end
1982 81 Doug Atkins 1953–1954 Defensive end
1983 49 Bobby Mitchell 1958–1961 Wide receiver
Halfback
1983 42 Paul Warfield 1964–1969
1976–1977
Wide receiver
1984 74 Mike McCormack 1954–1962 Offensive tackle
1985 22, 52 Frank Gatski 1946–1956 Offensive center
1987 16 Len Dawson 1960–1961 Quarterback
1994 44 Leroy Kelly 1964–1973 Running back
1995 74 Henry Jordan 1957–1958 Defensive tackle
1998 25 Tommy McDonald 1968 Wide receiver
1999 82 Ozzie Newsome 1978–1990 Tight end
2003 64, 68 Joe DeLamielleure 1980–1984 Offensive guard
2007 66 Gene Hickerson 1958–1973 Offensive guard
† L'actuación colos Browns foi secundaria pa la so eleición

Referencies editar

Enllaces esternos editar