Call of Duty: Infinite Warfare

Call of Duty: Infinite Warfare ye un videoxuegu de disparos en primer persona desenvueltu por Infinity Ward y distribuyíu por Activision. Ye'l videoxuegu númberu trelce de la serie Call of Duty y salió a la vienta'l 4 de payares de 2016 para Microsoft Windows, PlayStation 4 y Xbox One.[1][2] La so edición "Legacy" inclúi la remasterización del Call of Duty 4: Modern Warfare, titulada Modern Warfare Remastered disponible pa les mesmes plataformes y que foi desenvueltu por Raven Software.[3][4]

Call of Duty: Infinite Warfare
Desendolcador Infinity Ward (es) Traducir y High Moon Studios
Distribuidora Activision
Compositor Sarah Schachner
Motor IW engine (es) Traducir
Plataforma Microsoft Windows, PlayStation 4 y Xbox One
Publicación 4 payares 2016
Serie Call of Duty
Xéneru disparos en primer persona y videoxuegu de ciencia ficción
Mou un xugador, multixugador y mou cooperativu
Preséu d'entrada mandu de videoxuegos, tecláu y mur
Clasificaciones
CERO Maduro +17 (es) Traducir
ESRB Maduro +17 (es) Traducir
USK USK 18
Más información
Páxina web oficial callofduty.com…
' Call of Duty: Infinite Warfare '
Cambiar los datos en Wikidata

Nel momentu de la celebración del Call of Duty XP 2016, el 2 de setiembre del 2016, Infinity Ward reveló al públicu'l multixugador del Infinite Warfare y tamién el de Call of Duty 4: Modern Warfare na so versión remasterizada, que, tuvo un accesu antemanáu a la campaña 30 díes antes de la so salida. Amás nel eventu, anuncióse una beta multixugador nel cual los usuarios teníen d'acutar el xuegu p'aportar a ella'l 14 d'ochobre y que s'estremó en dos fines de selmana distintos. El videu de revelación mundial tuvo más de 3.500.000 de dislikes, convirtiéndose asina n'unu de los videos más odiaos de YouTube.

Campaña editar

Personaxes y escenarios editar

 
El papel de Kit Harington ye l'antagonista, llamáu Real Admiral Salen Kotch.

Infinite Warfare establecer nun futuru relativamente alloñáu, dempués de que la Tierra háyase-y "acabáu" les sos fontes d'enerxía como resultáu de crecedera de la población y l'espansión industrial, lo que llevó a les naciones del mundu a xunise xuntos y formar l'Alianza de les Naciones Xuníes pal Espaciu (UNSA, poles sos sigles n'inglés), una organización política que s'encarga de les cuestiones rellacionaes col comerciu, los viaxes, les reclamaciones de tierres y tolos esfuercios relativos a la colonización humana del Sistema Solar. Los residentes de la Tierra dependen de les colonies establecíes nos distintos planetes, satélites naturales y asteroides col fin de llograr recursos enerxéticos y materiales d'éstos. El valor d'estos puestos d'avanzada, sicasí, atrai a militantes radicales que traten de controlalos; una aición que podría poner a los países de la Tierra nuna posición bien desfavorable. En respuesta, la UNSA ye defendida pola Organización del Tratáu Asociáu Solar (SATO, poles sos sigles n'inglés), una estructura militar coordinada de defensa de la Tierra y de les colonies de la UNSA por tol sistema solar. Sicasí, antes de los acontecimientos del xuegu, surde una nueva faición contraria, conocíu como'l Frente de Defensa Colonial (SDF, poles sos sigles n'inglés), que consta d'insurxentes que se dixebraron de la UNSA mientres una guerra de secesión, 30 años antes de los fechos contaos nel xuegu. Dempués d'años de tensión y problemes col SDF, les rellaciones deterioráronse hasta un puntu nel que tol sistema solar ta en cantu de la guerra. Polos acontecimientos del xuegu, el SDF declára-y la guerra a la UNSA y llanza un ataque sorpresa en Xinebra, debilitando seriamente fuercies de la UNSA y la SATO na Tierra.

El capitán recién nomáu de la nave de guerra de la UNSA, la Retribution, el comandante Nick Reyes (Brian Bloom), primer pilotu d'operaciones especiales de la reconocencia del combate aereu especial (SCAR, poles sos sigles n'inglés), encargar de dirixir un equipu pa ganar al SDF na Tierra, según el viaxe al espaciu esterior y n'otros planetes nel sistema solar utilizando unes naves de combate espaciales, conocíes como "Jackals" pa detener al SDF d'asumir el control de tol sistema solar. Los personaxes qu'ayuden a Reyes na llucha contra les fuercies del SDF son el so mentor Almirante Fredrick Raines, la teniente Nora Salter (Jamie Gray Hider), el so robot compañeru Y3N (conocíu comúnmente como "Ethan") (Jeffrey Nordling), y los marines de la SATO, incluyendo al sarxentu Omar Usef (David Harewood), el cabu Sean Brooks (Jason Barry) y Todd Kashima (Eric Ladin). Otros aliaos notables inclúin al navegador de la Retribuion Victor Diallo "Gator"; y la capitana del destructor "Tigris" de la UNSA Maureen Ferran ( Claudia Christian ). Frente a Reyes y los sos aliaos na batalla ye'l comandante de la nave Olympus Mons, y el líder de les fuercies de autodefensa, l'almirante Salen Kotch (Kit Harington), y el so comandante mayor Akeel Min Riah (Jim Pirri). De la UFC, elluchador Conor McGregor fai un cameo como'l capitán Bradley Fillion, ente que un pilotu de fórmula Unu, Lewis Hamilton apaez como Oficial de electrotécnica de la Retribution Carl Hamilton.

Sinopsis editar

Añu 2080, dempués de que les naciones de la tierra xuniérense formando la United Nations Space Alliance (UNSA) pa colonizar el sistema solar y buscar recursos preciosos, un nuevu, fanáticu ya implacable enemigu surde, el Settlement Defense Front, qu'empecipia una guerra a gran escala. La hestoria centrar en Nick Reyes, un soldáu del Space Combat Air Recon, capitán de la nave The Retribution, que ye unviáu a lluchar contra éstes fuercies y recuperar el sistema solar. Él xunto al so equipu van combatir al frente tantu na tierra como nel espaciu, ya inclusive n'escenarios con gravedad cero.

Historia editar

Un equipu de fuercies especiales de la UNSA ye unviáu a una instalación d'investigación armamentística secreta de la UNSA n'Europa pa investigar un ataque del SDF y recuperar un prototipu d'arma antes d'empecipiar la autodestrucción de la instalación. L'equipu ye capaz de destruyir la instalación, pero nun llogra recuperar l'arma y ye prindáu pol SDF. El grupu ye executáu más tarde por unu de los comandantes principales del SDF, l'Almirante Kotch.

Na Tierra, Reyes alvierte al Almirante Raines de que l'ataque del SDF ye tan seriu como una declaración de guerra y de que la UNSA tendría de tar preparando un contraataque. Sicasí, l'Almirante Raines esplica que los líderes de la UNSA nun quieren intensficiar la situación, especialmente mientres les celebraciones de la Selmana de la Flota onde la flota entera de la UNSA axuntar en Xinebra. Mientres les celebraciones, xunir a la so compañera d'ala Nora Salter según al so subordináu robóticu Y3N "Ethan". De sópitu, los cañones de defensa AATIS empiecen a abrir fueu sobre la flota de la UNSA, derivando delles naves no qu'una fuercia d'asaltu del SDF invade Xinebra. Reyes llogra abrir pasu escontra la torre de control AATIS, onde llogra apagar los cañones AATIS y aprehender a Riah, l'espía del SDF responsable de sabotearlos. Reyes depués acompaña a les naves sobrevivientes de la UNSA escontra la órbita terrestre, onde destrúin a la flota contraria del SDF. La nave insinia del SDF, la Olympus Mons, llega de sópitu y destrúi más naves de la UNSA antes de ser obligada a retirase, dexando solu dos naves de la UNSA operatives: la portanaves Retribution y la destructora Tigris.

N'aterrizando na Retribution, Reyes enterar de que tanto'l capitán de la nave como l'oficial executivu fueron asesinaos mientres la batalla, dexándolo como l'oficial de más altu rangu na nave y como'l so capitán de facto. L'Almirante Raines xube a Reyes a comandante y da-y la xera de reconquistar el puertu de carga de la Lluna, que fuera tomáu pol SDF. Depués de lliberar exitosamente la Lluna, Reyes recibe la misión de retrasar al SDF lo más que pueda hasta que la UNSA pueda reconstruyir la so flota. A esi puntu, Reyes puede embarcase nun númberu de misiones opcionales p'atacar blancos clave del SDF. Eventualmente, Reyes llogra destruyir una torre de reabastecimiento de combustible estratéxica en Titán, paralizando'l suministru de combustible del SDF. Depués ye unviáu a investigar un disturbiu nuna estación minera d'un asteroide cerca de Mercuriu, namái p'afayar que se trataba d'una distraición mientres el SDF destruyía la Tigris, dexando a la Retribution como la única nave restante de la UNSA. Al afayar que Riah ta llevando un transpondedor pa señalar a la flota principal del SDF qu'invada la Tierra, Reyes diseña un plan pa usar el transpondedor pa dirixir a la flota del SDF escontra los cañones AATIS entá operativos. Desafortunadamente, el plan resulta torcíu cuando Riah escapa, destrúi los cañones AATIS, y suicídase p'activar el transpondedor. La flota principal del SDF llega y la Olympus Mons destrúi los cuarteles xenerales de la UNSA, matando al Almirante Raines.

Ensin otres opciones, Reyes decide usar la oportunidá pa encetar y comandar la Olympus Mons. Llogra abrir pasu escontra la ponte de mandu y matar al Almirante Kotch. Depués fai que la Olympus Mons viaxe de vuelta a Marte, onde entama usar la nave pa destruyir l'artilleru orbital del SDF y paralizar a la so flota en retribución. Mientres la Olympus Mons y la Retribution llogren destruyir delles naves del SDF, la Olympus Mons sufre demasiaos daños como pa usar les sos armes, polo que Reyes ordena que seya usada pa truñar l'estelleru. Desafortunadamente, la Retribution tamién sufre daños y crúciase na trayeutoria de vuelu de la Olympus Mons, obligando a Reyes a esviar la nave. Dambes naves estrellar na superficie de Marte y l'estelleru resulta intactu.

Dándose cuenta de que nun hai forma de volver a la Tierra vivos, Reyes axunta a los sobrevivientes de la tripulación de la Retribution y liderar nun últimu ataque desesperáu escontra l'estelleru. La mayoría de los sobrevivientes de la tripulación son asesinaos na batalla, pero Salter llogra comandar un destructor del SDF. Sicasí, les sos armes tán desactivaes y les abrazaderes d'amarre tán bloquiaes. Ethan sacrificar pa destruyir les amarres mientres Reyes activa les armes del destructor y ordena a Salter destruyir la estación, a pesar d'entá tar adientro. Salter abre fueu a remolera, eyectando a Reyes al espaciu. Lo último que ve ye l'estelleru del SDF esplotando antes de ser asesináu por metralla voladora.

Poco tiempu dempués, la UNSA fai honores al sacrificiu heroicu de Reyes y la tripulación de la Retribution, declarando que la destrucción del estelleru del SDF foi una victoria decisiva. Salter, unu de los cuatro sobrevivientes de la Retribution, pasa por un monumentu conmemorativo de guerra con una llista de tolos soldaos de la UNSA que morrieron nel conflictu.

Mientres los creitos, los mensaxes grabaos póstumos de dellos miembros de la tripulación de la Retribution pueden ser escuchaos.

Multixugador editar

El multixugador de Infinite Warfare introduz una importante reforma al sistema de clases llamaes "plataformes de combate". Al igual que nel sistema d'Especialista, hai seis equipos en total, incluyendo Warfighter, Merc, FTL, Stryker, Phantom y Synaptic.

Toos tienen distintes cargues útiles, armes, habilidaes y estilos de xuegu. Por casu, la plataforma Synaptic ta diseñáu pa xugadores que prefieren correr y disparar, ente que l'equipu de perforación Phantom ye afechu pa los xugadores que quieren xugar con sigilo. Los xugadores tamién pueden tener accesu a dellos beneficios persistentes, conocíos como "traces", que dan a los xugadores ventayes en situaciones de combate. Amás, el xuegu caltién el sistema de movimientu d'impulsu basáu na cadena de Black Ops III, lo que dexa a los xugadores realizar saltos d'emburrie, correderes, y "wallrunning" o correr poles parés.

El xuegu cunta con 87 armes les cualos pueden ser usaes polos xugadores, tantu na campaña como na manera multixugador y zombies. Esisten dellos tipos d'armes, nes que s'inclúin les armes tradicionales, como rifles d'asaltu, pistoles, rifles de francotirador, armes cuerpu a cuerpu, como cuchiellos, escudos, armes d'enerxía, y distintos tipos de llanzadores, como Granada de mano granaes, lanzamisiles, etc.

Nuna partida multixugador, los xugadores ganen puntos al esaniciar a los enemigos, puntos que pueden ser consumíos pa la compra d'armes de prototipu, variantes de les armes esistentes nel xuegu. Pa cada arma, hai cuatro tipos de prototipu, los comunes, los raros, los llexendarios y los "Epic" o épicos. Apurren a los xugadores ventayes conocíes como "Perks".

Amás, tán los llamaos scorestreaks, que dexen a los xugadores llograr beneficios tales como la capacidá d'esplegar vehículos aéreos non tripulaos, UAV, la capacidá de convocar un robot blindáu diseñáu pa defender el xugador y matar a otros oponentes, y munchos más.

Zombies editar

El xuegu tamién inclúi una manera multixugador cooperativu manera de zombies, que tien los sos propios mecanismos de xuegu y la hestoria, cuasi ensin rellación a la campaña. La hestoria d'esta miente cooperativu sigue a cuatro nuevos (tres homes y una muyer) admirantes d'un productor de cine de sonadía, Wyllard Wyler. Wyllard yera famosu yá que les sos películes de temática d'horror, d'alcuerdu a les pallabres d'unu de los cuatro nuevos, yeren bien reales. Una nueche nun cine, los cuatro nuevos conocen a Wyllard, y ésti coménta-yos sobre la so nueva escena pa una película, Zombies in Spaceland. Resultaba que lo que Wyler faía por que les sos películes viérense tan reales yera introducir persones de verdá dientro d'una cinta cinematográfica al traviés d'un ritual aparentemente satánicu, y depués asesinales direuta o indireutamente en frente de les cámares, y de esta manera consiguíase esi “realismu”. Esta vegada, Wyler fai un ritual coles semeyes de los cuatro nuevos, un símbolu y la so propia sangre pa introducir a los protagonistes dientro de la escena primeramente mentada. Los cuatro nuevos apaecen nun parque d'atraiciones abandonáu col mesmu nome que'l de la escena, na épcoa de los 80, y ye equí onde empieza la hestoria xugable. La modalidá consiste a les traces en sobrevivir ronda tres ronda, y si el xugador deseyar, consiguir los “easter eggs” p'avanzar na hestoria. Completando'l de Zombies in Spaceland, la hestoria cunta que Wyllard agora teletransporta a los protagonistes a un monte nos años 90, dempués a una ciudá nos años 70, depués a los 60's nun pueblu con muncha radiocactividad, y finalmente a un planeta alloñáu nel sieglu 23, cola particularidá de qu'amás de los zombies, nesta última fase tamién puede enfrentase a los críptidos de la manera “Estinción” de Call of Duty: Ghosts. Estos niveles correspuenden cada unu a los cuatro DLC's, el primer mapa llamándose “Rave in the Redwoods”, el segundu “Shaolin Shuffle”, el terceru “Attack of the radioactive thing” y el cuartu “The beast from beyond”. La manera ta diseñáu pa ser más accesible a nuevos xugadores, con nueves carauterístiques tales como los puntos de repartu y puertes teambuy, según caltener el centru de xuegu de la manera intacta, tales como gratificaciones y potenciadores. Una nueva función, destín y la fortuna de felicitación, introducir de manera similar a los Gobblegums en Call of Duty: Black Ops 3. A diferencia de la campaña y multixugador, zombies nun ta inspiráu nel combate espacial, y retién el sistema de movimientu normal.

Pre/Post llanzamientu y evolución editar

Call of Duty: Infinite Warfare recibió males crítiques per parte de la comunidá polo xeneral por cuenta de que esta yá yera la cuarta entrega d'un xuegu futurista na saga, y la tercera con movimientu avanzáu. La comunidá amosó'l so despreciu a esti videoxuegu dende antes de la so salida con tres millones de dislikes nel primer tráiler en YouTube (cabo resaltar que la inmensa mayoría d'estos dislikes son d'usuarios que votaron negativamente el videu “por moda”). Na so fase beta, llanzada'l 14 d'ochobre de 2016 na plataforma PlayStation 4, el videoxuegu empezó bien deplorablemente, una y bones los errores y desbalanceo del gameplay polo xeneral yeren bien evidentes; duldábase enforma que los desarrolladores pudieren correxir tou lo que taba mal cola beta de cara al llanzamientu final del xuegu, yá que pa ésti últimu faltaba menos d'un mes (la salida oficial foi'l 4 de Payares de 2016). Yá nel so llanzamientu oficial, la comunidá n'internet de Call of Duty na so mayoría concordaba con que'l xuegu yera mediocre y delles coses que taben mal na beta entá nun se corrixeren na versión final. La comunidá de YouTube de Call of Duty amosar en crisis”, una y bones dellos youtubers de tol mundu que basaben el so conteníu nesta franquicia afirmaben que “Los qu'odien Infinite Warfare odiar a muerte, y los que lo amar, amar incondicionalmente”. Munchos d'esti creadores de conteníu o bien siguíen xubiendo videos de Black Ops III o Modern Warfare Remastered, o bien dexaron de llau la franquicia de CoD y empezaron a xubir otros videoxuegos o otru tipu de conteníu. Infinite Warfare, a lo llargo de tol so ciclu de vida (4/Payares/2016 la so salida, 3/Payares/2017 salida de WWII) foi camudando bien positivamente, yá que, por casu, de primeres nun tenía coses básiques nun videoxuegu de Call of Duty, como los Marcadores o l'Historial de combate, pero unos meses más tarde, los desarrolladores terminaron per escuchar a la comunidá ya implementalos. Otru exemplu ye'l del sistema de suministros, yá que a diferencia de los sos predecesores, Advanced Warfare y Black Ops III, el conteníu que podía ser llográu al traviés de los suministros podía ser llográu por otra manera (nesti casu, con una moneda interna) y non sólamente tar a mercé del azar. Les variantes d'armes y de raches de puntos son tamién un puntu fuerte de la evolución de Infinite Warfare, yá que caúna tenía una ventaya y una desventaxa sobre l'arma base, por casu, l'arma NV4 tenía una variante de rareza épica llamada “Flatline”, la cuál faía que l'arma tuviera siempres un dañu de 4 bales a cualquier distancia entá col usu d'un silenciador, pero a cambéu, la so cadencia de tiru yera notablememte menor. Otru puntu importante na evolución de Infinite Warfare foi'l constante añadíu de conteníu per parte de los desarrolladores, yá que a lo menos 1 vegada al mes dende avientu de 2016 el xuegu recibía novedaes (amás de los cuatro DLC's añales), yá fueren armes totalmente nueves, variantes d'armes nueves, camuflajes animaos, traxes pa los módulos de combate, tarxetes de visita, accesorios d'arma, maneres de xuegu, etc. D'alcuerdu a munches persones, Infinite Warfare pasó de ser un videoxuegu mediocre a ser un videoxuegu bien decente, y va dexar una buelga imborrable na hestoria de Call of Duty, yá seya para bien o pa mal.

Inconsistencies editar

-Nel xuegu, les naves utilicen un sistema de tresporte superlumínico conocíu como Hipersalto o Velocidá Warp qu'en cualesquier otru universu o hestoria, yá sería utilizáu pa realizar viaxes interestelares, cosa que na hestoria de Infinite Warfare aparentemente nun se realizó, y namái s'utiliza'l hipersalto dientro del sistema solar (cabo resaltar que na manera multixugador, el mapa de "Mayday" toma llugar nuna nave destruyida de la UNSA cercana a un furacu negru, que por obviedad, nun puede tar nel nuesu sistema solar, anque a esta nave o a esti furacu negru nun se-y fai referencia en nengún momentu de la campaña).

-Na primer misión de la campaña y nel mapa de la manera multixugador "Frost", apaez el satélite natural de Xúpiter, Europa, con una atmósfera aparentemente trupa, cuando na realidá, Europa nun tien una atmósfera considerable, como la que s'amuesa nel videoxuegu.

-El planeta Marte, sede del Frente de Defensa Colonial, en delles cinemátiques de la campaña y dende dellos ángulos de visión nes últimes misiones, según nos creitos, apaecen "lluces de ciudá" que dan la idea d'un Marte totalmente colonizáu y urbanizáu. El problema con esto ye que difícilmente se puede colonizar Marte a esa xigantesca escala ensin antes ser terraformado, yá que tolos colonos morreríen por falta de coses básiques pa la vida como atmósfera, agua y gravedá como la de la Tierra.

-El videoxuegu cunta que siquier una xeneración yá nació en Marte (el meyor personaxe exemplu d'esto ye l'antagonista principal, Salen Kotch). Equí la inconsistencia ye que s'hai teorizado que los humanos nacíos en Marte tendríen un aspeutu distintu al de los humanos de la Tierra, cuando nel videoxuegu, apaecen como humanos completa y físicamente normales.

-Hai 3 planetes/satélites naturales onde se lleven a cabo misiones na so superficie, como Marte, Europa y Titán. Nel xuegu, cuando apaecen humanos caminando sobre la so superficie, muévense dafechu normal, y nun se toma en cuenta que la gravedá en Marte ye la tercera parte la de la Tierra, y n'Europa y Titán, ye aproximao un novenu.

Referencies editar

  1. Te, Zorine (2 de mayu de 2016). «Call of Duty: Infinite Warfare Release Date, Trailer, Gameplay Details Revealed». GameSpot. Consultáu'l 2 de mayu de 2016.
  2. Hillier, Brenna (2 de mayu de 2016). «Call of Duty: Infinite Warfare trailer kicks off Messenger code game». VG247. Consultáu'l 2 de mayu de 2016.
  3. Scammell, David (2 de mayu de 2016). «Modern Warfare Remastered is developed by Raven; first multiplayer maps confirmed». VideoGamer.com. Consultáu'l 2 de mayu de 2016.
  4. Prescott, Shaun (3 de mayu de 2016). «Call of Duty: Modern Warfare remaster will not be sold standalone». PC Gamer. Consultáu'l 3 de mayu de 2016.