Los estudios d'área (n'inglés: area studies, n'alemán: Regionalwissenschaft) ocupar de la sociedá, cultura y historia d'una determinada rexón xeográfica, y tamién del so idioma, lliteratura y analís llingüísticu. Amás, la política representa un aspeutu perimportante a considerar. Carauterizar por una fuerte interdisciplinariedad; considerar ente los estudios culturales.

Nes universidaes ufiértense numberoses carreres n'estudios d'área, por casu: sinoloxía, japonoloxía, indoloxía, estudios europeos, etc. Ye común que l'estudiu d'idiomes tenga un papel preponderante nes mesmes.

Tienen d'estremase los estudios de filoloxía, como por ex. lletres ingleses, que s'ocupen fundamentalmente de los estudios de llingua y cultura inglesa.

En xeografía humana investíguense los estudios d'área no relativo a la xénesis y evolución de les rexones.

Campos d'estudiu editar

Los campos específicos d'estudiu varien d'institución n'institución, y de departamentu en departamentu, pero los más avezaos inclúin:

Otros campos d'estudiu interdisciplinarios como los estudios de la muyer (llamaos tamién estudios de xéneru) y los estudios étnicos (como por casu los estudios sobre mestizos, afroamericanos, etc.) nun se consideren parte de los estudios d'área, magar se suelen incluyir nos discutinios relativos a los mesmos.

Instituciones editar

Esisten instituciones d'educación cimera que se dediquen puramente a estudios d'área, como por casu la londinense Escuela d'Estudios Orientales y Africanos o la Tokyo University of Foreign Studies de Xapón. Na Universidá d'Oxford, el St Antony's College especializar n'estudios d'área ya inclúi una gran cantidá de centros d'investigación dedicaos a distintes árees del mundu.

Ver tamién editar

Bibliografía editar