Fox Broadcasting Company[1] (comúnmente conocida como Fox; estilizada como FOX)[2][3] ye la empresa que xestiona una cadena de televisión de los Estaos Xuníos qu'empezó les sos emisiones el 9 d'ochobre de 1986 col programa The Late Show Starring Joan Rivers, pero'l so debú na programación prime foi'l 5 d'abril de 1987, siendo'l so primer programa l'episodiu piloto de la serie Married with Children.

FOX
cadena de televisión, canal de televisión, productora de televisión y empresa de capital abiertu
Llocalización
Sede 1211 Avenue of the Americas (es) Traducir
Direición Estaos Xuníos
Forma xurídica Sociedá mercantil
Historia
Fundación9 ochobre 1986
Fundador Rupert Murdoch
Barry Diller
Eslogan Don't Let Fox Weekend Pass You By (en)
Participación empresarial
Organización matriz Fox Corporation (es) Traducir
Propietariu de
Datos económicos
Parte de Bolsa de Tel-Aviv
Web oficial
Cambiar los datos en Wikidata

Historia editar

La 20th Century Fox arreyar na televisión na década de 1955. La empresa produció dellos programes sindicaos mientres esta dómina. En payares de 1956, 20th Century Fox adquirió'l 50 % de la NTA Film Network, un sindicador de películes y programes de televisión. Tres la desapaición de la cadena de televisión DuMont, NTA foi llanzada como una nueva "Cuarta Cadena". 20th Century-Fox tamién produció conteníos orixinales pa la rede de NTA. La rede nun espolletó, pero Fox siguió incursionando na televisión al traviés de la so caña de producción, TVC Television Productions, al cargu de la producción de series como Perry Mason pa los trés grandes cadenes de televisión (ABC, CBS y NBC).

===1986-1989: La cuarta nueva rede de televisión Una nueva rede de Fox foi asitiada en marzu de 1985 por aciu la compra por 250 millones de dólares per parte de News Corporation del 50 per cientu de les tenencies de TVC, la empresa matriz del estudiu de cine 20th Century Fox. En mayu de 1985, News Corporation alcordó pagar 1550 millones de dólares por estaciones de televisión independientes en seis grandes ciudaes de los EE.XX. de la compañía de John Kluge, Metromedia. Estes estaciones fueron WNEW-TV en Nueva York, WTTG en Washington, DC, KTTV de Los Angeles, KRIV-TV en Houston, WFLD en Chicago, y KRLD en Dallas. Una séptima estación, WCVB-TV en Boston, foi parte de la transaición orixinal, pero dixebrar nun alcuerdu separáu, simultáneu a la Hearst Corporation, como parte d'un derechu d'adquisición preferente en rellación con 1982 la venta d'esa estación de Metromedia.

N'ochobre de 1985, 20th Century Fox anunció la so intención de formar un sistema independiente de televisión, una cuarta cadena de televisión que podría competir colos trés principales redes de televisión d'EE.XX. (ABC, CBS y NBC). Los planes yeren utilizar la combinación de los estudios Fox y l'ex estaciones de Metromedia tantu pa producir y distribuyir la programación. los Planes d'organización de la rede caltuviéronse a raya hasta que les alquisiciones de Metromedia estenaron les torgues regulatorios. Depués, n'avientu de 1985, Rupert Murdoch alcordó pagar US $ 325 millones p'adquirir el restu de los estudios de la so pareya orixinal, Marvin Davis. La compra de les estaciones de Metromedia foi aprobáu pola Comisión Federal de Comunicaciones en marzu de 1986, les salíes de Nueva York y Dallas fueron a denominase WNYW y KDAF respeutivamente. Estes primeres seis estaciones, y depués de radiodifusión pal 22 per cientu de los llares de la nación, que se conoz como la Fox Television Stations Group.

El primer programa de la cadena yera un talk show nocherniegu, The Late Show, que s'estrenó'l 9 d'ochobre de 1986 con Joan Rivers como anfitrión. Dempués d'un empiezu fuerte, l'espectáculu erosionado rápido nes clasificaciones y principios de 1987, Ríos dexar de fumar teníen y l'espectáculu foi auspiciado por una socesión de presentadores invitaos. Dempués d'esi momentu, delles estaciones qu'afiliada a la rede nes selmanes antes del so llanzamientu n'abril de 1987 n'horariu estelar, como la de Milwaukee WCGV-TV, robló alcuerdos d'afiliación cola condición de que nun tendría que llevar a la última demostración por cuenta de la debilidá del programa de les calificaciones .

La cadena de televisión estrenar en prime time'l 5 d'abril de 1987, cola serie Married... with Children y The Tracey Ullman Show. Añadir un nuevu show cada selmana mientres les próximes selmanes, cola serie 21 Jump Street, el Sr. Presidente y de Duet completar el so horariu de domingu. A partir del 11 de xunetu, la rede llanzó'l so programa inaugural la nueche del sábadu con dos hores estreno de la película d'home llobu, y mientres los siguientes trés selmanes, la serie Les Nueves Aventures de Beans Baxter, cantar de Karen y Un llocu sueltu en Beverly Hills, añadiéronse. Tantu Karen cantar y Un llocu sueltu en Beverly Hills fueron atayaos pol empiezu de la temporada televisiva 1987-1988, el llanzamientu de la rede la primer cayida, y fueron reemplazaos pola Segunda Oportunidá y Muyeres na cárcel.

La cadena yá decidiera atayar l'últimu show, y había una serie de reemplazu llamada L'informe Wilton Norte nel desenvolvimientu, cuando'l show empezó un resurdimientu de les calificaciones cola so anfitrión de la güéspede final, el comediante Arsenio Hall. Wilton Norte duró namái unes poques selmanes, sicasí, la rede nun pudo llegar a un alcuerdu col Conceyu pa volver a toa priesa cuando s'alicar la última demostración a principios de 1988. L'espectáculu volvió a presentadores convidaos de nuevu, a la llarga seleición de Ross Shafer como la so sede permanente, y atayóse definitivamente n'ochobre de 1988, ente que Hall robló un alcuerdu con Paramount Television pa desenvolver el so propiu late show sindicáu de falar la nueche, El Show d'Arsenio Hall.

A esta sumóse'l so tercer nueche de la programación de la temporada televisiva 1989-1990. Adulces añader nueches de programación nos próximos años, que se tresmite siete nueches per primer vegada na temporada televisiva 1993-1994. La temporada 1989-1990 tamién cuntó con una serie reemplazo de temporada, The Simpsons, clasificáu nun triple empate pal puestu 28 nes calificaciones de Nielsen, convertir na primer serie de Fox en llegar al Top 30.

A diferencia de los trés redes más grandes, que salió al aire la programación prime time de 8:00 a 11:00 p.m. de llunes a sábadu y los domingos de 7:00 a 11:00 p.m., Fox evitó tradicionalmente la programación de les 10:00 p.m., dexando a esa hora a los afiliaos al programa a nivel llocal y tenía un horariu de programación na hora de les 10:00 p.m. del domingu pela nueche ente 1989 y 1992, pero nunca apurrió de programación en cualesquier otra nueche.

Sacante KDAF (que foi vendida a Renacimientu de Radiodifusión en 1995 y convirtióse nuna filial del Bancu Mundial, coles mesmes), toles estaciones orixinales siguen siendo parte de la rede güei Fox. Clarke Ingram, que caltién un sitiu web en memoria de la cadena de televisión non DuMont, suxurió que Fox ye una renacencia, o siquier un descendiente llinial de DuMont, yá que Metromedia dixebrar de DuMont y estaciones de Metromedia de televisión formaron el nucleu de la rede de Fox. [8] WNYW (orixinalmente conocíu como WABD) y WTTG fueron dos de los trés orixinales de propiedá de y operáu les estaciones de la rede de DuMont.

Fox pertenez tamién a l'Asociación de Difusores de Norteamérica y l'Asociación Nacional de Llocutores.

1990-1999: La rebelión editar

La rebelión na corriente principal success Fox sobrevivíu en DuMont y otros intentos d'empecipiar una cuarta rede, yá que non programáu xusto debaxo de la cantidá d'hores que llegalmente considérase una rede pola FCC. Esto Fox dexa ganar dineru de forma prohibida a les redes establecíes, yá que mientres los sos primeros años consideróse que namái un gran grupu d'estaciones. En comparanza, DuMont vense entorpecidos por numberoses torgues reguladoressobremanera la prohibición de l'adquisición de más estaciones dende'l so dueñu minoritariu, Paramount Pictures tenía dos estaciones de televisión. En combinación con estaciones de televisión de DuMont trés, esto punxo a DuMont na llende llegal nel momentu. Amás, Murdoch yera más que dispuestu a abrir la so cartera pa llograr y caltener la programación y el talentu. DuMont, sicasí, opera con un presupuestu amenorgáu y foi incapaz de caltener los programes y les estrelles qu'había. La mayoría de les otres redes d'arranque (como les cadenes The WB, UPN y The CW) siguieron esti modelu.

Anque Fox foi creciendo rápido como una rede y estableciérase como una presencia, inda nun yera consideráu como un importante competidor pa les cadenes de televisión tres grandes (ABC, CBS y NBC). Hasta la década de 1990, la mayoría de les estaciones de Fox yeren inda esencialmente independientes. La rede nun tien cuota de mercáu significativa hasta mediaos de la década de 1990, cuando News Corp. mercó más grupos d'estaciones. El primeru foi Nueva Comunicación Mundial, que roblara un alcuerdu d'afiliación con Fox en 1994. Más tarde, en 2001, Fox mercó delles estaciones de propiedá de Chris-Craft Industries y les sos subsidiarias Comunicaciones BHC y el Reinu Xuníu de televisión (la mayoría d'ellos yeren afiliaos de UPN, anque unu más tarde convirtióse nun Fox O&O). Esto fixo qu'unu de los mayores propietarios d'estaciones de televisión nos Estaos Xuníos.

Tou esto camudó cuando Fox atraxo a la Lliga Nacional de Fútbol de distancia de la CBS en 1993. Roblóse un gran contratu pa tresmitir la Conferencia Nacional, qu'inclúi atraer a Pat Summerall, John Madden, Dick Stockton, Matt Millen, James Brown, y Terry Bradshaw (según munchos miembros del personal de producción detrás de les escenes) de CBS Sports tamién. L'alcuerdu de la Conferencia Nacional, ello ye que foi l'impulsu por que el alcuerdu d'afiliación col Nuevu Mundu, munches de les estaciones del Nuevu Mundu yeren de llarga data afiliaos CBS. Dempués d'adquirir los derechos de la NFL, Fox taba nel mapa pa siempres.[ensin referencies]

Nos principios de 1990, realízose un llanzamientu de delles telenoveles de drama, dirixíos a audiencies más nueves que se convirtieron n'ésitos absolutos: Beverly Hills, 90210, Melrose Place, New York Undercover, y Party of Five. En 1993 vio la pesada promoción y l'estrenu d'una película del oeste de curtia duración con elementos de ciencia-ficción, Les aventures de Brisco County, Jr. Sicasí, foi l'espectáculu que s'estrenó la nueche del vienres que lu sigue, The X-Files, qu'atoparía ésitu duraderu, y sería la primer serie de Fox p'acabar de fin d'añu de Nielsen Top 20.

La serie de sketch de comedia In Living Color creó munchos personaxes memorables (y llanzó les carreres de les futures estrelles de cine, como Jim Carrey, Jamie Foxx, Damon Wayans, Keenen Wayans y "Fly Girl", la baillarina Jennifer Lopez).

MADtv, otra serie de sketch de la comedia que debutó en 1995, convertir nun sólidu competidor de la NBC Saturday Night Live para más d'una década y l'espectáculu de mayor ésitu nes nueches de sábadu. MADtv terminó en 2009.

Fox espandir a una selmana completa de programación en 1993, qu'inclúi la programación de la rotura ésitu de The Simpsons frente a la NBC The Cosby Show como una de les iniciales de Fox nel horariu de los xueves pela nueche na seronda de 1990 (xunto col futuru ésitu de Beverly Hills, 90210) dempués de namái la metá de la temporada d'ésitu nes nueches de domingu. L'espectáculu desempeñóse bien na so nueva franxa del xueves pela nueche, de pasar cuatro temporaes ellí y ayudar al llanzamientu de Martín, otru ésitu de Fox en 1992. The Simpsons volvió a los domingos pela nueche na seronda de 1994, y tuvo ellí dende entós.

Un intentu de faer un esfuerciu mayor pa la programación del sábadu pela nueche col rellanzamientu de Married... with Children, Martin y otros dos escaecíes comedies vieyes, empezaron les sos nueves temporaes en 1996-97 foi contraproducente col públicu, yá que dio llugar a una cancelación por tener el rating más baxu. Los más buscaos d'Estaos Xuníos foi bien criticada pola policía y los funcionarios públicos, y xeneró un refugu atayante per parte del públicu, que traxo la cancelación rápida de la serie. Martin rápido tornó a les sos nueches anteriores. Dos meses más tarde un calendariu revisáu con un nuevu episodiu y la repetición de Policías, alicar a Los más buscaos d'Estaos Xuníos: Llucha Llatina Volver poner en marcha. COPS tuvo ésitu mientres munchos años y siguió siendo l'ancla de la nueche de los sábados, polo que ye la nueche más estable na televisión d'Estaos Xuníos por más de 14 años. America's Most Wanted terminó dempués de 23 años en xunu de 2011.

Muestres notables, que debutó a finales de 1990 inclúin a la nueva serie de comedia dramática de Ally McBeal con personaxes estravagantes y tradicionales That '70s Show, la segunda más llarga comedia de situación en direuto de Fox detrás de Married... With Children. Pa la temporada 1997-98, Fox había 3 amosar nel Top 20 Nielsen, The X-Files qu'ocupó'l Rei 11, de la llomba, que nel puestu 15 y The Simpsons, que nel puestu 17.

La construcción alredor de serie más famosa The Simpsons, Fox tuvo un ésitu relativu, con espectáculos d'animación. Rei de la llomba empezó en 1997, Family Guy y Futurama empezaron en 1999 y fueron atayaos en 2002 y 2003, respeutivamente. Sicasí, la rede encargó nuevos episodios de Padre de Familia, qu'empezó en 2005 por cuenta de les fuertes ventes de DVD y bien valoráu pol públicu gracies a les reposiciones en Adult Swim de Cartoon Network. Futurama alicar con munches ventes de DVD y cuatro películes ente 2007-2009 y decidióse que tornaría como una serie en 2010 na canal Comedy Central. Esfuercios menos esitosos inclúin The Critic, protagonizada por Jon Lovitz de Saturday Night Live (orixinalmente al aire en ABC depués treslladóse a Fox antes de ser atayada), y los pijamas d'El, (que s'emitió más tarde pola cadena The WB).

A lo llargo de la década de 1990, Fox punxo en marcha'l so sistema de canales de cable como FX, Fox News Channel, FXM (na actualidá Fox Movie Channel), una participación mayoritaria na Fox Sports Net redes rexonales de deportes, Speed Channel, Fox Sports World (na actualidá Fox Soccer Channel), y Fox Sports n'Español (na actualidá Fox Deportes).

2000-presente: Actualidá editar

Fox amuesa básica de la década de 1990 terminara. Mientres esti tiempu, Fox punxo gran parte de los sos esfuercios na producción de comedia realidá, tales como: ¿Quién quier casase con un multimillonariu?, Isla de la Tentación, Casáu per Estaos Xuníos y Joe Millionaire, según clips de videos musicales como los videos del mundu más selvaxes dende la Policía hasta Ataque de los animales.

Dempués d'arramar la mayor parte d'estos espectáculos, Fox enllenó cola so llinia de drames aclamaos tales como 24, The O.C., House y Bones, y comedies como The Bernie Mac Show, Malcolm in the Middle, y Arrested Development. Pal añu 2005, programa más popular de Fox foi, de lloñe la busca de talentos American Idol, algamando un máximu d'hasta 37 millones d'espectadores en dellos episodios y de ser el país con más altu rating del programa na temporada 2004-05.[ensin referencies] House, que se tresmite dempués de American Idol los martes pela nueche y tener una esitosa carrera de repeticiones de branu en 2005, asitióse como un ésitu ente los diez primeros na temporada 2005-06. [ensin referencies]

Fox conectó un finxu en febreru de 2005 al anotar la so primer victoria barríos ente tolos televidentes. Esto debió principalmente a la tresmisión del Super Bowl XXXIX, sinón tamién na fuercia de American Idol, 24, House y The O.C. A la fin de la temporada televisiva 2004-05, Fox ocupa'l númberu unu per primer vegada na so hestoria, ente los demográficos 18-49 más curiosu pa los anunciantes. Otru finxu foi'l 21 de mayu de 2008, Fox tomó la corona de númberu 1 de Valoración Xeneral de llares per primer vegada, sobre la base de la fuercia del Super Bowl XLII y American Idol.

Cerca del final de la primer década de 2000, Fox punxo en marcha dos nueves series que demostraron ser poderoses dando fuertes golpes en distintos aspeutos. En 2008, debutó Fringe con altos índices d'audiencia y bones crítiques mientres la so primer temporada, anque la so audiencia amenorgóse al traviés del so percorríu, la serie ayudó a revertir l'amenorgamientu de les fortunes de Fox nel vienres pela nueche. En 2009, Fox llanzó Glee con un rating permediu, pero la receición positiva per parte de los críticos. Les calificaciones aumentaron mientres la primer temporada, y l'espectáculu foi perbién recibíu con especial atención de los medios de tal manera que se formó una base de fans lleales de manera masiva. El repartu de la serie foi reconocíu pola persona más notable del país el Presidente de los Estaos Xuníos Barack Obama, que-y pidió al repartu presentase en direuto en dellos eventos nacionales. A la fin de la década, nueves comedies anovaron la esperanza y New Girl dio a Fox clasificaciones de los sos ésitos per primer vegada na comedia de situación en direuto nel añu 2011.

Envalorar en 2003 que Fox foi vistu por 96,18% de los llares de los EE.XX., algamando un total de 102.565.710 cases nos Estaos Xuníos. Fox tien 180 VHF y UHF estaciones de propiedá de y operaos o afiliaos nos Estaos Xuníos y EE.XX. posesión.

La tresmisión analóxica al traviés de Fox en gran parte terminó'l 12 de xunu de 2009, como parte de la transición a la televisión dixital.

Como una rede d'espardimientu más recién, Fox inda tien un númberu d'afiliaos de la televisión de baxa potencia, que cubre mercaos como Youngstown, Ohio (WYFX) y Santa Barbara, California (KKFX), tresmitir en formatu analóxicu. En dellos casos, tantu d'estos mercaos, estes estaciones tamién tienen señales dixitales nel subcanal dixital d'una canal de televisión hermana nel mesmu mercáu.

Señales editar

En munchos países dispón de canales temátiques, dedicaos principalmente al entretenimientu, cine y series, qu'inclúin productos tantu de FOX como d'otres canales estauxunidenses.

Programes en direutu editar

Series editar

Títulu orixinal Añu d'emisión
The Simpsons 1989-presente
24 2009-2010 y 2014-presente
Melrose Place 1992-1999
American Dad! 2005-presente
Beverly Hills, 90210 1990-2000
Bones 2005-presente
Dark Angel 2000-2002
Futurama 1999-2003 y 2007-2013
Gilmore Girls 2000-2007
Arrested Development 2003-Presente
Family Guy 1999-2003-2005-presente
Grounded for Life 2001-2005
House M. D. 2004-2012
Ice Age: The Series 2010-2012
King of the Hill 1997 - 2010
Life on a Stick 2005
Married with Children 1987 - 1997
Malcolm in the Middle 2000-2006
Millenniumm 1996-1999
Mental 2009
Mentes en Shock 2011
Lie to Me 2009- 2011
Prison Break 2005- 2009 - Presente
Reba 2001-2007
Reunion 2005-2006
Sons of Anarchy 2008-2014
Still Standing 2002-2006
The Cleveland Show 2009-2013
The Inside 2005-2006
The Lone Gunmen 2001
The O.C. 2003-2007
The X-Files 1993-2002 - 2016
Titus 2000-2002
Tru Calling 2003-2005
Terminator: The Sarah Connor Chronicles 2008-2009
Touch 2012-2013
Dance on Broadway 2011-presente
Glee 2009-2015
Modern Family 2009-presente
Terra nova 2011
The Finder 2012
Fringe 2008-2013
Alcatraz 2012
Breaking the Magician's Code: Magic's Biggest Secrets Finally Revealed 1997-1998-2009
Okupas 2000
John Doe 2002-2003
Space Alien 2013
The Following 2013-2015
Gotham 2014-Presente
American Horror Story 2011-Presente
Scream Queens 2015 - 2016
The Walking Dead 2010 - presente

Ver tamién editar

Referencies editar

  1. Nome corporativu por: 21st Century Fox (23 d'agostu de 2013). «Form 10-K Exhibit 21 (List of Subsidiaries)» (inglés). EDGAR. U.S. Securities and Exchange Commission. Consultáu'l 25 de xunu de 2014. (presentación completa)
  2. «Win (and Loss) for 'Idol'» (inglés). The New York Times. The New York Times Company. Consultáu'l 14 de xineru de 2010.
  3. «Jackson excited by Fox show's changes, Hub talent» (inglés). Boston Herald. The New York Times Company. Consultáu'l 14 de xineru de 2010.

Enllaces esternos editar