Far Cry 3: Blood Dragon

Far Cry 3: Blood Dragon ye un videoxuegu de disparos en primer persona creáu por Ubisoft Montreal y publicáu por Ubisoft. Ye una espansión del videoxuegu de 2012 Far Cry 3. El xuegu toma llugar nun mundu abiertu, una islla retrofuturista apinada de maldá, na que como xugadores, vamos encarnar el papel del Cyborg con güeyu biónicu, el sarxentu Rex Power Colt. El xuegu foi llanzáu oficialmente'l 30 d'abril de 2013 para PlayStation 3 vía PlayStation Network y el 1 de mayu de 2013 para Microsoft Windows y Xbox 360 por aciu XBLA. Blood Dragon recibió na so mayoría bones crítiques per parte de los medios especializaos.

Far Cry 3: Blood Dragon
Desendolcador Ubisoft Montreal y Ubisoft Shanghai
Distribuidora Ubisoft (es) Traducir
Compositor Power Glove
Motor Dunia Engine 2 (es) Traducir
Plataforma PlayStation 3, Microsoft Windows y Xbox 360
Publicación 30 abril 2013
1r mayu 2013
Serie Far Cry (es) Traducir
Xéneru disparos en primer persona, aición-aventura, videojuego ciberpunk (es) Traducir y videoxuegu de ciencia ficción
Mou un xugador
Preséu d'entrada mandu de videoxuegos
Clasificaciones
CERO Maduro +17 (es) Traducir
ESRB Maduro +17 (es) Traducir
PEGI PEGI 18
USK USK 16
Más información
Páxina web oficial fc3blooddragon.uk.ubi.com
' Far Cry 3: Blood Dragon '
Cambiar los datos en Wikidata

Xugabilidá editar

Far Cry 3: Blood Dragon toma llugar nun distópico 2007. Los xugadores van controlar al "Cyber Comandu de tipu IV" llamáu Sgto. Rex Power Colt (con voz de Michael Biehn). Ubisoft define al xuegu como "una visión del futuru al estilu VHS de los 80'" onde'l xugador "Consigue a la moza, matu a los tipos malos y salva el mundu". El villanu del xuegu ye'l Coronel Sloan, quien comanda a forzar Omega, un exércitu de cyborgs.

Blood Dragon ye una espansión unitaria de Far Cry 3, lo que significa que los xugadores nun precisen la copia orixinal d'ésti pa xugalo. La xugabilidá, anque similar a Far Cry 3, usando'l mesmu motor gráficu y la mesma mecánica polo xeneral, simplificóse p'apurrir una esperiencia más llinial al xugador. El "árbol d'habilidaes", en llugar d'un camín escoyíu por trés "dos tales de los animales",sustituyir por un sistema de nivelación simple que desbloquia automáticamente los beneficios. Per otru llau, la ellaboración (crafting) esanicióse por completu.

La manera de xuegu ye de mundu abiertu (Sandbox), aición en primer persona y colos mesmos vehículos de Far Cry 3. El xugador va atopar con poderosos esplosivos, armes de fueu ablucantemente modificaes y un cuchiellu de grandes dimensiones, con cuenta de poder matar a la so manera mientres les misiones principales. Les misiones secundaries anicien en lliberar guarniciones, matar animales raros y salvar Nerds. El sigilo compensar al ganar Cyber-puntos adicionales ; El xuegu tamién inclúi una gran cantidá d'oxetos coleicionables ocultos que, cuando son atopaos, desbloquien pagos útiles p'ayudar nel xuegu.

Argumentu editar

El xuegu ta ambientáu nun universu paralelu ambientáu en 2007, nel que'l mundu ta sufriendo les remortines d'una guerra nuclear ente los Estaos Xuníos y Rusia. Rex, ye un Super-soldáu cibernéticu estauxunidense. Él y otru ciber-soldáu estauxunidense de nome Spider viaxen escontra una islla ensin nome a investigar al Coronel Sloan, un soldáu d'élite que al paecer, malvóse. Depués de que los protagonistes enfrenten a Sloan, ésti revela'l so perfidia, matu a Spider y noquia a Rex.

Rex espierta xunto a l'asistente canadiense de Sloan, la doctora Darling, quien, decepcionada colos oxetivos del malváu Coronel, decide traicionalo. Rex xunir cola Dra. Darling p'arruinar el plan de Sloan de convertir al mundu nuna especie d'estáu prehistóricu colos sos misiles, armaos con sangre de los "Dragones Sangrientos" qu'analayen pola isla.

Depués de lliberar les bases, salvar científicos y matar animales, Rex enfrentar al Dr. Carlyle, l'asistente de Sloan, quien usó'l sangre de dragón pa convertir a humanos en criatures asemeyaes a zombies, llamaes "muertos corredores". Dempués de lluchar contra los ciber-soldaos y dragones sangrientos del Dr. Carlyle, ésti ye asesináu pola so propia IA, que actúa por vengación al ser maltratada pol doctor.

Entós, Rex viaxa a una dimensión paralela, onde llucha contra hordas de "muertos corredores" del coronel Sloan. Al vencelos, y "probar la so fuercia", Rex llogra la "Cercu de la muerte", un cañón láser montáu nel so brazu, que-y da'l poder pa vencer a Sloan, a cuenta de la so propia vitalidá. Dempués d'un llargu entrenamientu, Rex y la Dra. Darling tienen sexu, pero a la mañana siguiente la Doctora ye secuestrada. Darréu, Rex empieza un ataque sobre la base de Sloan, con ayuda del Cercu de la muerte y darréu, d'un Ciber-Dragón de Titaniu plateado.

Finalmente Rex enfrentar a Sloan, sicasí, esti postreru, al programar a Rex, torga que pueda atacalo. Sicasí, la Dra. Darling y les alcordances de Spider remembren a Colt sobre la so humanidá a pesar de la so naturaleza Cibernética; Con fuercies anovaes, Rex empala a Sloan cola mano cibernética y remana el Cercu de la muerte, asesinándolo. Darréu dempués, la Dra. Darling apaez n'escena, informando a Colt de que pudo detener los planes de Sloan con ésitu, depués, dan en destruyir la base con un detonador. Dambos abrazar mientres reparen la esplosión, sacante Darling, quien voltia la so cara pa mirar a la cámara con una mirada siniestra.

Desenvuelvo editar

El 6 de marzu de 2013, Atopar nun sitiu web brasilanu de Rantings a Blood Dragon, amás d'arte conceptual de Xbox Live Arcade. Foi entós cuando la idea d'un nuevu títulu de Far Cry empezó a tomar credibilidá, como diría Jeffrey Yohalem, escritor principal del xuegu: "Toi trabayando en daqué nuevu que creo, va ser sorprendente cuando lo anuncien, pero definitivamente, ye daqué como un golpe mientres l'aceru ta caliente. Y veremos ver". Atopáronse más pruebes el 27 de marzu de 2013, cuando s'afayaron los llogros de Xbox Live que diben usase nel xuegu. Que s'hayan totalizado 400G para ellos suxurió que sería un títulu independiente en XBLA yá que ésti ye'l so númberu de serie. Y Ubisoft dio a conocer un videu teaser y un sitiu web pa Far Cry 3 el 1 d'abril de 2013, lo que llevó a munchos a pensar que tou tratar d'una chancia del Día de los inocentes. Finalmente, los barruntos de que'l xuegu yera real confirmáronse cuando'l grupu d'Electrónica Retro Power Glove, xubió la banda sonora completa del xuegu al sitio web de Música SoundCloud y les captures de pantalla del títulu peneráronse.

L'arte de la cubierta dixital del xuegu foi diseñáu por James White quien, enantes, diseñara l'arte conceptual de la película Drive. Acordies con el direutor creativu, Dean Evans, el guión del xuegu foi escritu en gran midida con una BBC Micro.

Llanzamientu editar

El xuegu peneró'l 7 d'abril de 2013, por cuenta de una vulnerabilidá nel serviciu de distribución dixital de Ubisoft, Uplay. Esto condució que'l serviciu fuera zarráu hasta que fuera reparada la falla. El 8 d'abril de 2013, el xuegu amestar a la llista del Bazar de Xbox Live, pa llanzase'l 1 de mayu. Dellos díes dempués, Ubisoft confirmó de manera oficial el llanzamientu del xuegu con un nuevu Tráiler, ratificando que'l xuegu sería llanzáu en Xbox Live Arcade, Playstation Network y Microsoft Windows el primeru de mayu. El tráiler animar al estilu de los años 1980, con munchos clixés, un doblaxe de voz probe y llenu d'imperfecciones por que lluciera esautamente como una cinta de VHS. Este foi'l tráiler que reveló que Michael Biehn interpretaría al Sarxentu Rex Colt, l'héroe del xuegu. El 16 d'abril de 2013 llanzóse un videu en imaxe real tituláu Blood Dragon: The Cyber War . Esti videu foi producíu por Corridor Dixital y amosaba al públicu'l "Apocalipsis d'Apocalipsis", protagonizáu por Cyborgs qu'amenaciaben la tierra [1].

Banda Sonora editar

La Banda sonora del xuegu tuvo al cargu de Power Glove, un dúu d'Electrónica australianu. Na web de distribución d'audiu online SoundCloud, colgáronse cuatro pistes disponibles pa Streaming hasta'l llanzamientu dixital de la banda sonora, el 1 de mayu de 2013. De primeres del xuegu suena "Long Tall Sally" de Little Richard; Antes de la secuencia de la engarradiella final escúchase "Hold on to the Vision" de Kevin Chalfant, mientres l'últimu nivel del xuegu puede escuchase un curtiu fragmentu del cantar "War" de Vince DiCola (compuesta orixinalmente pa la película Rocky IV) y de primeres de los creitos, "Friends", de Dragon Sound (Que orixinalmente apaecía na película Miami Connection.

Banda Sonora Orixinal de Far Cry 3: Blood Dragon editar

Receición editar

Far Cry 3: Blood Dragon llogró una bona acoyida dientro de la crítica especializada, amás el mesmu Michael Biehn suxurió alrodiu de una posible secuela.

Mientres la Gamescom 2013, súpose que'l xuegu vendiera más de 1 millón de copies, y Yves Guillemot, CEO de Ubisoft, anunció qu'en dalgún momentu podrán disponese copies físiques de Blood Dragon.


Referencies editar

Enllaces esternos editar