Gabriela Michetti

política arxentina

Marta Gabriela Michetti (pronunciáu: mi'ketti) (28 de mayu de 1965Laprida (es) Traducir) ye una política y llicenciada en rellaciones internacionales arxentina perteneciente al partíu Propuesta Republicana. El 10 d'avientu de 2015 asumió como vicepresidenta de la Nación Arxentina,[1] en imponiéndose xunto con Mauricio Macri nes eleiciones presidenciales de 2015.

Gabriela Michetti
Vicepresidente d'Arxentina

10 avientu 2015 - 10 avientu 2019
Amáu Boudou - Cristina Fernández de Kirchner
senadora d'Arxentina

10 avientu 2013 - 10 avientu 2015
Distritu: Buenos Aires
diputada d'Arxentina

10 avientu 2009 - 10 avientu 2013
Distritu: Buenos Aires
Vida
Nacimientu Laprida (es) Traducir28 de mayu de 1965 (58 años)
Nacionalidá Bandera d'Arxentina Arxentina
Estudios
Estudios Universidad del Salvador (es) Traducir
Llingües falaes castellanu
Oficiu política
Llugares de trabayu Buenos Aires
Premios
Creencies
Relixón catolicismu
Partíu políticu Propuesta Republicana (es) Traducir
Cambiar los datos en Wikidata

Enantes foi vicejefa de Gobiernu de la Ciudá de Buenos Aires hasta'l 20 d'abril de 2009, cuando arrenunció pa presentase como candidata a diputada nacional nes eleiciones llexislatives del 28 de xunu, resultando electa pal mandatu 2009-2013. En 2013 foi electa senadora nacional pola Ciudá Autónoma de Buenos Aires y designada xefa del bloque PRO nel Senáu.

Trayeutoria editar

Recibir de bachiller en Ciencies Polítiques y Llicenciada en Rellaciones Internacionales na Universidá del Salvador en 1988. Realizó una maestría en Xestión de Negocios ya Integración na UCES ente 1993-1994, amás d'un cursu d'especialización en Solución de Diferencies nel marcu de la OMC, en Xinebra, Suiza, nel añu 2000; y una carrera d'Especialización en Xestión Universitaria na Universidá de Ottawa, Canadá, nel 2001.[2] Ente 1989 y 2001 desempeñóse como axente estatal na provincia de Buenos Aires hasta 1991 y nel ámbitu del Ministeriu d'Economía de la Nación, dende entós.

En 1993 nació'l so fíu Lautaro, frutu del matrimoniu col periodista Eduardo Cura, de quien se divorció depués de dellos años.[3][4] En payares de 1994, sufrió un accidente automovilísticu viaxando al so pueblu natal, Laprida, que la dexó parapléxica. Nel autu acompañar el so ex home y más palantre, n'otru autu, taben los sos padres col so fíu. L'autu perdió estabilidá nel camín del ripio y entornó; ella salió espulsada del mesmu sufriendo mancadures graves na so columna. Foi atendida nel hospital de Laprida pol so padre, quien ye médicu clínicu y ciruxanu.

Empezó la so vida política nel Democracia Cristiana, siguiendo a Carlos Auyero como militante de l'agrupación Humanismu y Lliberación.[5][6]

En 2003 integrar al Frente Compromisu pal Cambéu, dirixíu por Mauricio Macri; esi mesmu añu foi escoyida llexisladora de la Ciudá de Buenos Aires, con mandatu hasta 2007.

N'exerciciu d'esi cargu, en 2006, destacar pola so función na Comisión Investigadora de la quema de República Cromañón.

En 2007 foi escoyida vicejefa de Gobiernu de la Ciudá de Buenos Aires acompañando a Mauricio Macri. Los analistes políticos destacaron la fuerte influencia de Michetti ente los simpatizantes de la fórmula.

Les eleiciones a Xefe de Gobiernu y Vice del 2007, na Ciudá Autónoma de Buenos Aires, marcaron el desembarcu del PRO nel poder Executivo de la Capital Federal. Les fórmules que lideraron los comicios fueron: Mauricio Macri – Gabriela Michetti (Alianza Propuesta Republicana, conformada polos partíos Compromisu pal Cambéu - Recrear pa la Crecedera Demócrata Progresista - Demócrata de Capital Federal - Federal - Movimientu d'Integración y Desarrollo - Blanco de Capital Federal - Frente Nuevos Independientes - Unión Popular); Daniel Filmus - Carlos Heller (Frente pa la Victoria). En primer vuelta llograron un 45,76% pal PRO y 23,75% FPV. Estos resultaos llevaron a una segunda vuelta nel que la fórmula Macri – Michetti consiguió'l 60,94% de los votos.[7]

Nes eleiciones llexislatives nacionales del 2009 encabezó la llista del PRO como candidata a diputáu nacional pela ciudá de Buenos Aires, xunto a Esteban Bullrich. Nestos comicios llogra imponese col 31,10% de los votos, aventayando d'esta manera al candidatu del Proyeutu Sur, Fernando «Pinu» Solanes, quien llograría'l segundu puestu. Convertir en diputada nacional electa pela Ciudá de Buenos Aires.

Gabriela Michetti foi criticada pola oposición por faltar a presidir les sesiones de la Llexislatura ensin pidir llicencia.[8]

Llexisladora de la Ciudá Autónoma de Buenos Aires editar

Ente 2003 y 2007, periodu en qu'ocupó'l cargu de llexisladora de la Ciudá Autónoma de Buenos Aires, presidió'l Bloque Compromisu pal Cambéu. Ente'l 13 d'avientu de 2007 y el 6 de payares de 2008, realizáronse 43 sesiones de la Llexislatura y Michetti tuvo ausente en 40 d'elles ensin pidir llicencia, impulso la llei 2.095, de Compres y Contrataciones del Gobiernu de la Ciudá Autónoma de Buenos Aires,[9] pa transparentar el procesu de selección de provisores del Gobiernu de la Ciudá Autónoma de Buenos Aires.[10] tamién impulsó dende'l bloque Compromisu pal Cambéu'l cambéu de la Llei 104 d'Accesu a la información y de la Llei 269 de Rexistru de Debedores Alimenticiu, ente otres.[11]

Eleiciones a Vicejefa de Gobiernu de la Ciudá de Buenos Aires editar

 
Gabriela Michetti y Mauricio Macri na Asamblea Llexislativa por cuenta de la so asunción el 10 d'avientu de 2015.

Gabriela Michetti acompañó como candidata a Vicejefa de Gobiernu de la Ciudá de Buenos Aires a Mauricio Macri, dientro de la fórmula de Propuesta Republicana. El 3 de xunu de 2007 la fórmula compitió pola Xefatura de Gobiernu de la Ciudá de Buenos Aires cola siguiente resultancia (98.25 % meses escrutadas):[12]

Candidatu Partíu Votos %
Mauricio Macri Propuesta Republicana 780.540 45,62
Daniel Filmus Frente pa la Victoria 406.706 23,77
Jorge Telerman PX / UCR / PS / Corriente Porteña 354.167 20,70
Patricia Walsh Movimientu Socialista de los Trabayadores 50.233 2,94

Por cuenta de que nengún candidatu algamó a superar el 50% de los votos, el 24 de xunu les fórmules Macri-Michetti y Filmus-Heller volvieron enfrentase pa definir cuál de los dos taría al frente del gobiernu de la ciudá nel siguiente mandatu. El trunfu foi pa la primera d'elles, siendo los resultaos los que s'amuesen de siguío (99.87 % meses escrutadas):[13]

Candidatu Partíu Votos %
Mauricio Macri Propuesta Republicana 1.006.157 60,96
Daniel Filmus Frente pa la Victoria 644.414 39,04
Votos en blancu 3,80
Votos nulos y recurríos 3,20

Vicejefatura de Gobiernu de Buenos Aires editar

Tres la victoria de la fórmula Macri-Michetti, la Llexislatura modificó la Llei de Ministerios de la Ciudá Autónoma de Buenos Aires y autorizó al Xefe de Gobiernu de la Ciudá a delegar na Vicejefatura de Gobiernu diverses funciones executives. D'esta manera, Gabriela Michetti convertir na primera Vicejefa de Gobiernu qu'asumió auténtiques responsabilidaes de xestión. En concretu, por aciu el cambéu de la Llei de Ministerios, el Xefe de Gobiernu, Mauricio Macri, delegó en Michetti les siguientes funciones:

  1. Ellaborar, diseñar, planiar y coordinar la execución del Programa Puertes del Bicentenariu, que contempla tolos proyeutos a ser executaos pa les conmemoraciones a realizase dende'l 25 de mayu de 2010 hasta'l 9 de xunetu de 2016.
  2. La Presidencia del Conseyu de Planiamientu Estratéxicu.
  3. Implementar les aiciones y programes pa la promoción y preservación de la defensa de los derechos humanos, razón pola cual la Subsecretaría de Derechos Humanos de la Ciudá y les sos Direiciones Xenerales (d'Atención y Asistencia a la Víctima, y de Minoríes y les sos Garantíes) pasaron a depender de la Vicejefatura de Gobiernu.
  4. Implementar proyeutos que fortalezan la cultura cívica y la participación ciudadana, en que'l so marcu desenvolver dende entós el programa Pasión per Buenos Aires.
  5. Diseñar ya implementar polítiques referíes a les persones con necesidaes especiales, motivu pol cual creóse la Comisión pa la Plena Participación ya Inclusión de les Persones con Discapacidá (COPIDIS).

Los resultaos de la xestión de Gabriela Michetti al mandu de la Vicejefatura de Gobiernu pueden ser apreciaos nel ciudá-de-buenos-aires Informe de Xestión ellaboráu al respeutu, qu'abarca'l ralu nel que Michetti desempeñóse como Vicejefa de Gobiernu de la Ciudá.

 
Macri y Michetti xunto a los gobernadores provinciales na Quinta presidencial d'Olivos, el 12 d'avientu de 2015

El 20 d'abril de 2009 arrenunció a la vicejefatura pa presentase como candidata a diputada nacional nes eleiciones llexislatives del 28 de xunu, pa estremase de les candidatures testimoniales qu'impulsaron otres fuercies. Llogró'l 31,09% de los votos y resultó electa pal periodu 2009-2013.

Diputada nacional editar

Nel 2009 encabezo la llista del PRO a Diputaos Nacionales pola Ciudá de Buenos Aires, quedando en primer llugar Michetti convertir nuna líder indiscutible del PRO y de la oposición al gobiernu de Cristina Fernández de Kirchner y del Frente pa la Victoria a nivel nacional.[ensin referencies] Como diputada asegurara que les pareyes homosexuales namái podíen adoptar neños cuando la situación de los mozos fora de tanto abandonu y probeza, que naide quixera incorporalos a la so familia, lo que xeneró refugos unánimes de la comunidá homosexual, de distintes ONG como la CHA.[14][14]

Senadora nacional editar

N'ochobre de 2013, Michetti foi electa senadora nacional pela Ciudá de Buenos Aires, compartiendo la candidatura del PRO con Diego Santilli. La so llista superó con una leve diferencia a la candidatura de Fernando «Pinu» Solanes y Fernanda Reyes, quien se presentaben pol frente multipartidista y opositor al gobiernu de Macri, XUNEN. Asina, col ingresu al Senáu de Michetti y de Santilli, el PRO conquistó los sos primeros dos senadores porteños, y un representante a la cámara alta pola provincia d'Entre Ríos, Alfredo de Angeli. Mientres los sos festexos de victoria, el PRO anunció la precandidatura presidencial de Mauricio Macri pal 2015.

Precandidata a Xefa de Gobiernu editar

Partíu !Votos

Totales

Porcentaxe Total Precandidato Votos Interna Porcentaxe Interna Resultáu Final
Propuesta Republicana 882.421 48,06% Horacio Rodríguez Larreta 518.018 60,00% Habilitáu pa les eleiciones xenerales
Propuesta Republicana 882.421 48,06% Gabriela Michetti 345.201 40,00% Inhabilitáu pa les eleiciones xenerales
  • La primer eleición interna del PRO desenvolvióse'l 26 d'abril ente Gabriela Michetti y Horacio Rodríguez Larreta. Rodríguez Larreta gana col 60 %. El 5 de xunetu estrena'l votu electrónicu en tola Ciudá pa escoyer al xefe de Gobiernu; el PRO llogró'l 45,6 % de los votos, lo que nun evitó que vaya a una segunda vuelta col candidatu d'ECU, Martín Lousteau, quien llogró'l 25,5 %. El 19 de xunetu trunfó col 51,6 %, frente al 48,4 % del postulante d'ECU.

Eleiciones presidenciales 2015: vicepresidente de la Nación editar

 
Michetti, xunto a Macri, Xuliana Awada y el presidente uruguayu Tabaré Vázquez, nel Palacio San Martín, el 10 d'avientu de 2015

El 9 d'agostu de 2015, les PASU abríen les puertes a la transición y definieron cuálos seríen los candidatos a asoceder a la presidenta Cristina Fernández de Kirchner. Pola alianza Camudemos presentáronse tres candidatures: Mauricio Macri -candidatu del PRO-, Ernesto Sanz -candidatu de la UCR- y Elisa Carrió -candidata de la Coalición Cívica. Como candidata a vicepresidente, Macri escoyera con anterioridá a los PASU a Gabriela Michetti, quien foi preferida a Marcos Peña.[15]

De los quince postulantes a la presidencia, solamente quedaron seis en carrera pa les eleiciones d'ochobre: Scioli, Macri, Massa, Margarita Stolbizer, Nicolás del Caño y Adolfo Rodríguez Saá.

Les eleiciones presidenciales realizáronse el 25 d'ochobre de 2015 por aciu una primer vuelta y de manera conxunta coles eleiciones llexislatives, d'alcuerdu a lo establecío en la Constitución Nacional y les lleis eleutorales. Na mesma los dos fórmules más votaes fueron Scioli-Zannini (37%) y Macri-Michetti (34%).

Por cuenta de que nenguna de los dos fórmules más votaes axuntaron la cantidá mínima de votos esixíos pola constitución, programóse una segunda vuelta el 22 de payares. La segunda vuelta eleutoral foi ganada pola fórmula Macri-Michetti, que llogró'l 51,40%. El binomiu asumió'l 10 d'avientu, siendo Michetti la segunda muyer n'ocupar la vicepresidencia del país, tres María Estela Martínez de Perón.

Denuncies xudiciales editar

Denuncia y desestimación pol memorándum con Qatar editar

 
Gabriela Michetti roblando'l memorándum col ministru d'economía qatarina Ahmed bin Jassim Al Thani.

El 30 d'avientu de 2016 el presidente Macri, Gabriela Michetti, según otros funcionarios del gobiernu, fueron imputaos pola fiscal Palombu Ochoa pola eventual comisión de los delitos de otorgamiento d'actos irregulares o indebíos, estafes y defraudaciones (artículu 174 inc. 5º del Códigu Penal), alministración fraudulenta (artículu 173 incisu 7º del C.P) y negociaciones incompatibles col exerciciu de funciones públiques (artículu 265 del C.P) en perxuiciu al erariu públicu, como partes de la firma del Memorándum con Qatar del 6 de payares de 2016, creando un fondu d'inversión por 1.300 millones de dólares, con una "estructura offshore", pa l'alministración del Fondu de Garantía de Sustentabilidad de l'ANSES. El xuez federal Daniel Rafecas, quien dirixó la investigación, dispunxo la desestimación por inesistencia de delitu de la denuncia formulada contra Mauricio Macri, Gabriela Michetti, Susana Malcorra y una serie de funcionarios nacionales. Rafecas espresó nel fallu que la firma del memorándum nun implica obligación llegal, económica o financiera p'Arxentina, y polo tanto nun implicó nengún dañu patrimonial al país, qu'habilitara una investigación penal. La decisión foi confirmada pola Sala I de la Cámara Federal. El xuez Leopoldo Bruglia sostuvo que "el fechu oxetu d'estes actuaciones nun encuadra en nenguna hipótesis penalmente relevante" resultando'l Memorándum "una conducta atípica que non amerita dar cursu a una investigación penal". Ente que Jorge Ballestero amestó que'l Memorándum cuestionáu "non se instituye, güei, nun actu xurídicu susceptible de ser encetáu dende esti ámbitu penal".[16][17][18][19]

Causa xudicial y sobreseimientu pol dineru que foi robáu de la so casa editar

El 22 de payares de 2015, el mesmu día en que se celebraba la segunda vuelta eleutoral na que foi elixida vicepresidente, Michetti sufrió'l robu na so propia casa de «5000 pesos, del caxón de la mesa de lluz asitiada nel llau esquierdu; 200 mil peso, d'una bolsa de papel madera que s'atopaba a la banda de la cama; 40 mil peso, del interior del placard, envolubraos nuna bolsa de cartón; 50 mil dólares, del otru placard de madera», pol fechu foi procesáu un curio de la entós senadora nacional.[20] El robu nun se conoció hasta qu'en xunetu de 2016 el diariu [[Tiempu Arxentín (diariu fundáu en 2010)|Tiempu Arxentín]] dio cuenta del mesmu.[21] Anguaño atópase sobreseída,[22] siendo la segunda vicepresidente na hestoria en quedar imputada y depués sobreseída nel exerciciu del cargu.[23]

Michetti nun primer momentu al conocese'l casu dixo que yera absolutamente mentira qu'hubiera bolsos con dineru na so casa. El casu foi llamáu Casu Michetti.[24][25] Darréu afirmó que «los 200 mil peso declaraos pertenecíen a donaciones que se realizaron a la Fundación SUMA que yo presido»; «los 45 mil peso yeren el dineru col que taba pagando un refaimientu na mio casa y el restu, el manexu cotidianu d'una casa de familia»; «los 50 mil dólares, tratar d'un préstamu que recibiera de Juan (la mio pareya), pal pagu d'una maestría que yo quería regala-y al mio fíu».[26] Sicasí, la so pareya declaró que'l dineru «yeren pa donaciones y non frutu de donaciones».[27] Juan Tonelli, pareya de Michetti, declaró dos veces na causa sobre'l robu “y qu'en nenguna d'esos dos causes dixo que los dólares emprestar él”.[28] Por estes contradicciones, realizáronse trés denuncies distintos pa investigar l'orixe de los fondos robaos.[29][30] Unu de los denunciantes, el diputáu Rodolfo Tailhade, reveló que la vicepresidente obligó a la so emplegada doméstica a frenar la denuncia del robu.[31] Ante la xusticia, la emplegada doméstica almitió la "habitual" esistencia de bolsos con dineru dientro de la casa de Michetti: afirmó que "siempres guardaben y teníen dineru en bolsos dientro de la casa".[32] La emplegada doméstica de Michetti declaró ante la Xusticia que la vicepresidente “guardaba dineru dientro de l'habitación”, confió que-y pidía a ella que-y guardara'l dineru nun placard envueltos en pañuelos, pero nun sabía la cantidá exacta en virtú de da-y los en sobres zarraos, según lléese na declaración.[25]darréu al ordenar allanaciones per parte del fiscal de manera precipitada realizar a medianueche'l cambéu de casa de la fundación a la direición de Pasco 640, onde vive Gabriela Michetti y d'onde foi robáu'l dineru investigáu.-[33]

Según establez la Unidá d'Información Financiera (UIF), toa donación destinada a fundaciones tien de tar bancarizada. Per otru llau, "les fundaciones que reciban donaciones o apurras de terceros por importes superiores a $ 50 000 realizaos por una o delles persones rellacionaes nun periodu non cimeru a los 30 díes tendrán de presentar una declaración xurada d'información."[34] El fiscal Marijuán esplora'l dineru correspondiente a la fundación SUMA porque la normativa prohibe que les fundaciones reciban donaciones en pesos y va buscar pescudar si SUMA xustificó l'orixe de les sos donaciones y cumplió coles normes antilavado. El fiscal solicitó esplorar sobre un conxuntu de fundaciones más ampliu que tán en mirar como posibles fontes de recaldación pal financiamiento de l'actividá política de PRO.[28] Arriendes del so casu, empezar a investigar el funcionamientu d'otres fundaciones similares qu'habiten l'ecosistema PRO tales como Fundar Xusticia y Seguridá (del secretariu de Seguridá, Eugenio Burzaco) o Formar (que dirixe'l ministru de Tresporte, Guillermo Dietrich). Inclusive s'avanzó sobre la estinguida Creer y Crecer, qu'encabezaba'l polémicu intendente de Lanús, Néstor Grindetti, jaqueado tamién pola investigación sobre los Panamá Papers.[35]

Les esplicaciones daes por Michetti sobre'l dineru robáu tamién producieron discutiniu por cuenta de que la Fundación SUMA por llei, como toles fundaciones, tien de recibir importes superiores a 50 000 pesos d'al traviés de medios electrónicos y tienen de presentar una declaración xurada. La fundación nun cumplió nengún d'estes normes.[36][37] Coles mesmes, Michetti afirmó que la fundación formada en 2009 tenía trés emplegaos, pero nun s'atopaba rexistrada na Alministración Federal d'Ingresos Públicos (AFIP) como emplegadora y namái lo fixo recién dempués de la causa xudicial, en xunetu de 2016.[36] Tampoco presentó nengún balance de los 6 años que s'atopa operando, nin tampoco informó de les supuestes asamblees realizaes ante la Inspeición Xeneral de Xusticia, que fueron presentaes toes de manera conxunta n'agostu de 2016.[36] Díes dempués afayóse que —d'alcuerdu al propiu Boletín Oficial porteño— la pareya de Michetti, Tonelli, recibió más de dos millones de peso producto de la pauta publicitaria nes sos revistes y l'organización d'eventos gastronómicos como'l "BAM – Buenos Aires Market" y les "Sparkling Nights".[38][39][40] Atopóse tamién que, magar cuntar con importes millonarios y tar n'actividá dende'l 2009, la Fundación recién rexistró la so CUIT va un mes, depués del escándalu pol orixe del dineru. Esprender qu'amás, tampoco presentaren nunca un balance ante la Inspeición Xeneral de Xusticia. Amás, anque presentaba na so páxina web un ampliu staff d'emplegaos, la Fundación nun cuntaba con nengún emplegáu rexistráu.[34] El 12 d'agostu foi imputada pol orixe del dineru robáu na so casa.

El 3 de setiembre'l xuez federal Ariel Lijo ordenó secuestrar los llibros contables de la fundación SUMA, pero los investigadores nun los atoparon porque los tien el contador, mientres la AFIP informó que la ONG recibió solo en 2015 apurras por más de cuatro millones de pesos.[41] tres l'informe publicáu por Economía Política l'últimu domingu, Martínez Herrero solicitó investigar el venceyu ente l'acusáu de proxeneta puestu a dir a xuiciu oral, Morales Comini, y la fundación de la vicepresidente.

El 12 d'abril de 2017 el xuez federal Ariel Lijo sobreseyó a la vicepresidente Gabriela Michetti na causa qu'investigaba l'orixe de los fondos que lu robaron de la so casa'l 22 de payares de 2015. El titular del Xulgáu Nacional no Criminal y Correccional Federal N° 4 consideró que Michetti llogró acreitar que $245.000 y los o$s 50.000 sustraíos de la so casa de Balvanera el 22 de payares de 2015 yeren "llegales". Coles mesmes, el maxistráu resolvió que s'archive la investigación venceyada al funcionamientu y financiamiento de la fundación SUMA impulsada por diputaos del Frente pa la Victoria. El xuez sostuvo que depués de producir tola prueba y arrexuntar gran cantidá d'información de caúna de les fundaciones, nun se verificó nengún fechu delictivu nin tampoco sofitó la producción de nueves midíes por atopase escosada la investigación.[42]

Familia editar

La madre de Gabriela Michetti ye sobrina nieta d'Arturo Umberto Illia.[4]

Referencies editar

  1. «VIDEO: Así juró Gabriela Michetti como vicepresidente». Minuto Uno (10 d'avientu de 2015). Consultáu'l 6 de xineru de 2015. «'Juro por Dios y la Patria sobre los Santos Evangelios desempeñar con lealtad y patriotismo el cargo de Vicepresidente de la Nación', dijo ante la Asamblea Legislativa encabezada por el titular provisional del Senado, Federico Pinedo.»
  2. «CV Gabriela Michetti».
  3. «Gabriela Michetti: La dama de amarillo». Diario Publicable.
  4. 4,0 4,1 «El factor michetti». La Nación.
  5. «Macri eligió a Michetti para su fórmula porteña. Es legisladora de su partido y tiene diálogo con otras fuerzas.». La Nación (11 de marzu de 2007). Consultáu'l 1 de febreru de 2015.
  6. «Macri vs. Telerman en la 2ª vuelta no es igual a Macri vs. Filmus: Es importante tenerlo en cuenta». Periodismo Verdad (11 de marzu de 2007). Consultáu'l 1 de febreru de 2015.
  7. «Atlas eleutoral - Blog Andy Tow».
  8. «Historia de ausencias». Página/12 (9 de payares de 2008).
  9. «Gabriela Michetti, otra vez candidata del Pro». InfoNews (30 de xunu de 2013). Consultáu'l 1 de febreru de 2015.
  10. «Los trapitos que quedaron sucios». Página/12.
  11. «Banco de Datos de Candidatos: Eleiciones 2009». Poder Ciudadano.
  12. Eleiciones porteñas 2007, La Nación, 4 de xunu de 2007 Archiváu el 6 de xunu de 2007 na Wayback Machine. (consultáu'l 4 de xunu de 2007, 08:09 CEST)
  13. «Eleiciones porteñas 2007, La Nación, 25 de xunu de 2007». Archiváu dende l'orixinal, el 27 d'agostu de 2007. Consultáu'l 31 de xunetu de 2007.
  14. 14,0 14,1 «Declaración polémica». Diariu Democracia.
  15. «Mauricio Macri eligió a Michetti como su vice». Clarín (19 de xunu de 2015). Consultáu'l 6 de xineru de 2016.
  16. «Imputaron a Macri y Michetti por un memorándum con Qatar por 1.300 millones de dólares». Infobae (30 d'avientu de 2016).
  17. Indart, Ramón (17 de payares de 2016). «Qué dice el polémico memorándum que firmó el gobierno de Macri con Qatar». Perfil.
  18. Indart, Ramón (30 d'avientu de 2016). «Operación Qatar. Imputaron a Macri, Malcorra, Reyser y Gaudio». Perfil.
  19. Clarin.com (en castellanu). El juez Daniel Rafecas desestimó una denuncia contra Mauricio Macri por un memorándum con Qatar. https://www.clarin.com/politica/juez-daniel-rafecas-desestimo-denuncia-mauricio-macri-memorandum-qatar_0_S1NzwSFhe.html. Consultáu'l 28 d'abril de 2018. 
  20. «Le robaron a Michetti $245 mil y U$S50 mil de su casa: un custodio, procesado». Clarín.
  21. «El insólito robo a Michetti que se intentó ocultar». Tiempo Argentino.
  22. «Sobreseyeron a Michetti en la causa por el origen del dinero robado en su casa». Ámbito.com.
  23. «Una vicepresidenta envuelta en sospechas». Página/12.
  24. «presentaron-balances Caso Michetti: legajo de IGJ confirma que fundaciones nun presentaron balances». Ámbitu.
  25. 25,0 25,1 «so-casa-hubiera-bolsos-con-dineru/ Michetti negó que na so casa hubiera bolsos con dineru». Adelantu24.
  26. «L'estrañu robu en casa de Michetti». Páxina/12.
  27. «lluz-en-la causa-pol robu-a-michetti/ Contradicciones que salen a la lluz na causa pol robu a Michetti». Gustavo Sylvestre.
  28. 28,0 28,1 «siete-duldes-del-fiscal Michetti imputada los siete duldes del fiscal». Infonews.
  29. «Les contradicciones de Michetti». Páxina/12.
  30. «orixe-del dineru robáu-en-la so-casa Gabriela Michetti foi imputada pol orixe del dineru robáu na so casa». La Nación.
  31. «so-emplegada-frenar-la denuncia-del robu-la so-casa-n20021 Denuncien que Michetti obligó la so emplegada frenar la denuncia del robu la so casa». El Destape.
  32. «empleada-domestica-michetti-dixo-que-yera-habitual-que-hubiera-bolso-dinero-la so-casa La emplegada doméstica de Michetti dixo que yera habitual qu'hubiera bolsos con dineru na so casa». Minutu Unu.
  33. «Michetti muy complicada de madrugada cambio de direición la fundacion». En Orsai.
  34. 34,0 34,1 «dirixentes-del pro_a57bc44864717bf89217c679c La fundación de Michetticomplica a otros dirixentes del PRO». Diariu Rexistráu.
  35. «A partir de Michetti la justicia avanza».
  36. 36,0 36,1 36,2 «noticies/michetti-truchisima/ Truchísima». Les nueses Voces.
  37. «dineru robáu-a-michetti.html Que ye SUMA, la fundación a la que pertenecería'l dineru robáu a Michetti». Política Arxentina.
  38. «noviu-michetti-facturo-dos-millones-pesos-la ciudá-n19485 Denuncien que'l noviu de Michetti facturó dos millones pesos la ciudá». El Destape.
  39. «noviu-michetti-recibio-una pauta millonaria-camudemos-entamar-evento El noviu de Michetti recibió una pauta millonaria de Camudemos pa entamar eventos». Minutu Unu.
  40. «gobiernu-porteno-doi-pauta-por--2-millones-a-la pareya-de-michetti "El Gobiernu porteño dio pauta por $ 2 millones a la pareya de Michetti"». Ámbitu.
  41. «La Justicia ordenó el secuestro de los libros de la fundación que preside la vicepresidenta Michetti». La Capital.
  42. «La Justicia sobreseyó a Gabriela Michetti en la causa por el dinero que tenía en su casa». Infobae.

Ver tamién editar

Enllaces esternos editar


Predecesor:
Amado Boudou
 
36ᵉʳ Vicepresidente de la Nación Arxentina

2015 - 2019
Socesor:
Nel cargu
Predecesor:
Jorge Telerman
 
Vicejefa de Gobiernu de la Ciudá de Buenos Aires

2007 - 2011
(Arrenunció'l 20 d'abril de 2009)
Socesor:
María Eugenia Vidal