Games Workshop Group PLC (embrivíu GW) ye una empresa multinacional británica dedicada a la producción de xuegu de mesa y modelismu de venta al per menor. Ta especializada na edición de wargames, y ye una de les mayores empreses del mundu nesti campu. Ta rexistrada na bolsa de valores de Londres, col símbolu GAW.

Games Workshop
negociu, empresa, empresa de juegos de mesa (es) Traducir, tabletop role-playing game publisher (en) Traducir y empresa de capital abiertu
Llocalización
Sede Nottingham
Direición Reinu Xuníu
Forma xurídica public limited company (en) Traducir
Historia
Fundación1975
Fundador Steve Jackson
Sector
Industria edición de llibros
Productos destacaos Warhammer Fantasy (es) Traducir
Participación empresarial
Propietariu de
Datos económicos
Parte de Bolsa de Londres
Web oficial
Cambiar los datos en Wikidata

Descripción xeneral editar

 
See central de la compañía, en Nottingham, Reinu Xuníu.

Fundada en 1975 por Ian Livingstone y Steve Jackson (tamién conocíos polos llibros xuego de la so coleición titulada Fighting Fantasy), Games Workshop foi orixinariamente una fábrica de tableros de madera pa xuegos como'l backgammon y el axedrez y que más tarde se convirtió n'importadora del xuegu de rol d'Estaos Xuníos Dungeons & Dragons. So la direición de Livingstone y Jackson, Games Workshop espandióse, y pasó de ser una pequeña compañía de pidíos per corréu allugada nuna habitación a una esitosa fábrica y editora de xuegos. Una primer revista promocional, Owl and Weasel, foi suplantada en xunu de 1977 por Livingstone y Jackson pa promocionar parcialmente la inauguración de la primer tienda de Games Workshop, y foi sustituyida pola revista White Dwarf, que tamién editaba Livingstone.

La so división editorial tamién trabayó na reimpresión inglesa de xuegos de rol americanos famosos, pero caros d'importar, como La llamada de Cthulhu, RuneQuest y Traveller. En 1979, Games Workshop apurrió fondos p'ayudar na creación de Miniatures Citadel en Newark, una compañía que produciría les miniatures de metal que seríen usaes nos xuegos de rol y wargames de mesa. El nome de Citadel convirtióse en sinónimu de Games Workshop y sigue siendo una marca rexistrada acomuñada a esta postrera, muncho depués de que Citadel fora absorbida por Games Workshop.

En 1984, Games Workshop dexó de distribuyir los sos productos nos Estaos Xuníos al traviés de Hobby Games Distributors, y abrió les sos propies tiendes Games Workshop nos Estaos Xuníos. La empresa esperimentó una enorme fase de crecedera dende finales de la década de 1980 hasta principios de la década de 1990. Nel númberu 126 de la revista White Dwarf (de xunu de 1990), indicó que la empresa tenía nesi momentu 250 emplegaos.

Tres un cambéu na so alministración, n'avientu de 1991, la compañía centrar nos sos productos más codalosos: los sos wargames Warhammer Fantasy Battle (WFB) y Warhammer 40.000 (WH40K). Les ventes crecieron en redol al públicu nuevu, un mercáu más familiarizáu con esti tipu de productos. El cambéu de direición de la empresa foi un ésitu atayante, con un aumentu de la cotización y les ganancies, a pesar de perder una gran cantidá de los sos antiguos y lleales aficionaos al hobby. Les quexes d'estos vieyos veceros alrodiu de la nueva política de la compañía acabaron cristalizando, cola formación d'un grupu independiente formáu por antiguos trabayadores de Games Workshop que crean Fantasy Warlord, y qu'entra en compentencia con GW, anque con escasu ésitu. Games Workshop espandir por Europa, Estaos Xuníos, Canadá y Australia, abriendo nueves sucursales y entamando eventos. La compañía foi llanzada en bolsa nel London Stock Exchange n'ochobre de 1994. N'ochobre de 1997, la sede central camudó la so casa a Lenton, Nottingham. Nesti llugar atópense güei día la central de la empresa, les oficines de White Dwarf, los pidíos per correos y los equipos creativos.

Sicasí, nestos últimos años, dende finales de la década de 1990, la compañía tuvo problemes con perdes de ganancies debíu, en parte, a los xuegos de cartes coleicionables, como Magic: l'alcuentru o Pokémon. [ensin referencies]

Dende va unos años, Games Workshop tuvo intentando crear un doble acercamientu que pudiera atraer por igual a los antiguos y fieles veceros y siguiera siendo curiosu pal públicu nuevu. Esto haise vistu na creación d'iniciatives como la gama Fanatic, que sofita más llinies de productos menos rentables con menores costos na venta de miniatures (Internet utilizar pa esti fin, amás d'axuntar idees pal equipu creativu y la publicación de pruebes de xuegos, como los Informes de Batalla). Games Workshop tamién contribuyó a diseñar y fabricar xuegos y puzles pa la serie de televisión The Crystal Maze.

El llanzamientu del tercer wargame más importante de Games Workshop, El Señor de los Aniellos, el xuegu de batalles estratéxiques (LoTR SBG), en 2000, señaló la so intención de prindar la nueva audiencia con un simple, pero efectivu y flexible, sistema de combate.

Otres innovaciones consistieron en participar, xunto colos sos productos principales, en nueves árees de desenvolvimientu. L'adquisición de Sabretooth Games (xuegos de cartes), la creación de la editorial Black Library y el so trabayu con THQ[1] nel campu de los videoxuegos dexaron a la compañía diversificase en nueves árees, que consiguieron atraer de nuevu a vieyos aficionaos al hobby; ello amás d'introducir los xuegos a un nuevu públicu.

Llicencies editar

 
Partida de Warhammer na sede de Games Workshop (Nottingham, Reinu Xuníu).

Amás de los derechos de publicación de los xuegos de rol estauxunidenses na década de 1980, Games Workshop tamién s'aseguró de tener los derechos pa producir miniatures y xuegos pa dellos xuegos británicos clásicos, como Doctor Who y dellos personaxes de 2300 AD, como Rogue Trooper y Judge Dredd. Tamién adquirieron los derechos pa fabricar miniatures de 28 mm. basaes en El Señor de los Aniellos y El hobbit.

En conxunción colos productos de l'adautación cinematográfica, Games Workshop adquirió los derechos pa producir un xuegu de mesa d'escaramuces basaos na película, y tamién nes noveles de J. R. R. Tolkien. Los derechos pa producir una versión de la película d'un xuegu de rol vender a otra firma, Decipher, Inc.

Anque pueden producir un xuegu sobre la Batalla de los Cinco Exércitos, los derechos pa les escales de miniatures d'una pulgada, usaes xeneralmente por Games Workshop, fueron adquiríos por otra empresa. Por esta razón, el xuegu foi fechu con una escala de 10 mm pa los guerreros normales, y escala «heroica» pa los personaxes principales, héroes y otros.

Games Workshop nun tener los derechos pa editar trabayos basaos en El Silmarillion, que ye anguaño propiedá esclusiva de Tolkien Ta.

Games Workshop Group PLC editar

Games Workshop espandióse en delles divisiones/compañíes acomuñaes, y ellaboró productos rellacionaos col universu de Warhammer Fantasy.

El grupu informó de ventes qu'algamaben les 111.480.000 llibres esterlines nel 2007 (unos 164.594.714,307 Euros) y una plantía de 2500 trabayadores.[2]

Les ventes menguaron dende finales de mayu del 2006 nun 16 per cientu, sobremanera na Europa Continental. La empresa aguardó los resultaos de ventes de principios de 2007, con dos anuncios[3] p'ameyorar los sos beneficios, qu'inclúin el zarru de 35 tiendes, y l'encamientu de la suspensión de los dividendos finales de los accionistes, pa prevenir problemes financieros nel futuru.

Xuegos de miniatures editar

 
Partida de Warhammer Fantasy Battle

Xuegos principales editar

Xuegos d'especialista editar

Estos xuegos tán dirixíos a xugadores veteranos», que tienen muncha esperiencia nos xuegos centrales de Games Workshop. Ye por esto que les regles y la complexidá inherente nos xuegos d'especialista ye mayor que nos xuegos principales, como Warhammer Fantasy Battle o Warhammer 40.000.

Xuegos basaos nel universu de Warhammer Fantasy editar

Xuegos basaos nel universu de Warhammer 40.000 editar

  • Battlefleet Gothic - Xuegu basáu en combates ente flotes de naves espaciales
  • Epic - Xuegu pa xugar en grandes batalles con miniatures más pequeñes de lo habitual (6 mm)
  • Inquisitor - Xuegu de escaramuzas con miniatures más grandes (54 mm) y más detallaes. Nun s'edita n'español.
  • Necromunda - Xuegu de escaramuzas, basáu nel combate urbanu con distintes bandes.
  • Space Hulk - Xuegu de escaramuzas. Pa celebrar el 20º aniversariu d'esti clásicu xuegu de tableru, Games Workshop editó nel 2009 una versión actualizada de Space Hulk, d'edición llindada, col mesmu reglamentu pero con 35 miniatures dafechu nueves, esculpíes especialmente pa la ocasión.

Xuegos basaos nel universu de El Señor de los Aniellos editar

  • El Xuegu de Batalles Estratéxiques espandióse, y añadiéronse-y diversos suplementos a les llistes de los sos actuales escenarios, fonderada, miniatures, etcétera.

Forge World editar

Forge World publicó'l so primer xuegu d'especialista de fabricación propia:

Warhammer Historical editar

Warhammer Historical recrea batalles históriques con miniatures de distintu tamañu. Entá nun s'editó n'español.

Descatalogados editar

 
Taller de pintura de Games Workshop, na Comic Con 2012.

Xuegos basaos nel universu de Warhammer Fantasy editar

Xuegos basaos nel universu de Warhammer 40.000 editar

Xuegos autorizaos editar

Los siguientes xuegos nun fueron creaos por Games Workshop, pero usaben modelos, material gráfico y conceutos paecíos a los usaos por GW. Fueron diseñaos por importantes compañíes de xuguetes y taben disponibles en múltiples tiendes y departamentos de juguetería, amás de les de Games Workshop y tiendes de xuegos especializaos.

== Xuegos de rol Dalgunos xuegos de miniatures (por casu, Inquisitor) impliquen elementos de xuegu de rol, anque Games Workshop editó nel pasáu diversos xuegos de rol rellacionaos col mundu de Warhammer Fantasy. El xuegu de rol Warhammer Fantasy Battle (Warhammer Fantasy Roleplay) publicar por primer vegada en 1986, y publicóse una nueva edición el 9 de marzu del 2005. Foi editáu por Black Industries, compañía perteneciente a BL Publishing, y foi traducíu al castellán pola editorial madrilana La Factoría d'Idees, n'avientu de 1997, col títulu Warhammer Fantasía.[4] Black Industries publicó tamién el xuegu de rol del universu Warhammer 40.000: nel 2008, publicó Warhammer 40,000 Roleplay. El primer llibru de la gama titulóse Dark Heresy.

Descatalogados editar

Xuegos de mesa editar

Games Workshop tien una llarga tradición nel desenvolvimientu de xuegos de mesa, amás de les miniatures y los xuegos de rol. Esto puede llevar a errores, una y bones munchos d'estos xuegos pueden tener elementos de xuegos de rol o miniatures incluyíes. A la fecha, Black Industries ta a puntu de llanzar al mercáu un xuegu de mesa: la cuarta edición del clásicu xuegu de mesa de Games Workshop, Talisman.

Descatalogados editar

Videoxuegos editar

Games Workshop produció y vendió dellos xuegos pa la ZX Spectrum nun principiu (munchos d'ellos nun taben basaos en Warhammer); más tarde, el mercáu espandir hasta los ordenadores.

  • Apocalypse (1983) - Basáu nel xuegu de mesa orixinal
  • Argent Warrior (1984) - Aventura gráfica *Battlecars

(1984) - Xuegu de carreres pa dos xugadores, programáu en BASIC

  • Chaos (1985) - Xuegu multixugador de veces, basáu nel xuegu de mesa diseñáu por Jullian Gollop
  • D-Day (1985) - Basáu nel desembarcu de Normandía
  • HeroQuest (1991) - Basáu nel xuegu de mesa de MB
  • Journey's End (1985) - Aventura gráfica *The

Key of Hope (1985) - Aventura gráfica *Ringworld (1984) - Aventura gráfica *Runestone (1986) - Aventura gráfica *Talisman (1985) - Basáu nel xuegu de mesa orixinal

  • Tower of Despair (1985) - Aventura gráfica

Munchos videoxuegos fueron producíos per terceres compañíes, basaos nel universu de Warhammer Fantasy y Warhammer 40.000, pertenecientes a GW. Los siguientes inclúin les races o miniatures de cada xuegu.

  • Space Crusade - Con una secuela, pa l'Amiga
  • Dark Omen (RTT basáu en Warhammer Fantasy)
  • La Solombra del Aguarón Cornuda (RTT basáu en Warhammer Fantasy)
  • Space Hulk (Space Hulk)
  • Space Hulk 2: Vengeance of the Blood Angels (Space Hulk)
  • Final Liberation (Epic 40.000, Marines Espaciales, Guardias Imperiales y Orkos)
  • Fire Warrior (Xuegu shooter en primer persona, Warhammer 40.000 - Tau)
  • Dawn of War (Warhammer 40.000 - Marines Espaciales -Nuevu capítulu: Los Cuervos Sangrientos- Orkos, Eldars, Marines Espaciales del Caos)
    • Winter Assault (Espansión pa PC. Warhammer 40.000 - Les mesmes races que Dawn of War, más una nueva añadida: la Guardia Imperial
    • Dark Crusade (Espansión pa PC/Nun precisa'l Dawn of War orixinal. Warhammer 40.000 - Les mesmes races que Winter Assault, más dos nueves añadíes: Tau y Necrones
    • Soul Storm
  • Chaos Gate (Warhammer 40.000 - Marines Espaciales, Marines Espaciales del Caos)
  • Rites of War (Warhammer 40.000 - Eldars, Marines Espaciales, Tirandos)
  • GorkaMorka (Canceláu. Warhammer 40.000 - Orkos)
  • Warhammer: La marca del Caos (Warhammer Fantasy - Orcos, Goblins, Nanos, Vampiros, L'Imperiu, El Caos, Skavens, Altos Elfos
  • Warhammer Online, un xuegu de rol online masivu producíu por Mythic Entertainment.
  • Blood Bowl, basáu nel xuegu de tableru de los años 90, qu'entemez el fútbol americanu col estilu fantásticu y nel que xueguen races como orcos o elfos. Desenvueltu por Cyanide.
  • Warhammer 40.000: Command Squad, xuegu d'estratexa por veces, que se centra nel combate ente escuadres d'Ultramarines y Marines Espaciales del Caos[5]
  • Total War: Warhammer[6] basáu nel xuegu de mesa, pero al más puru estilu de la serie Total War. A la venta dende'l 24 de mayu de 2016.

En desenvolvimientu editar

A finales del 2009, taben desenvolviéndose los siguientes videoxuegos:

  • Xuegu entá ensin nomar de rol masivu en llinia, basáu en Warhammer 40.000 y producíu por THQ. Entá nun hai información disponible avera del xuegu en sí, namái l'anunciu del so desenvolvimientu.[7]

Referencies editar

Ver tamién editar